Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Svamfetamin
Medlem

Er der nogen, der har erfaring med at kombinere amfetamin og psyller? Jeg har søgt både her og på erowid, men jeg kan ikke finde noget om emnet.

Eftersigende er coke og svampe end dårlig kombo, men
MDMA og shrooms skulle jo være ret godt...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
det vil jeg ikke råde dig til..! Tror det vil fungere ligesom en perganum harmarla indsprøjtning! tror du vil blive så ustyrligt blæst at du får svært ved at styre dig!
Men jeg skal ikke vide mig sikker. Jeg siger bare at jeg turde sku ikke lege med "det" på den måde :wink:

/karma

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg tror det vil give en ekstra rodet, og måske lettere ubehagelig rus. Jeg tror at den speedede virkning fra amfetaminen vil opleves endnu tydligere på svampe.

-Psyko

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Skulle amfetamin virke som en MAOi? - næppe!
jeg har før foretaget kombenationen af speed og svampe, og været ganske tilfreds.
Spis først den ønskede mængde svampe, og vent til de er trådt i kraft, så du bedre kan fornemme hvor meget speed du skal tage. Speeden vil give en smule mere fart på visuelsne, og tankerne kan associere hurtigere, men hvis man er rimelig stabil, og erfaren med psykedelika, kan man godt styre det - dog skal du ikke tage samme dosis speed som du normalt ville gør - start hellere lavt, og arbejd dig opad...

/TT

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Greve
Jeg har osse før tager speed og svampe, og det syntes jeg nu er nemt nok at styre, jeg tog speeden efter svampene havde virket i 3 timer, det giver sgu rigtig dejligt kick når man lige tager sådan en streg, og jeg har osse gjrodt det med svampe og kix, det er nu det fedste

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg syntes generelt ikke at hallucinogener som LSD, 2C-B, svampe, etc. egner sig sammen med andre stimulanser end MDxx-serien

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Brabrand
syntes også at svampe og speed er ok men hvis jeg skal blande så svampe først også når de ikke rigtig virker mere så kan man lige pifte det sidste lidt op men en streg amf. men aldrig amf først. så virker svampe ikke. syntes jeg ikke. svampe og kix er en godt blandning syntes jeg. start med de svampe også nyd trippet så når det er ved at falde til ro så haps en kix eller en halv så pifter det det lige lidt op.,

det sårn jeg gør virker fint for mig..

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Jeg har også oplevet at den psykedeliske virkning boostes af både speed og kokain. Men kun lige efter stregen er taget og det lille efterfølgende øjeblik, idet man får det der gys, hvor nakkehårene i bedste fald rejser sig :P
Men når først den stimulerende effekt indtræder, synes jeg at det psykedeliske peak forsvinder eller udebliver - på samme måde, som når speeden slører eller overskygger alkoholens virkning...på godt og ondt...

Jeg kunne forestille mig at komboen ville være rigtig nice til en chill-out session eller anden koncert, men jeg holder mig langt fra speed og coke, når jeg skal trippe groft igennem på svampe.

Ingen opfordring til at tage noget - Take care :!:

Vh CC

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg tror det er individuelt hvordan man reagerer på sådan en kombo. Jeg har aldrig selv prøvet den men jeg kan nævne at amfetamin er noget af det bedste jeg kender, der kan holde (min) angst nede, mere end kokain kan. Men pas på hvis du vil prøve det, start (som altid) med en lav dosis hvis du føler dig parat til det... Ellers lad helt være, its your life :!:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Brabrand
hvis jeg også skal trippe rigtig igennem på svampe så holder jeg mig også fra amf og alt andet. måske en kølig pils hvis men kan finde ud af at drikke den eller den ikke smager grimt hehe.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har et par gange taget et rigtigt stort skud amf umiddelbart inden indtagelsen af en højdosis LSD, og jeg kan i hvert fald sige at den ene gang var et af de bedste og mest givende trips jeg nogensinde har været på. IV-suset fra amfen var stadig aktivt da syren begyndte at virke, og den overdrevet fede fornemmelse blev så at sige suget med ind i trippet. Samtidig oplevede jeg at være mere klar og knap så forvirret som ellers, hvilket forøgede udbyttet af oplevelsen i meget høj grad.
Jeg forestiller mig dog at man skal op på rimeligt høje doser før det psykedeliske stof rigtigt slår igennem, en for lav dosis vil simpelthen blive overdøvet af amf'en.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg har taget speed og hash før svampene og så senere kix
altså speed + hash + svampe + kix
Det var et af de fedeste svampetrip jeg har haft, helt klart fedt og festligt...

