Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jan 2012 12:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 jan 2008 15:49
Indlæg: 39
Geografisk sted: Skanderborg
Substans/er: 2c-b
Setting: I byen
Var du alene?: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne:
2 x 30 mg oralt
taget over 2 gange med 4 timers mellemrum

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Ret impulsiv handling med stort mentalt overskud

Triprapporten
Tids mæssigt hænger aftenen ikke så godt sammen for mig, men helt sikkert en af de fedeste aftner jeg nogensinde har haft i byen, på trods af at jeg tog alene afsted.

Havde hele dagen regnet med at skulle i byen, men da der ikke rigtig var nogle der var klar besluttede jeg at tage afsted alene. Snakkede en del med min ven om det før jeg tog afsted. Min ven har gjort det samme op til flere gange og hvis han tør, så tør jeg fandme os! :D

21:00
Gør mig klar til at tage i byen og tager den første kapsel derhjemme.
Havde 2 ekstra kapsler med just in case ;)

22:00
Har siddet i bussen i ca. 40 min da det begynder at virke. Kan mærke lyset fade ind og ud og more mig gevaldigt i bussen.
Da jeg rammer Aarhus beslutter jeg mig for at få en burger før jeg går i byen da jeg har lidt ondt i maven
Ingen fatter mistanke om at jeg er på noget, får endda snakket lidt med vagten som kedede sig gevaldigt :)
Jeg smutter videre for at komme ind på nogle barer og få lidt at drikke.

22:30
starter med at gå på Kurts mor for at få en øl og et sted at sidde ned, det lykkedes dog ikke da stedet er proppet.
Jeg drikker hurtigt min øl og går videre ned mod Åboulevarden, der går jeg ind på noget der hedder "bodegaen"
Her er der et helt bord ledigt hvor jeg sætter mig for at slappe lidt af under come up.
Her sidder jeg og kigger lidt på alt der vibere og sejler lidt rundt. Der går ikke længe før en gruppe lærer sætter sig ved det samme bord. De er i 30'erne og godt beduggede! jeg får snakket meget godt med dem om livet og en muligheder og hva meningen med livet er. Heller ikke her er der nogen der fatter mistanke.
15min før de smutter sætter sig en mand på ca 30 ved samme bord, han ser godt brugt ud og jeg spørg om han er helt frisk. Det var han i midlertidigt og det ender faktisk med at jeg følges det meste af aftenen.
ham kalder vi for B
Før vi forlader bodegaen napper jeg 30mg mere, da den første kapsel er ved at ebbe lidt ud.
B tager sin på vejen over til sams

Herfra begynder tids linjen at smuldre for mig og kan ikk rigtig sætte tidspunkt på hvornår jeg fortog mig hvad....
Mig og min nyfundene ven snakker om at tage videre til en bar der hedder sams, her begynder udfordringerne senere at tage til..

Jeg får ham fortalt at jeg var på 2c-b og han var meget interesseret og han får også en kapsel.
Da vi kommer ned til sams, vil vi finde nogle damer. Dem er der også rigeligt af, så vi finder et sted at sidde med nogle anstændigt udseende piger. De viser sig så at de er polakker der studerede bio kemi i aarhus, vi snakker lidt om vind og vejr og jeg fortæller at jeg er på 2c-b, hvilket de umiddelbart ikke har noget imod og det ender med at den ene af dem spørg om jeg vil med op og danse :D
Vi danser meget intimt og jeg spørg om hun vil med hjem og fuck, det havde hun dog ikke lyst til så vi forsætter bare dansen lidt endnu.

Da vi endelig stopper med at danse tager hende og hendes veninde hjem og jeg kan ikke finde B fra tidligere.
jeg sætter mig ved et bord for mig selv og nyder visuals et stykke tid.

Pluselig ser jeg nogle kollegaer fra arbejde (Som overhovedet ikke skal vide at jeg tager noget som helst! :D )
Da jeg bliver lidt hovmoden og med en surrealistisk stor selvtillid når jeg er på 2c-b beslutter jeg mig for at gå op og sige hej... (Jeg har ikke det bedste rygte ude på arbejde og det behøves bestemt ikke at blive værrer, så det er en riski beslutning)

Har lidt svært ved at forklare dem hva jeg laver i byen, men får forklaret et eller andet med nogle damer og at jeg er voldsomt beruset (Hvilket også er sandheden, undlod bare at fortælle jeg var taget afsted alene for at trippe balls :whogives: )

Jeg får en masse at drikke sammen med dem og bliver endnu stivere og hygger mig rigtig godt sammen med dem og deres venner. Bliver ret hurtigt populær blandt deres venner som har ALT imod narko :D

Senere på aftenen møder jeg igen B, som er ved at være godt smeltet :D
Møder noget af hans familie fra iran, men på det tidspunkt er jeg ved at være så fuckt at jeg har tanker om at de er en form for terrorister/ Sheiker der kunne sælge kerne våben :cheers:
så smutter hurtigt videre da jeg ikk skal blandes ind i sådan noget....

Da klokken bliver 3 beslutter jeg mig for at tage hjem. Havde tænkt mig at tage bussen, men det kører for meget rundt for mig og beslutter mig for at tage en taxa tur hjem til 500kr. Er kommet i et syret tanke spin på det tidspunkt og det hele er fuckt..

