Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 01:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg er for nyligt behandlet for øjenbetændelse, med stoffet "Skopolamin", som er en pupil-udvider, og smertestiller.
Det anbefales én dråbe dagligt.
Jeg læste bivirkningerne igennem, og fandt ud af at det kunne give halucinationer. (så da også engang i mellem en skæg prik)
Da behandlingen var ovre, havde jeg en halv flaske (2,5ml) tilbage, og for at det ikke skulle gå til spilde, drak jeg det, i håb om en "bivirkning". I løbet af en time, kunne jeg mærke en voldsom beruselse og mine kordinations evner var så svage , at jeg knap kunne ramme mit ansigt for at klø mig. Det føltes som en mellemting mellem speed og svampe.
Det var et ret sjovt trip, men jeg var vildt paranoid , og selv om jeg sad op af væggen, var det som om der hele tiden var en der lagde en hånd på min skulder. Til gengæld var en evt. bivirkning også ved øjendrypning, udtørret svælg. Jeg blev så tør i halsen og næse af at drikke det , at når jeg trak vejret, føltes det som brændende kul. Det forsvandt nå man tog en tår vand (øl smagte KUN af gær), men det hjalp kun i ca 30 sek.

Jeg vil så høre om andre har prøvet det samme, og hvad deres oplevelse har været. Eller er det kun mig der er så fucked op at drikke øjendråber?

(i øvrigt skulle der de næste par dage kun få genstande til at blive stiv)

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Scopolamin er et af de aktive stoffer i mange stærke natskygger.

Og som vi alle ved... natskygger er ikke noget normale folk har lyst til at lege med, da det ved rette dosis giver delirium, hvor man ikke kan skelne mellem virkelighed og fantasi.

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
En jeg kender tog engang scopolamin. Han så hele Eric Claptons liv passere revy under en koncert med Cream. Sært.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
@Sensemilla
rimelig uforsvarlig måde at experimentere med scopalmin på :roll:
...men men men ;-)...hvis man vil experimentere med scopalmin, så er det meget vigtigt præcis at vide hvilken dosis man tager, så at tage det fra en opløsning med kendt koncentration er den eneste rigtige måde, da indholdet i scopalmin planter kan svinge meget.

hvis du stadig har flasken, kan du så ikke lige fortælle hvilken koncentration scopalmin opløsningen var på ?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Det var dog uansvarligt og gennemført dumt at drikke en flaske med et for dig ukendt stof, bare fordi der under bivirkninger står, at det kan give hallucinationer.
MEN som Tjalfe siger, så er det bedre at gøre det med en kendt opløsning end ved at æde freerange natskygger.

Du er muligvis ret heldig med, at du er i stand til at sidde foran en computer og skrive nu, du kunne sagtens være endt op i en spændetrøje somewhere under det nærmeste psyk.hosp.

Titel:
Insane psychedelia user!

*suk* :roll:

EDIT: Topic er hermed lukket.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]