Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 19:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Pille Kvalme
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Universets Kerne, we all float down here.
Kan huske kvalmen begyndt efter jeg havde købt pillerne og de lå i min lomme allerede der kunne jeg smage smagen :x der tog jeg 10-20 ca. hveranden uge, til sidst bliver det sådan at man er ved at brække sig fra den 3 til den 20 pille og det føles som om der sidder en pille fast ved adams æblet kender i det?

Titel:
Medlem

Hoo hoo hoo! Jeg vil være med i hulen! Jeg har aldrig prøvet DXM, og jeg troede egentligt, at det nærmest pr. definition var neder, men det lyder da meget spast, det I skriver!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Anjin-san skrev:
Hoo hoo hoo! Jeg vil være med i hulen! Jeg har aldrig prøvet DXM, og jeg troede egentligt, at det nærmest pr. definition var neder, men det lyder da meget spast, det I skriver!
Husk at starte med en MEGET lille dosis da nogen mennesker ikke kan tåle DXM og hvis du tager en stor dosis af det og er én af de mennesker er jeg sikker på du fortryder det ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det er sku også fedt nok en ting der er nedern er bodyloadet meget mettalisk og smøger smager af lort til ellers er det meget fedt det kan give nogle meget underlige trips

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
så fik jeg også prøvet DXM i fredags.

lagde ud med 120 mg og en time senere 120 mg mere..for at se hvordfan effekten ville ramme mig.

satte mig så til at læse på dextroverse (mener jeg det hed en side om DXM med ne god faq)

og da jeg ikke havde oplevet nogen ubehageligheder, og gerne ville have ordentligt psychedelisk gennembrud, og jeg de sidste i pakken og ændte på 600 mg

selve krops.rusen giver jeg mig ikke meget for.
Men det visuelle vat faktisk ret så interessant, en form for beskidt/støvet ketamin rus.

Så under peaket hyggejeg mig gevaldigt, selom der var lidt bodyload. Meget obskire visials jvor man intet kan kende rundt omkring en.

På et tidspunkt så jeg mig selv sidde på en græsplane med buske, træer og et hus omkring. meget mysisk.

comedown'ed syntes jeg så ikke mget om.. men fik da sovet lidt.
Dagen efter om eftermiddagen var jeg bare stadig godt og grundttgt tung i kroppen.. rimeligt ubehageligt, så hæller ikke værere. Motorikken var bare stadig NOGET alternativ. heh.. fik mig til at tænke på monthy pythons schetches: instututtet for gakkede gangarter :P jeg passede fint der på det tidspunk :)

konklusion: på sin et intterresant trip. ,men ikke noget jeg nrænder for iden.. måske en dag om om laaand tid nvor jeg aligevel keder mig :) og ikkr har adgang til ketamin, hvilket minder meget om dxm, bare meget mere smooth.. så kunne det da tænkes

Titel:
Medlem
Brugeravatar

http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... redosering
jeg fatter minus i det topic...

husk at gendosering sucks! så pas på.
læs eventuelt en af mine gamle trip rapporter:
http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=124
skrevet da jeg var 13-14 år gammel. Dxm faq'en er et must read: http://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq/dxm_faq.shtml

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Dark Sky og BRB: Kan også godt lide DXM :P

Men kun i høje doser. 10 piller er fr lidt da man ikke får visuals. :)

Jeg har lavet fire triprapporter, men har ikk postet dem, og så fik jeg virus. Så de er ret væk. :)

Har også prøvet med hostesaft. Hold kæft hvor det lort smager. Og man får meget mindre for pengene. Kan ikke huske hvor meget der er i en flaske med saft, menh det er meget mindre. Og den koster noget med 80, hvorimod pillerne lige er faldet fra 67,40 til 65,40. Man får vist det der svarer til 17 piller eller deromkring med væsken. 20 piller når man køber piller...

Men saften virker hurtigere, men så kan man bare tage MEGET lidt vand og opløse pillerne der i, HUSK at have et glas vand ved siden af, da de smager MEGET krafitgt af medicin. :)

God fornøjelse...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Eller lave en bombe...?
Ved ikke om det ville virke!

-DEER

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Johndeer skrev:
Eller lave en bombe...?
Ved ikke om det ville virke!

-DEER
Vil det helt sikkert og også en smule hurtigere end piller, men hvis det er meningen de skal virke hurtigt skal de opløses i væske :)

Titel:
Medlem

Undskyld hvis det tangerer til off-topic, men er der en måde, så jeg kan finde ud af, om jeg ikke kan tåle DXM, inden jeg tager det?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

nej det tror jeg ikke, men du kan starte med en lav dosis feks. 6 piller

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Psytrancer skrev:
nej det tror jeg ikke, men du kan starte med en lav dosis feks. 6 piller
Eller endnu lavere, for jeg skulle mene at 6 piller er mere end nok til en person der ikke kan tåle det.

Jeg ville starte med 3-4 piller da effekten oftest viser sig i så lave doser også, hvis du ikke får det dårligt, så hæv dosen lige så stille.

Er der forresten ikke nogen herinde der har prøvet DXM og fundet ud af de ikke kan tåle det som kan fortælle om deres oplevelser med det så?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Greve
En af mine venne tog 4 piller i onsdags og han fik total nedtur på og trode at han skulle dø og han sked i sine bukser og brækket sig, men han fik det heldigvis beder, han sagde osse at det var nok fordi han fik noget midiecin sammen med (noget hjerte midiecin ), så det var nok der for han ikke kunne tåle det

Titel:
Insane psychedelia user!

Pga. det med at 8% af befolkningen mangler et ensym til at nedbryde DXM, anbefales det at med begynder med en lav dosis. Fx 3-4 piller.

