Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Hej Board...

Da vi lige har været til noget møde nede på skolen hvor de har informeret os omkring der muligvis vil komme politi med hunde rundt på skolen vil jeg lige høre og der er nogen der ved hvordan hunde har det med GHB ? :)

Håber i kommer med et svar, så på forhånd tak!

Chill!

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Det er svært at vide om hunden kan lugte GHB - det kommer jo an på hvilke stoffer de enkelte hunde er trænet til at kende...
Jeg tvivler på at alle hunde bliver trænet i alle stoffer der er forbudt, eller at de bliver trænet ens, men jeg ville ikke satse på at de har udelukket GHB.

Skole? - bor du på skolen? ellers er det vel nemt nok bare at lade GHB´en blive hjemme..

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Hvorfor i alverden skal der hunde på besøg? Har politiet anholdt en narkobagmand på skolen, Raver? :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ville ikke frygte noget hvis jeg var dig. GHB er så forholdsvist ualmindeligt at der ikke er nogen der har trænet hunde til at kunne lugte den slags. Derimod bør du sikre dig at der ikke er den mindste smule rester af amfetamin, kokain, cannabis eller MDMA på eller i nærheden af flasken, eftersom de hunde vil reagere på mængder som mennesker knapt eller slet ikke kan se.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg stemmer for du skal tage lidt amf med og drysse det på alle folks tøj så vovserne går helt amok, DET kunne være god humor!

Titel: ..
Medlem
Brugeravatar

Angående hvorfor at de laver disse razziar på skolen, er det fordi at der sanrt er så meget Hash på skolerne (sir politiet selv) at de nu vil prøve at få en hånd på det .. Så lad det blive hjemme rfa skole jeres Dope :)

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
noname skrev:
Jeg stemmer for du skal tage lidt amf med og drysse det på alle folks tøj så vovserne går helt amok, DET kunne være god humor!

Ja!, og på lærerværelset. Rektors kontor. Kantinen. Overalt!!! Muahaha :twisted:

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
HAHAHA.... god idé - hvis de introducerer den slags pjat på vuc hvor jeg kommer fra, er det nok planen...
samtidig med at jeg vil stille mig om bag en hæk og få den onde griner over de dumme hunde, med en jay i munden.

ej, normalt syntes jeg heller narko hører hjemme på en skole (så længe skolerne ikke underviser i forsvarlig brug deraf, og i at få et reelt udbytte af brugen) men når man går på vuc hører der god diciplin til at lade hashen ligge - gråhårede mennesker har vist brug for en anden indlæringsmetode end vi unge :/

Titel:
Medlem

Lamt med politikøtere. Hvad med alle dem, der har sindssygt små mængder hash/amf i tegnebogen eller lommerne? Skal de anholdes eller hvad?

Titel: Re: ..
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I lærkens land
krede_dk skrev:
Angående hvorfor at de laver disse razziar på skolen, er det fordi at der sanrt er så meget Hash på skolerne (sir politiet selv) at de nu vil prøve at få en hånd på det .. Så lad det blive hjemme rfa skole jeres Dope :)

Hvordan kan du udtale dig om sådan noget når du ikke ved hvilken skole han går på? eller hvad hans situation er?
mig bekendt bor han på et skolehjem ved en teknisk skole, hvor der er en del problemer med stoffer, så lederne af skolehjemmet føler sig nødsaget til at gå ind i et samarbejde med politiet for at komme "problemerne" til livs.

Titel: ..
Medlem
Brugeravatar

Okay det er rigtigt nok, men jeg har hørt meget om at de vil til at stoppe alt med stoffer at gøre på ALLE skoler. For de siger at det er på alle skoler, vi får også Razzia på vores skole selv om de raldrig sådan er blevet fundet noget eller opdaget noget som helsk om stoffer.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Vejle
Citat:
Hvordan kan du udtale dig om sådan noget når du ikke ved hvilken skole han går på? eller hvad hans situation er?
mig bekendt bor han på et skolehjem ved en teknisk skole, hvor der er en del problemer med stoffer, så lederne af skolehjemmet føler sig nødsaget til at gå ind i et samarbejde med politiet for at komme "problemerne" til livs.

hvis det er situationen med skolehjem, så går skolehjemmene pænt meget amok for tiden.. jeg bor også på skolehjem.. og vi er også lige blevet "truet" med at få hunde op på værelserne, men det er ikke alle værlserne kun dem som ledren ved at der er narko på..
så det kunne da godt tænkes at der var en form for samarbejde mellem de forskellige skoler eller skolehjemmer i landet eller noget.

Titel: Re: ..
Medlem

Geografisk sted: Denmark
Bassemand skrev:

Rolig nu!
Den måde han formulerer sig på får det jo til at lyde som om det er en normal skole hvor problemerne er :!:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
For lige at komme tilbage på den egentlige tråd, vil jeg lige for god ordens skyld pointere at politihunde ikke er trænet til at opsnuse stoffer, det er derimod narkotikahunde.. Det er de tilgengæld også MEGET gode til :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]