Til VooV sidste weekend sniffede jeg 2c-e (for satan da det gør nas!) og fik en allergisk reaktion...
jeg sniffede med venstre bor og foruden den 'normale' smerte ved 2c-e snifning (som jeg har hørt andre fortælle om) følte jeg få sekunder efter at mit venstre øje og næsebor svulmede let op og blev ekstremt ømme... Mit ventre næsebor 'løb' og mit øje løb i vand... som ved f.eks. høfeber.
Jeg nøs en del, kunne ikke rigtigt tænke klart og følte at jeg blev nød til at sidde og vente på at det var gået over...
Reaktionen varede 10-20 minutter! jeg kan ikke sige det med sikkerhed da jeg ikke kiggede på et ur og var ikke i stand til at vurdere tid!
Det var mildest talt en ubehagelige oplevelse, men jeg kunne da ikke holde mig fra at tage en streg mere senere ved scenen, for: "det kunne da ikke blive så slemt igen..."

dumt gjort, men udfaldet blev heldigvis slet ikke det samme... lidt kløen, irritation og nogle nys så var det overstået... dog havde jeg drukket alt for meget vand i løbet af aftenen og det kom også op igen... men havde ikke det mindste kvalme, hvilket jeg ellers blev gjort opmærksom på kunne forekomme når man sniffer 2c-e...
Reaktionen kunne selvfølgelig have været alm allergi over for noget andet end 2c-e men jeg mærkede ingen allergi resten af turen og er derfor rimeligt overbevidst om at det var pga. 2c-e'en...
Andre der har haft lignende oplevelser?
hvis det er et ukendte fænomen, har jeg tænkt mig at skrive om det til Erowid...
mvh
Foger