Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 sep 2014 02:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jan 2014 03:40
Indlæg: 5
Substanser: 25i-nBome
Setting: Til fest og senere hjemme
Var du alene?: Stor del af tiden, ja.
Erfaring: Rimelig erfaren med Cannabis og MDMA. Meget lidt erfaren med stærkere psykedelika, har kun snust lidt til området.
Dosering og anden informaton om substanserne:
1 mærke(blotter?) med 25i-nbome. Tidligere på aften havde jeg indtaget alkohol og en smule amfetamin (to små streger).
Settings, Mental tilstand osv:
Udendørs fest med opstillet psyscene og dertilhørende deko! Rigtig fed fest!
Mentalt var jeg spændt op til lir, og den nat/morgen steg jeg til nye højder.

Rapport:

Det var sommer og jeg var blevet inviteret til fest af en gammel kammerat i hans forældres (kæmpe) baghave, et godt stykke ude på lars tyndskids ejendom. Jeg glædede mig, det var så lang tid siden jeg havde været til en ordentlig fest, så nu sku det være!
Jeg ankom med en kammerat. De havde opstillet stor grill - hvilket ikke endte helt vellykket, folk har sku for meget rush på når det kommer til deres mad - men dejlige omgivelser i en flot have ud til marken.
Der kom en dj og spillede full-on så jeg var godt klar over det nok var en narko fest jeg var kommet til. Havde ikke noget udover alkohol med selv, fattigdommen trykker i ved :) Ikke desto mindre begyndte festen, der kom flere og flere folk, ville skyde på vi var en 30 styks.
Jeg drak lidt og fik lidt amfetamin af min veninde L, og det hev mig ned til musikken hvor jeg fyrede den af! Feedt, feedt! På et tidspunkt falder jeg i snak med en som har noget narko med. Jeg spørger hvad det er, jeg misforstår ham og tror derfor det er LSD til at starte med. Det har jeg prøvet en enkelt gang. Jeg finder ud af at det er 25i-nbome, som jeg må indrømme på daværende tidspunkt, at jeg ikke anede hvad det var. Han forklarede det var en omdrejning af 2c-i eller sån nåået, ret mig her hvis jeg fejler. Han siger det minder om LSD, som jeg meget gerne ville prøve igen.

Så utålmodig som jeg kan være, spørger jeg om en pris og hiver en kammerat som også var med, D hedder han, over i et hjørne for at høre om han er frisk. Han har indtaget alkohol, energidrikke, amfetamin og vidst også cola, fandt jeg ud af. Så han var godt skudt, selvom han skulle holde fødselsdag med familien dagen efter. Puha siger jeg bare. Han er frisk selvom klokken efterhånden er 03:30 og værten siger at ståhejet slutter ved 5 tiden. Det sku åbenbart ikke holde os tilbage så vi køber et mærke hver. Det virker lidt uansvarligt måske, når man ikke kender stoffet, men det var et meget lille mærke som skulle ligge under tungen. Derfor var jeg ikke bange for at mængden var for stor.

Kl. 04.00 kan jeg stadig ikke mærke noget og er efterhånden ret utålmodig (burde ha vidst at det kan tage et par timer før virkningen kommer.
Festen slutter efterhånden, så mig og min buddy D beslutter sig for at tage hjem til mig. En taxa til den nærliggende togstation, og så 2 stop med toget og en lille gåtur, så var vi hjemme. Det var en tidlig sommermorgen og der var not at single cloud på himlen. Simpelthen så fedt. Vi kommer hjem og jeg syntes at mærke en vis eufori. Men har gået og ventet lang tid på en virkning, så er usikker på om det er mig selv der skaber en slags placebo effekt. Går ud på toilettet hvor jeg oplever den første synsforvrængning(Som jeg stadig kan se den dag idag, når jeg kigger på det samme sted)
Jeg går ind til min kammerat der aldrig havde prøvet en psykedelika før. Han har det fedt, selvom han er helt brændt af og det lykkedes også at få lidt dybere samtaler sammen. Til sidst beslutter han sig for at tage hjem og sove lidt, forståeligt når han havde dagen planlagt med familien, og jeg vil gerne følge ham ned til bussen.

