Halifaxxx skrev:
Argh, nu går jeg også lige offtopic, men så må en mod. komme efter mig. Der burde ikke være noget i vejen for at blande alkohol og opiater, da de påvirker forskellige receptorer i forskellige systemer. Undskyld...

For lige at underbygge Treasure's post vil jeg sige at man generelt ikke kan sige at 2 stoffer er sikre at blande, bare fordi de virker forskellige steder i hjernen. Jeg kan ikke forstå hvor den misforståelse kommer fra... for det virker ret indlysende på mig at 2 stoffer der begge virker sløvende naturligvis vil forstærke hinanden, uanset hvilke receptorer der er involveret, hvilket også er tilfældet med alkohol og opiater.
Johndeer: Hvad med at lære at poste dine spørgsmål i en relevant tråd? Marzine har sguda intet med dexofan at gøre... prøv nu at vågne lidt op. Jeg har skilt alt off-topic fra til denne tråd...
Og Jensus, jeg er ved at være træt af dit pis. Hvis ikke du kan lide modereringen herinde, synes jeg du skal snakke med mig om det privat, få en admin til at skifte mig ud, tage diskussionen op et mere passende sted, eller simpelthen lade være med at skrive herinde. Jeg gider i hvert fald ikke se på det der.