Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 jul 2013 09:39 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Substans/er: 2C-B
Setting: I byen
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
23 mg 2C-B oralt
Nogle joints

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:


Triprapporten
Jeg har altid haft det underligt med at trippe blandt andre mennesker, som ikke selv tager del i oplevelsen, så jeg har egentlig altid undgået det, men her i år på Roskilde festival tænkte jeg at Kraftwerk på Orange scene måtte være en oplagt chance for at tage noget psychedelisk.

Vi var 4 afsted sammen. Dagen var gået med at pakke lejren sammen, vi er ædru og har kun røget joints. En time inden koncerten starter tager jeg og en kammerat hver vores bombe med 2C-B. Vi drikker noget vand til og spiser lidt efter en burger, inden vi går mod festivalpladsen. En time senere, da Kraftwerk går på scenen begynder jeg så småt at kunne mærke det. Lidt fysisk uro og rastløshed.

De første numre er færdige og jeg kan mærke at jeg bliver mere og mere påvirket. Det hele føles meget kaotisk og uoverskueligt, og folks ansigter begynder at forvrænges. Især husker jeg en pantsamler. En lille asiatisk kvinde med en stor stråhat. Hendes ansigt så nærmest ukendeligt og virkelig uhyggeligt ud. Jeg overvejer at få lidt frisk luft, men jeg opgiver da jeg vender mig og ser hvor mange mennesker der står bag os. I steder drikker jeg noget vand, sætter mig på jorden og lukker øjnene. I løbet af kort tid er hele omverdenen glemt og jeg fokuserer kun på musikken, som lyder virkelig fedt.

Efter et nummer eller to rejser jeg mig igen og er nu meget mere tryg ved at være der og den klaustrofobiske følelse fra før er helt væk. Vi ryger en joint og drikker mere vand og jeg kan mærke at jeg bliver mere og mere trukket ind i musikken og det der foregår på scenen. 3D effekterne er nærværende og det hele virker til kun at være til for min skyld. Et par gange virker det til at det kun er mig der står foran scenen. Det er meget visuelt og scenen og himlen bølger nærmest op og ned, så fylder scenen hele horisonten og så er den lille bitte baggrunden mens himlen fylder det hele, alt imens min hjerne er fyldt med Kraftwerks naive sangtekster. Et af de to store højttalertårne, som vi stod lidt bag, bliver på et tidspunkt en kæmpestor maske der kigger ned på mig, men det hele er uden noget form for paranoia og føles enormt godt og naturligt. Jeg glæder over at se at alle de andre også har 3D briller på, så det ikke bare er mig der står og ligner en blæst idiot. Sådan går resten af koncerten og vi hyggensnakker lidt og ryger et par joints til og nyder musikken. Da sidste nummer er slut og de tænder lyset over tilskuerpladsen forsvinder følelsen af at trippe fuldstændigt fra det ene sekund til det næste og verden er helt normal igen. Det var en virkelig fed afslutning på festivalen og nok min bedste koncertoplevelse nogensinde.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jul 2013 17:23 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Lyder som et fedt trip.
Men man skal alligevel være rimelig erfaren med den psykeliske oplevelse for ikke at ryge på røven
Har været til mindst 35-40 festivaler og taget både LSD og svampe måske 4 gange.
Sidste gang til Orbital på den hvide scene, blev suget ind i en af højtalere og mast rundt i det elektroniske kredsløb og spyttet ud af den anden højtaler.
Flygtede væk men jeg hele tiden var ved at knække mig over musikken jeg kunne høre musikken måske på til en halv kilometer væk.
Rystende oplevelse.
Har så aldrig prøvet de moderne RC, lyder som om 2c-b er kort virkende i forhold til svampe..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jul 2013 18:17 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
2C-B er meget mindre mindfuck end svampe og samtidigt mere visuelt stimulerende, så det virkede som et bedre valg. Jeg vil også gerne gemme mit sommersvampetrip til nogle mere rolige og spirituelle oplevelser i haven. Du har ret i at trippet var ret kortvarigt. Nogle af mine oplevelser med stoffet har været meget længerevarende, dog ikke så langt som et svampetrip. Jeg tror simpelthen det hurtige skit i setting fik min hjerne til at glemme trippet. Det er ret let at snappe ud af i forhold til svampene.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2013 14:06 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 aug 2012 19:44
Indlæg: 42
Jeg havde også en ret omfattende oplevelse på 2c-b om tirsdagen til meetup. Stanhope, vores kammerat og jeg hyggede os i hvert fald efter vi smuttede fra jeres camp, til langt ind på natten. Vores kammerat fik en ordentlig tur, som endte ud med nøgen tilbedelse af moder jord i C, til en af de store campfester.
Vi skiltes på et tidspunkt, og jeg fandt ham langt inde i natten ved samariterne hvor han virkede en anelse "disorienteret"... Det endte lykkeligt dog! Lang historie, men han har lovet at skrive en rapport, når han finder ud af at sætte ord på hans oplevelse :)

For mit vedkomne var det første og bestemt ikke sidste gang jeg hygger mig med det stof :)

_________________
Take it easy dude! But take it.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2013 22:07 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 okt 2011 21:33
Indlæg: 87
Geografisk sted: Somewhere over the rainbow...
Synes det er vildt at du siger at du aldrig rigtigt har prøvet at trippe med mange mennesker omkring dig og så vælger at gøre det på Roskilde! Det tror jeg ville ha' turde da jeg har lidt samme princip som dig, bare med rygning;)

Var selv til Kraftwerk koncerten og jeg tænkte hele tiden på hvor fedt det måtte være at trippe til de nostalgiske lyde og de møgfede 3D effekter der kørte rundt på scenen.

Offtopic: På storskærmende der hænger på scenen, så du da på noget tidspunkt 4 gutter i røde skjorter der stod og lavede robotten på forreste række?
- Det så simpelthen fedt ud, og kameraerne var bestemt også begejstrede for dem:P


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team