Mvh.

Astral

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Jeg har svampe og amf samtidigt haft en uhyrlig morsom formiddag hvor jeg rendte rundt i 7 timen og snakkede, eller snakkede og snakkede er vist for meget sagt, for det var vist kun lyde de andre kunne høre

Men det var en fed oplevelse

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
TT skrev:
Skulle amfetamin virke som en MAOi? - næppe!/TT

Nej jeg ved godt det ikke er en MAOi, men som du selv beskriver så giver det en vildere effekt og man skal være en "stabil" psychedeliska bruger for at kunne styre det. Synes jeg lyder lidt som en smule perganum til forveksling :wink:

Nej Anjin-san... Tage du hellere noget belladonna sammen med 20 gram Iboga + 15 gram Perganum Harmala. Det skulle vist være til at styre :twisted: Det er gas! det er fucked up combo hehe

/Cope

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tror måske det ville være lidt i overkanten.... !?

Forstil dig... AMF rusen.... blandet med svampenes mystiske verden..

Er du gal hvor ville man dog koncentrere sig, og ikke kunne finde ud af en skid, ikke kunne finde ro osv... Medmindre self. man er hardhead hehe :o)

Men ikke noget jeg vil anbefale..

Men jeg har dog prøvet en combo der lyder:

1.gram Mex. svampe.
4 Ecstasy-piller.
1 god streg coke
En masse ryger Hash.

Syntes det var okay, ikke det helt vilde.
En "almindelig" person ville nok fucke lidt rundt i det hele, hvis han indtog den combo, hehe :roll:

Men som sagt mange gange før, folk reagerer forskelligt, andre kan bedre "styre" det end andre osv osv...

Men lad hellere være...

Er selv begyndt at få den opfattelse at svampe skal man holde for sig, og ikke blande med drugs. (!)

Hygge

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Oplever i virkeligt et psykedelisk boost af stimulanser ???

Da jeg eksperimenterede med amf/koka + svampe/LSD for en håndfuld år tilbage, bemærkede jeg absolut intet egentligt boost af den psykedeliske effekt.

MDxx-serien er dog kendt som psykedeliske "primere" og kan sagtens booste syre en god del (tjek bl.a. PIHKAL #118 / MDPR), hvilket passer ganske godt med mine erfaringer.
Da jeg candyflippede for nyligt kom der først rigtig skub på syren et par timer efter jeg havde droppet MDMA'en, dvs. 6 timer efter den første LSD-indtagelse.

Cope > Et lille råd; Mindre læsning og mere lamning!
Hvis du vil viderebringe erfaringer med svampe + amfetamin, vil korrekt fremgangsmåde være at afprøve kombinationen! :P

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Hmm, der er nogle stykker der nævner kokain med svampe eller syre.

Jeg har absolut ingen erfaring med denne kombination, men jeg husker tydeligt at have læst nogle rapporter på erowid, hvor LSD eller svampe var blevet blandet med kokain.

LSD-rapporten endte med, at pigen lige var ved at blive kvalt, fordi hun ikke kunne få vejret. Hun havde det generelt elendigt og havde flere blackouts. Af og til var pigen slet ikke til at komme i kontakt med, og hendes veninde var tæt på at ringe til ambulancen, fordi hun havde slemme vejrtrækningsproblemer.

Svampe-rapporten endte med bræk og blackouts i lange baner.

Jeg kan desværre ikke huske hvad rapporterne hedder, men skal nok smide et link herinde hvis jeg finder dem.

Blot en lille advarsel, så folk ikke får for gode idéer :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som altid har jeg svært ved at forstår hvorfor man vil blande de forskellige substanser.
Jeg vil vove den påstand at langt de fleste narkorelaterede ulykker fremkommer ved skumle og uovervejet blandinger.
Hvorfor ikke bare satse på nogle større doser af det enkelte stof?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg har haft et meget dybt trip på svampe oven på en kæmpe amf-koger. Men det kan blive lidt forvirrende, og det er ikke lige så sjovt, mere alvorligt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg har udført den kombo på mig selv flere gange, og synes den er okay. .. Den egner sig nok bedst til Roskilde eller andre store berskerfester

Men jeg synes amf'en fjerne det fede og visuelle ved svampene, og generelt synes jeg også at shrooms skal ædes i den stille og fredfyldte natur

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]