Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 okt 2016 21:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 okt 2016 02:36
Indlæg: 0
Substans/er: 2cb,
Setting: Bare hjemme,
Barnepige: Damen passer altid på mig :offtopic:

Erfaring: Kun anden gang på 2cb, Men dog med tidligere erfaring med substanser som, LSD, LSA, ,Nbome, Salvia, Svampe,
Dosering/indtagelse: 4x 25mg 2cb i kapsel,

Lidt info om mig selv, sygdomme, Og diverse. FORBERED PÅ EN LANG NOK MYSTISK LIDT UPROFESIONEL RAPPORT
Jeg er en stiller og rolig fyr dog meget flyvsk med diagnoser som ptsd og panikangst, Som nok er gruden til min akavede "perfektsionistiske" nærmest angst måde at slette og rette hvad jeg skriver hele tiden da jeg gerne vil gøre det rigtigt :shock:

Triprapporten
Startede ud som en meget admindelig aften. 2 af mine kammerater kom hurtigt forbi til en lille snak med en bane amf til højre benet og da jeg ikke er specielt meget til "Ninjasukker" så overvejede jeg meget hurtigt at når de fløj ud af døren ville jeg på begynde min rejse til det ubevidste.
Så jeg fandt en kapsel med 25mg 2cb i og gjorde damen klar på at jeg indtog det,
For at fordrive tiden lidt så sætter vi os til at tegne lidt da jeg finder det ekstremt behageligt lige at få orden i tankespillet.
Efter en lille halv time måske 45minutter begynder come'up så småt at tage fat bliver sådan lidt urolig, varm indeni ihvertfald svært ved at finde ro til at sidde og tegne, farver og lys forstærkes og da jeg har sådan noget savsmuld tapet begynder jeg at blive lidt fanget af geometrien der så småt dannes i de små mønstre, Og der kicker min lyst til at udforske det meget nærmere en trang til at prøve at tage der skridtet længere og spise 25mg mere. Det skal siges der nok er gåede halvanden time siden jeg indtog den første ingen bodyload og læst lidt på erowid med doser, erfaringer og diverse :wink:
Men ihvertfald slurk :cheers: ned med kapslen og tilbage i sofaen, begynder at lægge mærke til sofaen føltes massage agtigt kilden på overfalden sådan nærmest sensuelt og en kriple kraple fornemmelse i baghovedet/skulderne som næsten giver den der MDMA følelse at man gerne vil strække sig og bevæge trippet helt ud i kroppen så ved jeg godt at så står det på at blive en fantastisk farveri aften.
Bliver lige lidt "voksen" på det tidspunkt som vis i forstår kun lige kan klares i soveværelset :oops: :hjerte: ... Sensetiv Jo'tak gider ikke gå i detaljer, Men efter at have hammeret pulsen godt op i skyen så begynder lokalet at ÅNDE helt ud og ind jeg mener udtrykket hedder at morfe* ret mig vis jeg er forkert ihvertfald alt er MEGET woplede, Kaleidoskop agtigt, forvirrende kiggede over på min hund sidde og glo ud i lokalet og jeg tænkte fuck fuck hvad vis han slikker på mig og jeg er ligesom en svamp at han så bliver påvirket, og der begynder min angst og tænke det sket han tripper af min adfær så damen siger hurtigt slap af nyd det eventuelt spørg "herinde" pga hendes logiske tankegang siger allerede du spiste det så det kun dig der tripper på det.
Jeg skal selvfølgelige lige sluge det så jeg sætter musik på: Shpongle
https://www.google.dk/search?q=shpongle ... lxLtC0AAAA
Lænder mig tilbage glemmer verden i et par timer, Boooom tilbage og stadig dejlig tilfredsstillede af den ubeskrivelige sanse åbnede tankegang og verden jeg er har skabt omkring mig, Dog desværre ikke med vildt mange visuals det syntes jeg ihvertfald ikke trippede stadig nok godt placebo ville bare udvide effekten så jeg læste op på redosering og fandt at det ofte svært at kraftiggøre trippet men mere forlænge effekten :peace: undskyld alle smileyerne :offtopic: hahaha jeg bliver ihvertfald nok uansvarligt(i nogens øjne), enig med mig selv om at redosere med en forhøjet dose til 50mg og da jeg spiser dem spiser jeg dem med en omeprazol mavesyre pille og 2 toast, spiser altid både før efter og imens jeg tripper da jeg ikke dur til noget med tom mave som mange nu Anbefaler smag og behag i ved. Maven begynder at rumle da de lander med lidt mad og lyn hurtigt begynder små ild flue lignede lila/neon'grønne prikker komme i min horisont et ubeskriveligt fænomen der gør mig lidt mundlam kigger lidt rundt og opfanger gode lange tracer's begynder at sidde og vifte med hænderne som en til rave lige et sådan det kun mig i hele universet øjeblik!, Så jeg lader damen tegne og gøre hvad hun vil imens jeg blev sådan lidt forbavset over et pragtfuldt trip det alligevel endte ud med,jeg falder tilbage i mine tanker og tænker på tiden, stedet, universet, Og finder ud af tiden ligepludselig går uhyggeligt hurtigt og det snart bliver lyst og at hunden skal luftes og jeg skal have en skyller :wink:
Ved ikke hvordan jeg lige skal slutte den anderledes af så peace out :peace:

_____
Jeg skal nok lige fuldt ud færdiggøre og rette den til på et tidspunkt :gud:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team