Jeg prøvet mig med morfin nogle gange efterhånden i doser mellem 30 og 120 mg og troede, at jeg (ligesom Daffy og andre) var en slags immun overfor morfin. Jeg har prøvet oxycodone som virkede fortræffeligt, så det er ikke fordi jeg bare ikke sætter pris på opiateffekten. Nå, men så efter at have læst om farerne ved 'speedball light' (morfin + amfetamin) på bluelight.nu, prøvede jeg så efter jeg havde været til fest nogle timer på noget godt amfetamin drak jeg 30 mg morfin - og denne gang virkede det fortrinligt - jeg forhøjede med 20 mg senere og da effekten trådte ind var den meget tydelig! Har prøvet med 40 mg morfin, hvor der ikke skete det store, men da jeg så tilsatte en gang ephedra begyndte det at klø som bare pokker

Andre der har det på samme måde med morfin, at det helst skal blandes med stimulanser før det er noget ved? De 120 mg blev indtaget over lidt over 4 timer og gav mig ikke særligt meget effekt ud over en god hashrus.
Læste godt nok på bluelight, at der var synergi mellem stimulanser som påvirkede dopaminsystemet og så morfin, men jeg synes det er underligt det først begyndte at klø på mig efter jeg havde taget ephedra. Efter, hvad jeg har læst på bluelight skyldes det, at det klør, at opiater frigiver histaminer, men jeg kan simpelthen ikke se, hvordan amfetamin og ephedra kan potentiere det?