Jo nu vil jeg fortælle om mine erfaringer med DXM og hash.
Jeg havde for noget tid siden (½ år) (har prøvet DXM omkrign 20 gange i forskellige doser) taget 10 piller, og ventede så lidt på at det skulle virke. Jeg sad så ved min computer, og tænkte at det sikkert ikke kunne skade og ryge lidt, så jeg fandt lidt go 90'er frem, (3 gr. for en hund

) og smed et gr. i en jay. Jeg røg den, og kunne ikke mærke noget. Underligt tænkte jeg, og sad så lidt. Nogen gange kan tjald jo godt lade sig vente med virkningen. Men efter 20 min. tænkte jeg at der nok var noget galt. Så fuck det tænkte jeg så.
Senere omkring 5 timer efter jeg havde indtaget DXM'en, kunne jeg ikke mærke den endnu ??? Ret mærkeligt, og med lidt nedtur over den manglende effekt af 300 mg DXM og 1 gr. god hash.
Så her for en måned siden skulle jeg så lige prøve at droppe 20 piller med nogle af mine kammier, og de andre tog 10 hver. De ryger ligesom mig en del, og vi var klar med en del joints hvis nu vi havde lyst til det senere. ¨
DXM'en virkede fint, og jeg fik halluer og alt det der. Man er ret blæst efter 600 mg, og ser ikke så godt, og tankerne farer rundt.
Det ved alle der har prøvet det vel.
Men så efter nogle timer ville vi så ryge, og vi tog ter joints af de 9 der lå i askebægeret

og tændte. Vi kunne slet ikke mærke røgen, kun på sådan en underlig måde, á la at tage et lille hvæs, men alligevel hvor man kan mærke det, men det føltes koldt ? Ret underlig følelse, kan ikke beskrives.
Men vi kunne overhovedet ikke mærke de joints der. Udover at vi blev næsten normale igen. Efter tre hvæs på jayen sagde det hvam hos mig (ved jo ik hvordan de andre havde det) og jeg var næsten "normal" igen. Jeg sad, og mine reaktioner var ikke særlig gode, og min balance helt ude i hampen, men mit hovede var irriterende friskt
Så for to uger siden tog jeg 20 piller igen sammen med en anden, bare for at afprøve det der med tjalden. Det var det samme igen, da der var gået noget tid, lavede vi et megamix med 6 smøger og 6 gr. 90'er, og smed i nogle cones, og så legede vi ellers bare kæderygere. Vi morede os med på en halv time to personer at ryge 6 gr. uden overhovedet at kunne mærke det. Blandingen DXM og THC gjorde at vi blev totalt dampe og grinte utrolig meget (!!!) men der er ik så meget DXm over det, og der skal ske noget, man skal ikke sidde stille.
Konklusion:
Jeg vil ikke mene at det er så smart at ryge hvis man har taget DXM, da meningen med at tage DXM lidt forsvinder, da effekten "mindskes" når du ryger.
Det var vist alt. Det er svært at forklare, men jeg prøvede da

Men jeg vil da sige at det er sjovt at tage DXM og ryge samtidig, men du skal mindst have 2 gr. på en halv time for at ryge dig ned efter 20 piller DXM...
Så bare kom igang, ned på apoteket, og så ryg lidt bagefter

Edit: OK, JEG FRARÅDER ALLE TIL AT TAGE DXM MED MINDRE DE ACCEPTERER DETTE:
http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_health1.shtmlJeg er dags dato stoppet med at tage dexofan da det ser ud som om det IKKE er særlig sundt. Så tak for alt DXM, men nu er det slut. :/