Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between somewhere, elswhere, right there and everywhere!
Til VooV sidste weekend sniffede jeg 2c-e (for satan da det gør nas!) og fik en allergisk reaktion...
jeg sniffede med venstre bor og foruden den 'normale' smerte ved 2c-e snifning (som jeg har hørt andre fortælle om) følte jeg få sekunder efter at mit venstre øje og næsebor svulmede let op og blev ekstremt ømme... Mit ventre næsebor 'løb' og mit øje løb i vand... som ved f.eks. høfeber.
Jeg nøs en del, kunne ikke rigtigt tænke klart og følte at jeg blev nød til at sidde og vente på at det var gået over...
Reaktionen varede 10-20 minutter! jeg kan ikke sige det med sikkerhed da jeg ikke kiggede på et ur og var ikke i stand til at vurdere tid!

Det var mildest talt en ubehagelige oplevelse, men jeg kunne da ikke holde mig fra at tage en streg mere senere ved scenen, for: "det kunne da ikke blive så slemt igen..." :roll: dumt gjort, men udfaldet blev heldigvis slet ikke det samme... lidt kløen, irritation og nogle nys så var det overstået... dog havde jeg drukket alt for meget vand i løbet af aftenen og det kom også op igen... men havde ikke det mindste kvalme, hvilket jeg ellers blev gjort opmærksom på kunne forekomme når man sniffer 2c-e...

Reaktionen kunne selvfølgelig have været alm allergi over for noget andet end 2c-e men jeg mærkede ingen allergi resten af turen og er derfor rimeligt overbevidst om at det var pga. 2c-e'en...

Andre der har haft lignende oplevelser?
hvis det er et ukendte fænomen, har jeg tænkt mig at skrive om det til Erowid...

mvh
Foger

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg har oplevet nogen lunde det samme... Også med 2cB... Tror det er meget normalt... Men min næse begynder også at løbe sindssygt, og jeg bliver øm i bihulerne... Men det gør jeg nu også efter amf...

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Hvis det kun var de første 5-20 minutter, så er det vel ganske normalt?

Jeg oplever ofte med 2c-stoffer at hele mit ansigt svulmer op, især mine øjne, som løber i vand som bare fanden. Men ligeså snart effekten starter og tager ordentlig fat, så er den smerte stort set glemt.

Titel:
Dedikeret medlem

Hey. Når jeg indtager 2c-b via næsen er det også noget af et cirkus der begynder. Svien kløen og krads i snuden, nysen, snot og snøften og besværet vejrtrækning, hævede og væskende øjne.
Det er drøn ubehageligt, men en del af showet og varer som regel ca. 10 - 20 minutter.

/Laden

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes ikke det er værd at insufflere 2c-(x).. Det er virkelig nederen at ligge og have svie i svælg/næse/hals når man begynder at trippe..

Titel:
Insane psychedelia user!

Man kan lige så godt indtage det i kapsler, selv om virkningen kommer en smule langsommere - på den anden side har man så også muligheden for at vænne sig lidt til følelsen af at være off baseline.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Treasure skrev:
Man kan lige så godt indtage det i kapsler, selv om virkningen kommer en smule langsommere - på den anden side har man så også muligheden for at vænne sig lidt til følelsen af at være off baseline.

Ja det lækre er nu at læne sig tilbage og vente spændt.. 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]