Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 01:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Jylland
ja så er det jo efterhånden blevet tid til mig første LSD trip.. g ved godt at der er ca 1000 emner der handler om det her herinde, or at vendingen UTFSE nok kommer en 12-14 gange men jeg prøver sq aligevel.. hehe
jeg får nk snart en 2-3 mærker til mig og en kammerat.. vi har i et stykke tid gerne ville prøve noget lidt dybere og noget mere spirituelt, og vi er efterhånden begge blevet trætte af både kix, feta og alt det andet lort man kan købe på divers diskoteker..
så derfor besluttede vi efter en lang tænkepause at prøve LSD.. vi er begge overbevist om at vi er psykisk klar til dette trip..

jeg er efterhånden en ret erfaren bruger af div. substanser og har haft flere oplevelser med svampe og andet godt.. og det samme gælder for min makker..

jeg er gammel bruger herinde og har ikke været aktiv i et godt stykke tid, så jeg ved ikke helt hvad der er sket af nye ting herinde..

men jeg ville bare gerne spørge nogle af de meget erfarene brugere af LSD om deres absolut bedste råd til med hensyn til trip, setting og hvad men ellers skal gøre under trippet...

men på forhånd tak, og håber da at jeg kan hjælpes lidt..

hygge alle! rock on!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
vær et sted hvor du føler dig tryk og ka opføre dig som du vil uden at bli forstyrret... være sammen med mennesker du er tryg ved og kender...
hav vand og diverse ting sager som du ka nyde godt af under trippet, ved din side... måske endda adgang til natur.. ik noget bedre end at gå i skoven på et trip.. "når der er mørkt er et trip mest smukt"...

hmm.. adgang til go musik er os' en stor fordel, at høre musik på trip er guddommeligt og ka slet ik beskrives :wink:

happy trippin :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Her er lidt begyndertips... http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=9540

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Husk at vær udhvilet og frisk i hovedet. Det synes jeg har meget at sige om man får et optimalt trip. Hav købt godt ind med sodavand, øl, slik, chips og gerne også noget til at lave varm mad. Smagsoplevelsen er helt unik på lsd. :) mums!!! (Synes personligt at grillmad er det bedste i hele verden på lsd)

Giv trippet tid, selvom der kan gå over en time, før der sker noget, så lad være med at bliv irriteret. Lad tingene komme stille og roligt. :)

Titel:
lad være med at spise for meget syre første gang - kan godt blive lidt vildt - men efterhånden kan man godt tillade sig at lette rigtigt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]