Halløjsa!!!!
Synes lige jeg måtte komme med en kommentar også - som en af dxm-sværvægterne på psychedelia.dk.
Psytrancer -> Hør, du siger ikke at du tager én pille af gangen ?!?! Man kan med fordel tage op til 10-15 piller i en mundfuld (så er det overstået), og så skylle grundigt efter med noget cola. Og nej, jeg har aldrig prøvet at føle at en af pillerne sad fast ved adamsæblet...
Og hvad er det du ikke fatter i indlægget om redosering ?? (redosering = gendosering)
TJiLLe -> Lyder som et fornuftigt dxm-trip du fik dér! Kan godt genkende det - specielt det med ens (manglende) evne til at bevæge sig frit omkring og de visuals man får. Meget interessant, hvis man er indstillet på at flyde med strømmen....
Xp3rt -> Doser på 10 piller og derunder kan skam også godt være gode....der er ikke visuals, nej det er rigtigt, men til gengæld er de så mere euforiske og man har stort set FULD kontrol over sine bevægelser / motorik (hvad man IKKE ligefrem kan påstå ved højere doser)
Er det virkeligt lykkedes dig at opløse pillerne i vand ??? Det har jeg ikke haft held med (prøvede én gang, men resultatet var bare at jeg kom til at smage pillerne endnu mere...og siden har jeg aldrig forsøgt igen).
Anjin-san -> Nej, som de andre også siger, du kan kun finde ud af om du kan tåle dxm ved at prøve at tage det. Men start med en lav dosis. 4-5 piller eller deromkring er fint for et førstegangstrip....nok til at du kan mærke at du bliver påvirket, men ikke så meget at du bliver dårlig, hvis du ikke kan tåle det. (husk! virkningen kommer først efter ca. 1 time)
Og til sidst vil jeg lige høre om der er nogen, der har erfaring med / har prøvet plateau sigma med dxm ???
Jeg har selv oplevet at være MEGET tæt på plateau sigma, senest sidste onsdag, men har været lidt tilbageholdende med at prøve et full-blown plateau sigma. Shit man ikke lander fra det trip igen!!! Det pirrer min nysgerrighed, men alligevel....
(for de uindviede - dxm plateau sigma er kort beskrevet en tilstand hvor grænserne for virkelighed og fantasi nedbrydes, du får både visuelle & auditive hallucinationer og kontakt med guder / gudinder og rumvæsener synes at være almindelig. De fleste rapporterer dog at det er en EKSTREMT ubehagelig tilstand....I henhold til hvad jeg selv har oplevet kan jeg tilføje at tiden bliver MEGET lang - så lang at man flere gange tror at tiden er gået i stå. Eller nærmere sagt, begrebet "tid" mister sin betydning. Ordet EVIGHED virker mere passende.
Det er erfaringer fra sidste gang jeg var tættest på at opnå plateau sigma - og her brugte jeg kun 2 pakker dxm mod 3 pakker for fuldt plateau sigma.....det er sq lidt sindssygt, hvis jeg skal sige min mening! Prøv bare at tage 3 pakker dxm (60 piller)!!!
NEJ! Det var IKKE ment som en opfordring, men som en IRONISK sammenligning i forhold til plateau sigma!!Happy trippin'
Dark Sky