BRB skrev:
Aske^POT^ skrev:
Syntes sq at det er noget af det meste ubehagelige jeg har prøvet...! Åd 10 piller første (og sidste) gang jeg prøvede lortet.. Kastede op, rystede og var nød til at have mine øjne lukket under hele forløbet, ellers var jeg sikker på at mit hovede ville eksplodere!

Nogen mennesker (mener det er ca. 7% af befolkningen) kan ikke tåle DXM af genetiske grunde jeg ikke kan huske ordentligt. Kunne lyde til at du er blandt dem. Derfor man altid skal starte sit første DXM trip med meget få piller, så man ikke risikere at blvie syg af det.
Har selv taget DXM nogen gange, og kan stadig godt finde på det. Synes ikke trippet er noget værd i forhold til andre og bedre stoffer, men der er stadigt et eller andet ved DXM oplevelsen jeg ikke har fundet i andre stoffer.
Jeg deler dine synspunkter, og synes at jeg får meget ud af trippet. Bliver personligt meget glad og udadvendt, og med større nydelse af div. ting. Bliver tiltrækket af mennesker mere end hvis jeg var på E, og ikke som mange siger at de bliver indelukkede og føler at de bliver afskåret fra andre.
Desværre er der mange bivirkninger ved det, f.eks. problemer med at fokusere, problemer med balancen og ved omkring 600mg så er der risiko for at få kløende hud, ret irriterende, men man skal bare lade være med at klø, for så bliver det 10 gange værre...
En anden irriterende bivirkning er at det er umuligt at få udløsning... i hvertfald indenfor de ti timer trippet varer. Der går ca. 24 timer før det er helt ude af kroppen i store doser.
OK stof, meget underholdene, men mange der ikke kan lide det. Vil også heller tage andre ting...