Kl. 07.15 ca.
Vi træder ud af døren og himlen er helt blå. Jeg har altid elsket godt vejr, men lige her påvirkede det mig i så ekstrem positiv grad at det var svært at tage øjenene fra himlen. Solbriller gør også bare det hele bedre! Op på tanken og købe en vand til min ven og så ned til busstoppestedet, hvor vi går forbi en mark på vejen, som var fantastisk flot at beskue. Da han var steget på bussen tog jeg hørebøffer på og gik langsomt hjem. Det var helt sindssygt. Aldrig har jeg haft sådan en glæde for solen. Det var som at stå op til en ny dag, med nye muligheder. Det er en kliché ja, men der var virkelig noget magisk over det.
Jeg kommer hjem og sidder egentlig bare med musikken baldrende og suger smøger, mens jeg filosoferer tanker med blikket rettet ud af vinduet. Normalt er jeg meget følsom mht. lydniveauet på grund af et par møg sure naboer, men lige her var jeg komplet ligeglad. Der blev skruet højt op og mens jeg sad der skød en ubeskrivelig følelse op i mig.
En slags emma blæser, men til forskel havde den her eufori et fundament. Ligemeget hvad jeg tænkte på af dårlige ting(ved ikke hvorfor jeg prøvede) blev det visket væk af den her eufori som, normalt på mdma, hurtigt forsvinder på mig, hvis jeg tænker over dens oprigtighed. Den her glæde var meget dybere. Det var som om at jeg havde fået lettet en kæmpe byrde fra mine skuldre. Ved ikke hvad byrden sku ha været men det var også ligemeget. Det var som om jeg havde fået svar på noget, jeg ubevidst har gået og søgt efter det sidste lange stykke tid. Imodsætning til MDMA, hvor tiden fucking flyver for overdrevet hurtigt af sted, gik tiden her ekstrem langsomt. Og det var fedt, for det mindede mig konstant om det kun var tidligt om morgenen og jeg havde hele dagen foran mig.
Til sidst lå jeg bare og mumlede "argh det for fedt, det her" for mig selv, og kunne knap nok finde ud af at skifte cowboybukserne ud med et par shorts.
Jeg kan se væggene bevæge sig i takt med mit åndedræt. Visuals var meget milde, hvilket også var rart nok. Til gengæld var solen enorm skarp, og på sin måde magtfuld.
På et tidspunkt kommer en fed sang på, så jeg rejser mig op og begynder at danse som en fra den lukkede. Jeg kyler med lightere (hvilket jeg normalt gør i vrede), men denne gang i en eufori der mindede mig om at livet er godt, simpelt og slet ikke så kompliceret som samfundet ønsker det skal være. Solen går op, solen går ned. Thats it!
En anden kammerat ringer, han havde med en fælles kammerat været på staden til den lyse morgen, og samtidig suget cola. Så de var også godt kørende! De vil gerne komme hjem til mig, så jeg skynder mig at smide solbriller på og gå dem i møde. Jeg havde så meget overskud der at jeg ikke ved hvad jeg skulle gøre af mig selv. Kl er 9:30 vil jeg skyde på, og jeg krammer den begge da jeg møder dem. Vi tager hjem, ryger en joint har god griner og udveksler nattens oplevelser.
Hver gang jeg tænkte 'hvorfor har jeg det så fedt, hvad er det jeg har fået svar på, hvad sker der', blev følelsen nærmest endnu vildere og den føltes stadig ligeså vigtig og pålidelig. Det føltes på ingen måde som en overfladisk rus, det var som om det havde manifesteret sig i kroppen på mig.
De andre smuttede hjem for at sove et par timer senere, og jeg sad vel til kl 14 og prøvede at finde hoved og have i min glædesrus. Jeg sov tre timer og stod op omkring kl 18, hvor jeg dog måtte indrømme at følelsen var forsvundet og nu var jeg egentlig bare træt og lidt nedtrykt. Aftensmad blev en fed pizza og så bare en fed, derefter godnat nat!!

Mandag morgen var jeg dog også ret nedtrykt, ved ikke hvorfor? Om det fordi jeg savnede følelsen, eller udtømmer stoffet ligesom emma ens serotonin depot? Har i nogen bud?
Tak fordi i gad læse, håber det er til at forstå :) beklager de mange indskudte sætninger, kan have svært ved at formulere mig!

_________________
No tree, it is said, can grow to heaven unless it's roots reach down to hell..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2014 15:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
Fuck et fedt trip!! Og alt for flækkeren triprapport! :D

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team