Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 apr 2010 10:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 apr 2009 14:50
Indlæg: 323
Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Substans/er: 100 mg 2c-b, 0.5g amfetamin, 2g god hash og 2½ valium pille
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Havde lavet bomberne klar på forhånd med ca 25-30mg i hver.
Amf'en bliver taget, når vi kommer hjem fra festen
Hashen blev røget sidst på natten sammen med valium pillerne.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Starter med før fest hjemme hos mig selv, sammen med 2 venner og min kæreste. Senere tager vi til psychedelic fest på Frederiksberg. Mentalt er jeg ovenpå, da jeg har glædet mig trippet.

Triprapporten
Så blev det endelig lørdag, og dagen var kommet til at jeg skulle trippe 2c-b igen. Har altid været helt vild med 2cb, så da jeg fik mine fingre i et ½g skulle der trippes :p. Jeg skyndte mig at spørge min kæreste om vi ikke skulle tage noget lørdag og se nogle farver – hvilket hun var helt frisk på.

Da det blev lørdag startede dagen stille ud, sov dejligt længe, kom op og træne, vaskede tøj og fik generelt bare ordnet alt der lige lå og flød om ørene på mig. Satte noget god psy på anlægget, for at komme i stemning til aftenens trip.
Da det var blevet eftermiddag mødtes jeg med min kæreste, hvor vi fik en god stor frokost sammen. Vi var begge to i rigtigt godt humør, og snakken faldt hele tiden på hvor fedt det skulle blive om aftenen.

Da klokken bliver 22, kommer 2 kammerater forbi, som også skal med til psy festen på Frederiksberg. De havde planlagt at tage MDMA, men deres kontakt havde brændt dem af i sidste øjeblik. Da de så jeg var i gang med 2c-b’en blev de interesseret og spurgte om de ikke måtte hoppe med på det trip.
Vi startede alle 4 ud med at tage en bombe på ca. 25mg 2cb. Der gik en time og der skete ingenting. Jeg blev lidt fortvivlet, og redoserede derfor med 25mg mere sammen med de andre. En til time gik, og der begyndte at komme et svagt farveskær over alt. Dog følte jeg ikke virkningen ville træde ordentlig til, så jeg redoserer herefter igen med en bombe på samme størrelse (hvilket de andre også gør).
Klokken er nu 01, og vi har taget ca 75mg 2cb hver nu, vi sidder stadig hjemme i min stue, da vi ikke har lyst til at tage af sted inden vi har effekten. Dog begynder de andre at blive utålmodige, og vi går derfor op på vejen for at fange en taxa mod byen.

Her begynder det virkelig at virke! Mens vi sidder i taxaen begynder vi alle at tale mere og mere usammenhængende. Vores samtaler svæver mellem alt hvad vi lige tænker på når vi kører rundt inde i byen. (De fleste af emnerne har nok været hvor alle de farver kommer fra :D).
Da vi stiger ud af taxaen er det som om 2cb’en sparker ind for alvor. Alt bliver mere og mere sløret og falder sammen i en stor farveroulade. Jeg kan ikke genkende folk mere, dog kan jeg genkende dem ud for deres stemmer. Efter alt at bedømme har min kæreste og mine 2 venner det på samme måde.
Well vi kommer ind til festen, og finder os et bord at sætte os ned ved, så vi kan overskue situationen igen. Dog vil trippet meget mere end vi vil lige der, og min kæreste og jeg sætter os derfor lidt udenfor. Jeg kan se på min kæreste hun ikke har det alt for godt desværre (kvalme), og jeg foreslår derfor vi tager en taxa hjem og tripper videre, hvilket de andre er med på.

Taxa turen hjem føles som en uendelighed. Alting pulser forbi os, og det føles mildes talt som at sidde midt på gulvet af et diskotek inde i taxaen. Ud over det, begynder mine tanker at dreje sig om min kæreste og at hun ikke har det alt for godt.

Vi kommer endelig hjem, og sætter lidt progressivt på anlægget og ligger os herefter i sofa, sækkepuder og seng. Jeg selv og min ene kammerat tager en bombe mere på 25mg.
Da jeg tripper rimelig heftigt nu, sætter jeg mig for at vil ryge en joint, men at folde en mixe bakke er en umulig opgave. Jeg prøver i ti minutter, men papiret vil bare ikke bukkes på midten. Mine 2 venner prøver ligeledes uden held. Dog efter 20 minutter sidder vi med et papirs-fly i hånden i stedet :D?
Jeg sætter mig godt til rette i sofaen og begynder stille og roligt at lave jointen (hvilket nok tager en times tid).
I mellemtiden har min kæreste spist en valium pille, så hun kunne falde i søvn – da hun skulle pakke og gøre sig klar til at rejse dagen efter.
Vi andre tager jakker på og vil gå en tur mens vi ryger pinden. Vi kommer dog aldrig længere end lige ud på vejen også ind i trygheden igen :p

Da vi kommer ind, laver jeg en joint mere og vi deler 1g amf i mellemtiden. Når vi ryger på jointen, kommer der virkelig gang i 2cb’en igen. Mine tanker er egentlig rimelig klare. Jeg har dog en masse tanker kørende i mit hoved, men det er som om jeg kan sætte tankernes fart ned i hastighed, så jeg kan analysere dem og få dem til at give mening.
Jeg ligger og tænker over hvor fedt et trip det har været, og at jeg har haft en rigtigt god aften sammen med mine kammerater og kæreste selvfølgelig .
Klokken er nu ved at være 6 om morgenen og mine 2 venner vil gerne hjem og sove. Mit trip er efterhånden også ved at være overstået. Har stadig en masse visuals, dog er der ingen tanker tilbage, bare en rar fornemmelse af klarhed i krop og sind.

Da mine venner er smuttet, sidder jeg inde i sofaen og tænker over tilværelsen. Jeg kigger ind i soveværelset og kan se min kæreste ligger derinde og sover. Jeg beslutter mig for at kalde det aftenen, og spiser 2½ valium pille og begynder at lave en joint. Mens jeg ryger, sidder jeg og laver lidt musik, men hele computerskærmen har sit eget liv, så det dropper jeg hurtigt igen. Da jointen er færdig, føler jeg mig grydeklar, og ligger mig ind til min kæreste og falder dejligt i søvn.


Alt i alt var det et super fedt trip, da vi alle ramte samme stadie og havde det kanon hyggeligt og sjovt. Det var dog lidt ærgerligt vi ikke var længere til festen på Frederiksberg, men det var simpelthen for intenst og overvældene lige der . Derudover sidder jeg tilbage med den tanke om at mit 2cb må have været cuttet op, da jeg synes vi var oppe i afsindig store doser, før nogen rigtig effekt kom frem

Ps. Det er min første rapport, så giv gerne lidt feedback ;)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team