Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 mar 2009 21:13 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Substans/er: Oxazepam (Sobril)
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
6 Sobril (60 mg Oxazepam)

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Varighet: 6 timer.
Deltakere: Meg (Apoteket) og Tulla
Setting: Jessheim, en busstur og hjemme


Triprapporten
Jeg og Tulla reiste til Jessheim tidlig på morgenen denne fredagen. Tulla skulle til legen sin der klokka 0900. Hun hadde store planer om å "lure" ut ei pakke Sobril og ei pakke Imovane. Vel 30 minutter etter hun gikk inn til legen kom hun ut med resept på en 25-pakning Sobril og en 100-pakning Vallergan. Hun fikk desverre ikke Imovane. Så gikk vi rett til Apoteket og tok ut pillene før vi skulle reise hjem. Vel inne på bussen hjem tok Tulla opp Sobrilpakka og ga meg 2 piller. Det gikk ca. ett kvarter og jeg ble totalt avslappet og sank sammen i setet i bussen. Hadde det bare så digg. Ble mer og mer fjern på bussturen. Da vi var fremme gikk vi på Rimi og kjøpte godteri og røyk. Gikk så hjem.

Vel hjemme kom Sobrilpakka frem igjen og 2 nye Sobril ble tatt av oss hver. Vi hadde nå tatt 4 Sobril hver. Laget en kanne kruttsterk kaffe og drakk dette til ett par sigaretter. Etter 20 minutter ble jeg MYE mer avslappet og sank sammen i sofaen. Følte meg direkte fjern, i utrolig godt humør og hadde ingen bekymringer og INGEN ANGST. Har litt sosial angst til vanlig. Sobril er bare så sinnsykt deilige piller. Litt senere fant jeg frem noen urtegreier, bla.a. Yohimbe, Chizandra og Rosenrot. Tok en skikkelig dose av dette. Yohimbe er en MAO-Hemmer som påvirker enkelte signalstoffer i hjernen forbundet med depresjon og sex-lyst.

Ett par timer senere. 2 nye Sobril - totalt 6 hver. Sitter nå med en sinnsykt avslappet og herlig følelse i kroppen og hører på HardHouse så det dundrer i hele huset. Føler meg gira samtidig som jeg er skikkelig avslappet. Jeg føler meg så gira at jeg er på grensen til å være manisk. Tror store doser Sobril gir sånn paradoksaleffekt (motsatt effekt). Er blitt helt hyperaktiv nå. Rusen holdt på slik flere timer og jeg begynnte å rydde hus og stuuke skikkelig. Tiden gikk fort på så mange Sobril.

Konklusjon: Sobril er meget bra mot sosial angst, samt at man blir totalt avslappet i musklene og i kroppen. Livet blir rosenrødt med ingen bekymringer. Alt i alt var dette en meget behagelig dag. Ble kanskje en litt rotete rapport, skrev dem mens jeg var på pillene.

- Apoteket 25.06.2004


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team