Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:01


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2C-Begynder
Indlæg: 20 jan 2010 22:04 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 jan 2010 13:13
Indlæg: 81
Geografisk sted: I'm a highway child
Substans/er: 2C-B
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
10mg 2c-b, 2g hash

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Har astma + alverdens allergi

Triprapporten
Det hele starter en fredag eftermiddag for godt og vel en uge siden.
En ven(A) og jeg havde sovet over os, og derfor ik nået i skole, så klokken er blevet 14, og vi sidder og stener lidt.
Min ven siger, at han skal trippe 2c-b senere i aften, og spørger om jeg har lyst til at være med (Jeg har snakket med min ven om det før, han har en del viden omkring emnet og jeg stoler på ham). Jeg er frisk på det, så jeg smutter hjem for at få et bad og noget mad.

jeg kommer ned til min mate kl. 18, vi får købt ind, og de 3 andre(B,C og D) der skal være med, ankommer og vi får lavet mad og spist.

[22.00]Mig og D indtager 1 pille hver af 10mg, A og B tager hver 1,5 pille og C tager 2 piller.
vi dræber ventetiden med lidt go musik. Jeg har sommerfugle i maven, da det er min første gang på psykedelika.

[23.00]De andre begynder så småt at kunne mærke deres dosis, og har det generelt smooth. Selv sidder jeg og er rimelig glad,
men bilder mig selv ind, at det er placebo (dunno why :b)'

[23.30]Jeg er fyldt af eufori og musikken er skøn, virkelig skøn. Den flyder ind i mine ører, analyseres og så ud af det andet igen, virkelig dejlig fornemmelse!
mine venner begynder at få visuals.

[24.00]Min dosis slår for alvor ind, og jeg har det store smil på, og min krop nærmest svæver. Musikken er stadig mega nice og højttalerne nærmest pumper i takt til musikken. Væggen flyder en smule ud, men ikke det store. Pludselig finder vi en blå lyskæde, og kommer ved et tilfælde til at svinge med den. Det ser mega fedt ud, den blå nærmest neon agtige farve hænger på nethinden i det helt mørke rum (vi slukkede lyset da vi så hvor awesome det så ud). A slynger lyskæden rundt, og jeg tror jeg bliver suget ind i den spiral som det danner, fed fornemmelse. Sådan fortsætter vi ca. en time.

[01.00]Jeg har rullet 2 joints på forhånd, da jeg ingen anelse havde om, om jeg ville være i stand til at rulle mens jeg trippede. Vi får tændt op i vores joints, og det er den fedeste følelse. Mine lunger fyldes med denne vat agtige flydende røg, som var det candy flush. Jeg puster, laver candyflush-ringe og griber med fingrene, smooth!
(Generelt var det nice bare at ryge smøger også).

[01.30]Jeg ruller en joint mere, og ryger den mens jeg sidder sammen med D og A og kigger på min computer som optager film, med en fucked spejleffekt. Dette går der ca. en halv time med, da det er vildt fedt at stene på sig selv, når det hele ser så sjovt ud.

[02.00 - ca. 06.00] Vi hører en masse dubstep, som fylder vores kroppe med en tung bas, virkeligt lækkert. A, B og D redoserer med en halv pille hver ca. kl. 3. C som har taget 2 piller, sidder og tripper for sygt. Jeg har lyst til mere også, men vi har ik mere, og selvom vi kunne gå 100 meter og købe noget, tør jeg af en eller anden grund ik spørge (A siger dagen efter, at han også havde lyst til at gå derover, mega meget. DANG!) nå, men da jeg ska tidligt op næste morgen, tænker jeg, at det er fint nok for mig i denne omgang. Resten af aftenen går med eufori og en smule lette OEV's. Falder i søvn ca. kl. 6, sammen med de andre som ligger og stener nogle timer. A sidder og tripper så han går ind til naboen og køber noget røg(han sidder derinde i 4 timer). Han er stadig vågen, da jeg står op kl. 12.30.


Tidspunkter er ca.

- Knap så detaljeret, da min hukommelse er lort generelt. Men virkeligt fedt trip, som skal prøves igen, glæder mig til at få en "ordentlig" dosis, så jeg rigtig kan mærke det (: Alt i alt en super oplevelse!


[24.00]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2010 01:27 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 jan 2005 01:05
Indlæg: 141
Hej TooL.

Det lyder som om du havde en god aften og en lækker førstegangs-oplevelse. Kan godt forestille mig at 2C-B kan være godt som det første man prøver i den kategori, da det varer relativt kort tid og samtidig mest er visuelt og ikke roder alt for meget med psyken osv.

Også godt at høre at du kunne være tilfreds med oplevelsen uden absolut at skulle redosere igen og igen.

Velkommen til eventyrland 8)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2010 14:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 jan 2010 13:13
Indlæg: 81
Geografisk sted: I'm a highway child
Hej G00, tak for responsen :)

- jeg har prøvet 2c-b 2 gange siden første trip og har prøvet med henholdsvis 20 og 25 mg.
Noget siger mig at det er meget forskelligt hvor meget man får ud af sin dose, for jeg trippede væsentligt hårdere på 20 end 25 mg. (25 var en uge efter 20, så ved ik om det kan have noget at gøre med det?)
men helt klart noget der skal prøves igen og igen og ... :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2010 22:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 jan 2005 01:05
Indlæg: 141
Kan muligvis også have noget at gøre med hvor meget du har spist inden og hvordan du indtager det :)

Personligt er jeg faktisk større fan af 2C-I hehe...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2010 23:54 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 jan 2010 13:13
Indlæg: 81
Geografisk sted: I'm a highway child
Tjooh, du har nok ret. Havde heller ikke spist hele dagen, da jeg tog 20 mg :)

Har ingen erfaring med 2C-l, men kan da være det skal undersøges :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 feb 2010 22:40 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 10 jul 2002 01:01
Indlæg: 1850
Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Intensiteten af et 2C-B-trip bliver markant kraftigere bare ved et par mg over 20, kurven er nærmest eksponentiel derfra så hvis man normalt tager 20 mg vil man få langt mere end dobbelt effekt ved fx at tage 40.
Min erfaring er fx at 20 mg giver mig et ok lidt over medium-trip, men hvis jeg tager 22-24 mg giver det mig et trip der er ca 30-50% stærkere.
Kurven er meget skarp, så start roligt ud - grunden til at du ikke fik så god effekt sidst var nok pga. forskellen på dit maveindhold som andre også har påpeget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 mar 2010 20:48 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jun 2009 13:58
Indlæg: 40
Geografisk sted: I mine bukser
Har selv haft prøvet at sniffe ca. 20 mg 2c-b, det var godt nok lige overkanten ihvertfald, meget meget kraftige visuals, og ting / personer der var mere end 20-25 centimeter væk var stort set umuligt for mig at se... :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team