Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Morfin
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg prøvet mig med morfin nogle gange efterhånden i doser mellem 30 og 120 mg og troede, at jeg (ligesom Daffy og andre) var en slags immun overfor morfin. Jeg har prøvet oxycodone som virkede fortræffeligt, så det er ikke fordi jeg bare ikke sætter pris på opiateffekten. Nå, men så efter at have læst om farerne ved 'speedball light' (morfin + amfetamin) på bluelight.nu, prøvede jeg så efter jeg havde været til fest nogle timer på noget godt amfetamin drak jeg 30 mg morfin - og denne gang virkede det fortrinligt - jeg forhøjede med 20 mg senere og da effekten trådte ind var den meget tydelig! Har prøvet med 40 mg morfin, hvor der ikke skete det store, men da jeg så tilsatte en gang ephedra begyndte det at klø som bare pokker :wink:
Andre der har det på samme måde med morfin, at det helst skal blandes med stimulanser før det er noget ved? De 120 mg blev indtaget over lidt over 4 timer og gav mig ikke særligt meget effekt ud over en god hashrus.

Læste godt nok på bluelight, at der var synergi mellem stimulanser som påvirkede dopaminsystemet og så morfin, men jeg synes det er underligt det først begyndte at klø på mig efter jeg havde taget ephedra. Efter, hvad jeg har læst på bluelight skyldes det, at det klør, at opiater frigiver histaminer, men jeg kan simpelthen ikke se, hvordan amfetamin og ephedra kan potentiere det?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Sådan har jeg ikke haft det, tværtimod, har røget heroin på amf, og det har jeg ikke kunnet lide... Enten har jeg haft lyst til at flyve på amf'en eller at nyde den afslappende lammert, følte ikke nogen synergi, kun irritation... en ren følelse synes jeg bedre om. Men det er jo klart, at man bliver mere lam, hvis man hopper ud i decideret blandingsmisbrug... :lol:

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg har heller ikke specielt gode erfaringer med at kombinere stimulanser og opiater. Hvis jeg f.eks tog methamfetamin ovenpå heroin, så ville jeg blive ubehageligt klar i hovedet på 10 min. Altså en klar forringelse af opiatrusenn. Den klassiske speedball med coke og heroin, har heller ikke virket specielt godt på mig. Den er da rimeligt lækker, men synes ikke at rusen bliver mere intens.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Har sidenhen prøvet cokain og morfin og der var slet heller den samme synergi som ved de andre kombinationer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]