Da jeg endelig kommer til mit område betaler jeg taxaen og vælter ud.
Det tager mig ca. 1 time at finde min opgang selvom den kun er 200m væk... Jeg går ind i div. opgange og ringer på uden grund og er en kæmpe belastning for folk, er fuckt nok til at ringe på en helt fremmede mands dør og spørg om jeg må sove der... måtte jeg heldigvis ikke, så jeg ligger mig i opgangen og slapper af et stykke tid.
da jeg har ligget et stykke tid er jeg blevet lidt mere frisk og famler mig hjem.



Hvis man ser bort fra den uheldige slutning på trippet (Hvilket jeg før har oplevet med 2c-b) så var det nok den fedeste aften jeg længe har haft i byen!!!




Moralen er: 2c-b er et FANTASTISK stof at gå i byen på og det kan kun anbefales:) MEN det vil dog være bedst at have en at være sammen med, så man bedre kan holde styr på hinanden, da tankespinet godt kan spilde en et pus.
Men det er helt sikkert noget jeg godt kunne finde på at gøre igen, dog uden at møde folk jeg kender/ har en anden social connection til, som ikke skal vide noget om narkotika.

Næste gang vil jeg dog nøjes med 30-40 mg istedet for 2x30, da det var lige voldsomt nok

Der tages forbehold for fejl og mangler i "novellen" da det ikke er mere end 5-6 timer siden jeg kom hjem.

_________________
Min livs stil viser at jeg er den der hårde type...
Hård træning, hårdt arbejde, hård sex, hård narko :D


Senest rettet af Zatii 14 jan 2012 19:41, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2012 18:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 maj 2010 20:39
Indlæg: 206
Geografisk sted: op'i'dig
God historie! Dog lidt forvirrende på et tidspunkt, men det måske fordi jeg er skæv lol. Men da totalt grineren at du kom i så god snak med dine kollegaers venner selvom du var så langt væk :lol:

_________________
Acid... Acid... Acid... Acid... Acid...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2012 02:56 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 dec 2009 20:39
Indlæg: 172
Geografisk sted: Aalborg
Haha, jeg synes virkelig det er en sjov historie :D !

"Vi danser meget intimt og jeg spørg om hun vil med hjem og fuck, det havde hun dog ikke lyst til så vi forsætter bare dansen lidt endnu."

& Det med opgangen

Thumbs up!

_________________
Bite my shiny metal ass!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2012 16:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 nov 2011 10:20
Indlæg: 539
Geografisk sted: Lyngfryd
"Vi danser meget intimt og jeg spørg om hun vil med hjem og fuck..." fedeste sætning, fed historie. Men lidt uheldig slutning...

_________________
NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2012 17:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 jan 2008 15:49
Indlæg: 39
Geografisk sted: Skanderborg
Ja, slutningen var ikk så heldig :)
Fik en taxa regning på 500kr....

_________________
Min livs stil viser at jeg er den der hårde type...
Hård træning, hårdt arbejde, hård sex, hård narko :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2012 14:34 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 feb 2005 02:18
Indlæg: 12
Du har en fed måde at fortælle på :)
Lyder til at du havde en fed aften i byen. Thumbs up!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2012 19:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Fin lille historie. Den kunne dog godt bruge en lille once over. Den her passage er ihvertfald lidt mærkelig:

Citat:
Før vi forlader bodegaen napper jeg 30mg mere, da den første kapsel er ved at ebbe lidt ud.
B tager sin på vejen over til sams

.........
........

Jeg får ham fortalt at jeg var på 2c-b og han var meget interesseret og han får også en kapsel.


Ellers lyder det til at have været en fin tur. Og så kommer du jo fra en fed by (...). Du overvejede ikke at tage hele trippet nede på Marius Øltapper? :mrgreen:

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2012 21:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 jan 2008 15:49
Indlæg: 39
Geografisk sted: Skanderborg
Fin lille historie. Den kunne dog godt bruge en lille once over. Den her passage er ihvertfald lidt mærkelig:

Citat:
Før vi forlader bodegaen napper jeg 30mg mere, da den første kapsel er ved at ebbe lidt ud.
B tager sin på vejen over til sams

.........
........

Jeg får ham fortalt at jeg var på 2c-b og han var meget interesseret og han får også en kapsel.


Ellers lyder det til at have været en fin tur. Og så kommer du jo fra en fed by (...). Du overvejede ikke at tage hele trippet nede på Marius Øltapper? :mrgreen:


Ved ikk lige om jeg fik det skrevet, men var efter påvirket, da jeg skrev rapporten :)
du må da endelig lige forklare hvor de øltrapper ligger henne, kunne jo være man skulle kigge forbi

_________________
Min livs stil viser at jeg er den der hårde type...
Hård træning, hårdt arbejde, hård sex, hård narko :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2012 18:59 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Du fik det da skrevet, endda 2 gange.
Og hvis du kommer fra Skanderborg, så kender du fandme også Marius Øltapper. Ved ikke hvad øltrapper er for noget :P

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2012 19:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 jan 2008 15:49
Indlæg: 39
Geografisk sted: Skanderborg
Du fik det da skrevet, endda 2 gange.
Og hvis du kommer fra Skanderborg, så kender du fandme også Marius Øltapper. Ved ikke hvad øltrapper er for noget :P

Må have læst helt forkert :)
Har godt nok aldrig hørt om denne øltapper, men kunne da være man skulle vende snuden forbi en dag.

_________________
Min livs stil viser at jeg er den der hårde type...
Hård træning, hårdt arbejde, hård sex, hård narko :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team