Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:43


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 okt 2013 12:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 maj 2013 19:13
Indlæg: 1
Substans/er: 25c-NBOMe (800ug)
Setting: I naturen
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
Starter med det første mærke ca ved 18:00 tiden. Supplere med et nyt 21:00 ca.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Fysisk og mentalt rask.

Triprapporten
Hey Psychedelia.. :rocking:

Nu vil jeg dele min triprapport om mit hidtil fedeste syre trip.

Det starter en almindelig fredag, hvor mig og nogle venner havde aftalt at vi skulle være stegt på mærker. Vi startede dagen ud med at sidde i den lokale park, hvor vi drak et par øl hver og hyggede os, imens vi ventede på vores dealer kom med mærkerne. :cheers:

Da vi får mærkerne tager vi så tilbage til området hvor de fleste af os bor, og der får en af os så den ide at vi skulle gå en tur i skoven når vi havde taget mærket, da det nemlig var godt vejr den dag. Så vi gjorde det hele klart, ved at gå en tur i kiosken og købe noget vand, og hvad vi nu ellers manglede.

Vi allesammen tager vores mærke i munden på samme tid ca klokken 18:00 og vælger nu at gå ind i skoven, med en fed følelse og godt humør. Efter 20-25 minutters gå tur begynder mine ben at vibrere på en lidt sjov måde, og der ved jeg nu at mærkerne begynder at træde i kraft.

Da en af mine venner, ikke har lyst til at være i skoven mere, fordi solen er ved at gå ned. Beslutter vi at smutte tilbage til "the hood" :lol: - Lige da vi når ud af skoven begynder vores syn at vibrere som det plejer, og vi har selvfølgelig griner på, og har det generelt bare herre fedt!

En lille halv time efter mærkerne var sparket rigtigt ind vælger vi at gå ture, og ryge nogle joints imens, som en af mine upåvirket venner tager sig af.

Og alle der har været på syre kender nok godt den følelse med at man har en herre tågeren snak med sine venner, og jokes bliver kørt uendelig langt ud til man tilsidst ikke kan huske hvor den startede osv.

Godt og vel 1½ time efter vi tog mærket, var det mørkt, stjerneklart, lidt senere på aftenen var der tåget og som en fed bonus var der også fuldmåne. Det er nu det virkelig bliver en fed oplevelse! Jeg kunne se mønstre og farver i alt jeg kiggede på, og det var specielt lyserød, grønt og lilla jeg kunne se mest af.

Vi gik nu en tur op på noget vil kalder nissebjerget (En kæmpestor kælkebakke), hvor vi kunne se udover det meste af byen, og det hele var bare fucking smukt og kigge på. Især med alle de lys rundt omkring, og den stjerneklare himmel.

Da jeg på et tidspunkt får en god stener på stjernerne, føler jeg at min hjerne kan kapere meget mere en normalt. Det er lidt svært og forklare, men det skal forstås i den forstand at når jeg kiggede mod universet, blev min hjerne meget større, og jeg følte mig klogere. Det var en lækker følelse!

Men nu godt og vel efter 30 minutters stjernejagt oppe fra bjerget, vælger vi at gå den langsomme vej ned af bjerget (Den mindst stejle bakke), og da månelyset lyser jorden op, og alt er fedt at se på, føler jeg vi var på noget lignende safari, bare uden dyr, også var det selvfølgelig også mørkt. Men det var ligesom mørket ikke stoppede alle farverne og mønstrene vi kunne se.

Da vi næsten er nede forenden af bakken, ligger jeg mærke til at tågen er faldet rigtig tungt over jorden, og der ligner alt vi kigger på store tykke gas skyer, og når jeg kiggede på gadelamperne lignede det hele billeder man skulle tro en maler havde malet. Det skal forstås som om at alt havde direkte levende farver.

Mig og en af mine venner vælger nu at supplere med et nyt mærke, og der går ikk 5 minutter før jeg føler at det sparker hårdt ind!

Da det også er begyndt at blive lidt koldt ligger vi pludselig mærke til at gadelamperne på en måde giver os varme når vi står under dem. Det er en pisse sjov følelse at man kan gå og halv fryse, hvorefter man så bare går under lyset og få varmen. :?:

Mit syn vibrere nu helt vildt så man skulle tro det var løgn. Alt begynder at smelte stille og roligt sammen, og der er som sagt stadig mønstrer. Bare mange flere end før. På et tidspunkt danner mønstrerne lige den form jeg vil have dem til, og det hele er bare for vildt!

Nu går vi så en tur over den lokale fodboldbane, og det var noget af det vildeste jeg nogensinde har oplevet! Jeg følte verden var lavet i pixels med forskellige former, og farverne kører bare rundt over det hele selvom det kun er månelyset der lyser fodboldbanen op! En af mine venner kunne pludselig se for sig selv at vi gik på antarktis, fordi vi gik og pakkede os lidt ind i vores jakker, og at vi gik og sagde til hinanden ironisk, "Drenge, det vildt det her, vi må ikk blive væk fra hinanden osv osv osv" (Spørg ikk hvordan, det er jo trodsalt et psychedelic drug). Så er ens tankegang jo lidt anderledes.

Efter godt og vel 2 timer mere udenfor begynder vi at gå stille og roligt hjem til en ven, og trippe ud og så bare i seng..


Det her var så min første rapport, og håber i synes om den.. Beklager hvis den var lidt langtrukken eller at i ikk forstod hvad jeg mente.. :peace: Tak for kigget!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2013 15:06 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
please lad være med at kalde nbome produkterne syre!
der skal ikke byttets mere rundt på nbome og lsd end der i forvejen er!

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2013 10:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 maj 2013 19:13
Indlæg: 1
Må da lige læse lidt mere ind til nbome så.. Jeg havde ærlig talt troet at det var et syre produkt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2013 11:04 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Din rapport var absolut ikke langtrukken... Den kunne sagtens have været længere og fortælle mere om hvordan du følte/reagerede på de forskellige oplevelser.

Der findes kun ét syreprodukt... Og det er syre... Altså LSD.

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team