Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Psykow> Jeg synes at 2C-B har en RET stejl dosis/respons-kurve - trippet kan få en helt anden karakter hvis blot man ændrer dosis med få miligram. Og ja, jeg mener at 2C-B bør regnes blandt andre kraftige psykedeliske stoffer.
Rent personligt synes jeg at
    -20-25 mg = "Socialt" niveau. Man er ikke tydeligt påvirket, og trippet styrer ikke hele din virkelighedsopfattelse. Alligevel pænt mange imponerende visuals, og lettere twisted tankegang.
    -25-30 mg = "Normalt psykedelisk niveau". Her bliver det svært for mig at begå mig almindeligt socialt, såsom til koncerter og i byen. Velegnet til tripfester! De visuelle effekter er særdeles kraftige, og i det hele taget er dette niveau mere "special effect"-orienteret end f.eks. LSD. Mindre ændring af tankeflowet, men kraftig påvirkning af sanseindtryk.
    -30 mg og op = "Dybt psykedelisk niveau". For mig bliver oplevelsen mere af en meskalinagtig karakter når jeg runder en bestemt grænse dosismæssigt. Tankegangen bliver mere indadvendt, og oplevelserne kan godt virke lige så overvældende som et godt LSD-trip. Det visuelle felt er ren fyrværkeri og farvelade, men det er ikke længere det dominerende ved oplevelsen. Kan give ret spiriuelt orienterede oplevelser hos nogen personer.
...Det er naturligvis vekslende fra person til person hvor meget man skal have, men når først man har nået det rigtigt aktive niveau, skal dosen som regel ikke hæves meget før trippet skifter karakter. Ovenstående er orale doser, og indtaget på én gang. 2X15 mg med 1½ times interval kommer SLET ikke i nærheden af 1X30. Man kan i det hele taget redosere 2C-B med succes flere gange - i modsætning til f.eks. LSD. Hvis blot man tager ca en tilsvarende dosis af initialdosen når man kan mærke at man sikkert er på vej ned igen, kan man holde omtrent samme niveau i ret lang tid. Ikke at dette anbefales, selvfølgelig... 8)
Den korte varighed gør at trippet, næsten uanset intensitet, er til at kapere for de fleste. Og hvis andre reagerer på substansen på nogenlunde samme måde som mig, er det et stof med enormt mange anvendelsesmuligheder.

Medlem

Geografisk sted: Derude
Prometheus skrev:
Psykow> Jeg synes at 2C-B har en RET stejl dosis/respons-kurve - trippet kan få en helt anden karakter hvis blot man ændrer dosis med få miligram. Og ja, jeg mener at 2C-B bør regnes blandt andre kraftige psykedeliske stoffer.
Rent personligt synes jeg at
    -20-25 mg = "Socialt" niveau. Man er ikke tydeligt påvirket, og trippet styrer ikke hele din virkelighedsopfattelse. Alligevel pænt mange imponerende visuals, og lettere twisted tankegang.
    -25-30 mg = "Normalt psykedelisk niveau". Her bliver det svært for mig at begå mig almindeligt socialt, såsom til koncerter og i byen. Velegnet til tripfester! De visuelle effekter er særdeles kraftige, og i det hele taget er dette niveau mere "special effect"-orienteret end f.eks. LSD. Mindre ændring af tankeflowet, men kraftig påvirkning af sanseindtryk.
    -30 mg og op = "Dybt psykedelisk niveau". For mig bliver oplevelsen mere af en meskalinagtig karakter når jeg runder en bestemt grænse dosismæssigt. Tankegangen bliver mere indadvendt, og oplevelserne kan godt virke lige så overvældende som et godt LSD-trip. Det visuelle felt er ren fyrværkeri og farvelade, men det er ikke længere det dominerende ved oplevelsen. Kan give ret spiriuelt orienterede oplevelser hos nogen personer.

jeg var jo oppe på ca 35 mg. og jo mange faver! utroligt flot!
men efter min mening lidt kedeligt. da det kun var faver!
kunne godt forstille mig at næste gang ville jeg måske blande det op med noget MDMA eller LSD/svampe.
bare for at får noget hjerne lir :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between somewhere, elswhere, right there and everywhere!
uha... jeg skal helt sikkert prøve det snart :mrgreen:

hmm... nogle af mine kammerater har prøvet at sniffe det.. de siger at de for sindsygt ondt i ansigtet i den ene side af hovedet :? ... men trippet er nice...

Hygge!

-Foger

Titel:
Admin
Brugeravatar

Altså nu kan jeg fornemme at der er en ret bred enighed om at 2C-B ikke er særligt psykedelisk i forhold til andre psykedeliske stoffer. Jeg har kun haft en oplevelse med 2C-B og jeg syntes da det var ret psykedelisk. Næsten på højde med LSD. Men det kan jo nok variere lidt fra person til person med hvor psykedelisk det er. :)

Derfor skal det IMO stadig understreges at 2C-B er kraftigt psykedelika.

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeps, jeg har på 20mg insuffleret haft hvad der kan kaldes en full-on psykedelisk oplevelse... De gange jeg har prøvet omrking 25-30mg oralt har ikke været så kraftige igen, men gode oplevelser har de været.
Dette er bare for at støtte op om at 2C-B har et ret kraftigt potentiale.

Mvh
Odden

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
2C-B har for mit vedkommende lige så stort potentiale som LSD.

Jeg har absolut ingen problemer med at bryde igennem på det - jeg følger ret nøjagtigt Prom's dosis-beskrivelser. Over 30 mg. begynder der for alvor at være spirituelt potentiale.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]