Nåja, SÅ seriøs var jeg heller ikke i mine planer om at lamme mig i dem, men jeg var bare nysgerrig på hvad man kunne bruge dem til. Overvejelserne om man så skal gøre det eller ej kommer bagefter...
Og så blev jeg også lidt nysgerrig for at høre om det efter min skuffelse første - og indtil videre - eneste gang for ca. 5 uger siden. Jeg havde drukket lidt ~8 genstande over en aften, og fik så den ide at jeg ville prøve at tage noget benzodiacepin (jeg tog kun én enkelt 0,25mg tablet) - men resultatet var sådan set bare TRÆTHED og en mere eller mindre moderat depressionsfølelse.
Ikke lige den virkning jeg havde forventet (trætheden jo, men ikke det med depressionsfølelsen), efter hvad jeg har hørt herinde - og andre steder. Lige nu fatter jeg ikke at der er nogen der kan lide at misbruge det, for SÅ fedt er det ikke at være træt. Jeg HADER bare medicinsk træthed!
Men så ville jeg høre om det er fordi man skal tage mere for at få den behagelige effekt ? Men så bliver man vel også bare ENDNU mere TRÆT ?!
Hehe, ja jeg kunne jo også give dem væk....det kunne i lide.

Men så tror jeg mere at det bliver noget i retning af det, som du nævnte, Noname - at vente og så tage det lidt med ro. Pillerne kan jo holde sig til en gang i maj måned næste år ifølge pakningen - men jeg gætter på at de fint kan holde sig længere ?! Ret mig lige hvis jeg tager fejl.
Og så tak for svarene, allesammen.
Mvh
Dark Sky