H

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Halløjsa!!!!
Synes lige jeg måtte komme med en kommentar også - som en af dxm-sværvægterne på psychedelia.dk. :)

Psytrancer -> Hør, du siger ikke at du tager én pille af gangen ?!?! Man kan med fordel tage op til 10-15 piller i en mundfuld (så er det overstået), og så skylle grundigt efter med noget cola. Og nej, jeg har aldrig prøvet at føle at en af pillerne sad fast ved adamsæblet...

Og hvad er det du ikke fatter i indlægget om redosering ?? (redosering = gendosering) :?:

TJiLLe -> Lyder som et fornuftigt dxm-trip du fik dér! Kan godt genkende det - specielt det med ens (manglende) evne til at bevæge sig frit omkring og de visuals man får. Meget interessant, hvis man er indstillet på at flyde med strømmen.... :wink:

Xp3rt -> Doser på 10 piller og derunder kan skam også godt være gode....der er ikke visuals, nej det er rigtigt, men til gengæld er de så mere euforiske og man har stort set FULD kontrol over sine bevægelser / motorik (hvad man IKKE ligefrem kan påstå ved højere doser) :P
Er det virkeligt lykkedes dig at opløse pillerne i vand ??? Det har jeg ikke haft held med (prøvede én gang, men resultatet var bare at jeg kom til at smage pillerne endnu mere...og siden har jeg aldrig forsøgt igen).

Anjin-san -> Nej, som de andre også siger, du kan kun finde ud af om du kan tåle dxm ved at prøve at tage det. Men start med en lav dosis. 4-5 piller eller deromkring er fint for et førstegangstrip....nok til at du kan mærke at du bliver påvirket, men ikke så meget at du bliver dårlig, hvis du ikke kan tåle det. (husk! virkningen kommer først efter ca. 1 time)

Og til sidst vil jeg lige høre om der er nogen, der har erfaring med / har prøvet plateau sigma med dxm ???

Jeg har selv oplevet at være MEGET tæt på plateau sigma, senest sidste onsdag, men har været lidt tilbageholdende med at prøve et full-blown plateau sigma. Shit man ikke lander fra det trip igen!!! Det pirrer min nysgerrighed, men alligevel....

(for de uindviede - dxm plateau sigma er kort beskrevet en tilstand hvor grænserne for virkelighed og fantasi nedbrydes, du får både visuelle & auditive hallucinationer og kontakt med guder / gudinder og rumvæsener synes at være almindelig. De fleste rapporterer dog at det er en EKSTREMT ubehagelig tilstand....

I henhold til hvad jeg selv har oplevet kan jeg tilføje at tiden bliver MEGET lang - så lang at man flere gange tror at tiden er gået i stå. Eller nærmere sagt, begrebet "tid" mister sin betydning. Ordet EVIGHED virker mere passende.
Det er erfaringer fra sidste gang jeg var tættest på at opnå plateau sigma - og her brugte jeg kun 2 pakker dxm mod 3 pakker for fuldt plateau sigma.....det er sq lidt sindssygt, hvis jeg skal sige min mening! Prøv bare at tage 3 pakker dxm (60 piller)!!! NEJ! Det var IKKE ment som en opfordring, men som en IRONISK sammenligning i forhold til plateau sigma!!

Happy trippin'
Dark Sky

Titel:
In our memories

0fftopic:
Psytrancer> læs eventuelt en af mine gamle trip rapporter:
http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=124
skrevet da jeg var 13-14 år gammel.

:shock: :? :?:

Total nysgerrig for at høre hvad du laver idag!?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

DarkSky: Jeg tror ikke jeg kan sluge 10-15 piller i en mundfuld faktisk ikke engang 2 måske skulle jeg lave en bombe næste gang det er vist et kendt syndrom det med dxm kvalme det har jeg læst på erowid skal forresten også for det meste have 3 dage til at blive helt normal igen.
i det topic skriver jeg at man for chancen for at ændre sin personlighed det gør man ikke man finder bare ens kvaliteter.
dEEp: Efter det tog det langtid før jeg vidste hvad jeg skulle sige i forskellige situationer og jeg led i langtid efter med social angst jeg begyndte at ryste på hænderne stramme i nakken og nærmest fremstamme de ting jeg skulle sige men til sidst stoppede det hele og jeg blev helt normal så her i efteråret kom jeg på ny skole og blev rimelig gode ven med en det tog en del kix og sniffede amf og jeg begyndte at tage en del amf og prøvede kix 4 gange en nat sniffede jeg alt for meget amf oven på en kix og blev psykotisk af det jeg begyndte at høre stemmer og troede jeg blev overvåget af et videokamera inde på mit værelse jeg kom på anti-psykotisk medicin og røg på en psykiatrisk afdeling, så lige nu sidder jeg og skriver fra en børne og ungdoms psykiatrisk afdeling rimelig nedern... men jeg er da normal igen, jeg lider godt nok lidt af hppd :)

Titel: HERLIGT
Junior medlem

Geografisk sted: Randers
Herligt endelig at se nogen der som mig kan li DXM, har ik hørt andet end folk herinde der sviner d til og sir d r d værste nogensinde men synes nu d r d fedeste nogensinde, d gir mig lige d jeg søger i et trip :) og dejligt at se nogen der har prøvet at spise flere end bare 20, plejer selv at spise 60-80 stykker fordelt over 4 gange :) Dxm styrer sku :)

Titel: Re: HERLIGT
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dexofan Styrer skrev:
...sviner d til og sir d r d værste nogensinde men synes nu d r d fedeste...

Kan jeg ikke overtale dig til at skrive alle ord ordentligt, i stedet for at substituere dem med enkelte bogstaver? Det vil gøre dine poster en hel del mindre anstrengende at læse. Tak på forhånd.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]