Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 feb 2014 18:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
Substans/er: 2c-b & Mxe
Setting: I naturen
MODs installed: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne:
Begge substanser indtaget nasalt.
35mg mxe (Methoxetamine)
25mg 2c-b (HCl saltet? Det sveg hvert fald EN DEL mere end .HBr)
+ 1,25mg alprazolam

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Var lidt udmattet fra dagen før. stimulans tømmermænd samt ikke at have sovet helt optimalt.

Triprapporten
Jeg skal lige starte med at sige at denne oplevelse har sat sine tydelige spor, mest positivt men også noget til mig selv. Noget at tænke tilbage på, have lært noget og en forbindelse mellem mennesker som er svært at beskrive.

Jeg var til min første festival ever. Jeg havde lært lidt forskellige mennesker at kende, mest dem fra irc og her fra boardet, men i den grad også andre dejlige mennesker.

Omgivelserne
Havde bevæget mig ned til "chill-out"-scenen. Hvor der bliver spillet lidt mere afslappet musik, og hvor man kunne flyde rigtig ud, og bare chille generelt. Jeg lagde mig i en dejlig hø-kasse sammen med floond, og hørte lidt musik. Vi var midt inde i skoven, og generelt en rigtig dejlig stemning fra hele scenen.


Da vi havde lagt der lidt, kommer en god ven, khazim, forbi med mxe og en kapsel indeholdende 25mg 2c-b. Mig og floond får indtaget lidt mxe, og jeg får den dejlige mxe virkning i kroppen. Flyder med musikken, tungere lyde og man flyder generelt lidt bedre med musikken, et lille skævt smil på læben var der skam også. Jeg beslutter mig for at sniffe den 2c-b kapsel nasalt. Jeg når kun lige at få det op i næsen, til det værste smerte helvede bryder ud. Det trak et par tåre, og det hurtige comeup kommer buldrende med fulde smæk. Det skal lige siges herfra husker jeg kun brudstykker fra min oplevelse, men vil prøve at forklare så godt jeg husker og hvad mit ordvalg rækker til.
Jeg bliver, sagt med rent mel i posen, virkelig sendt til outer-space, hvor jeg ser de flotteste og mest velskabte visuels jeg kun kunne drømme om. Jeg bliver med ét, suget ind i det ydre, hvor der er komplet dissociation. Nu begynder de virkelig flotte 2c-b visuels at melde sig, og jeg ligger bare og nyder det. Visuels'ne skifter former i takt med musikken, og syntes 2c-b har det med at give bitte bitte små "trekanter" over det hele, som skifter farve hvert millisekund.
Jeg tror på dette tidspunkt jeg havde lukket øjne. Mxe'en havde sat sit præg, med sin ketamin-agtige effekt, sendt mig et sted nær k-hole. Så jeg skulle virkelige navigere rundt, med det i baghovedet.
Jeg har ingen idé om hvor lang tid oplevelsen er, men da musikken pludselig skifter genre (ny kunster på vel), kunne jeg ikke rigtig finde ud af det mere. Jeg bliver meget forvirret, og tænker, hvor blev den dejlige bløde musik af? Dette ledede til flere spørgsmål om, hvor jeg pludselig var. På dette tidspunkt, åbner jeg mine øjne og ser til min store glæde at min gode ven khazim og dgs er der. Lykken kan slet ikke beskrives ved at se dem, da jeg vidste de kunne hjælpe mig med den lidt svære oplevelse jeg havde på daværende tidspunkt. Jeg tager dem begge i hånden, og kan mærke deres dejlige sammenværre, samt deres gode vibes som bliver sendt igennem mig. Det bliver en hel ny oplevelse, "jeg er reddet", tænker jeg. Vi forsætter med at ligge her lidt, ind til sidst hvor der til min store glæde kommer noget alprazolam foran hovedet på mig, og jeg tænker "nice, lige hvad jeg trænger til". Jeg får optaget det, og kommer lige så stille til mig selv igen. dgs og khazim spørger om jeg er ok, hvilket jeg har lidt svært ved at svare på, da det var som at vågne fra en 12 timers lang søvn, men jeg får udtrykt hvor taknemmelig over jeg har været ved de kom, og jeg kan slet ikke gisne om hvordan det ellers var gået hvis ikke de var kommet.
dgs spørger om jeg vil ned til campen, hvilket jeg var rimelig game på, da det hele virkede lidt forvirrende, ikke nederen, men forvirrende over oplevelsen. Mig og dgs får snakket lidt om oplevelsen, og jeg vælger at blive i campen, mens han hopper videre.

Alt i alt, har det været en god, samtidig en meget lærerig- oplevelse for mig. Det vil jeg aldrig glemme.
Til dgs og khazim: :gud: & kærlighed

En slut linje; SET OG SETTING. Jeg burde ikke have taget så let på det, selvom jeg har massere af erfaring med både mxe og 2c-b hver for sig, så kan det altså hurtig tage en uventet drejning.
De oplevelser jeg beskriver kan vel og mærke godt have sket i en lidt anderledes rækkefølge, men som sagt, jeg husker kun brudstykker, but you get the point.

Ha det max!

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team