Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
BRB skrev:
Aske^POT^ skrev:
Syntes sq at det er noget af det meste ubehagelige jeg har prøvet...! Åd 10 piller første (og sidste) gang jeg prøvede lortet.. Kastede op, rystede og var nød til at have mine øjne lukket under hele forløbet, ellers var jeg sikker på at mit hovede ville eksplodere! :wink:

Nogen mennesker (mener det er ca. 7% af befolkningen) kan ikke tåle DXM af genetiske grunde jeg ikke kan huske ordentligt. Kunne lyde til at du er blandt dem. Derfor man altid skal starte sit første DXM trip med meget få piller, så man ikke risikere at blvie syg af det.

Har selv taget DXM nogen gange, og kan stadig godt finde på det. Synes ikke trippet er noget værd i forhold til andre og bedre stoffer, men der er stadigt et eller andet ved DXM oplevelsen jeg ikke har fundet i andre stoffer.

Jeg deler dine synspunkter, og synes at jeg får meget ud af trippet. Bliver personligt meget glad og udadvendt, og med større nydelse af div. ting. Bliver tiltrækket af mennesker mere end hvis jeg var på E, og ikke som mange siger at de bliver indelukkede og føler at de bliver afskåret fra andre.

Desværre er der mange bivirkninger ved det, f.eks. problemer med at fokusere, problemer med balancen og ved omkring 600mg så er der risiko for at få kløende hud, ret irriterende, men man skal bare lade være med at klø, for så bliver det 10 gange værre...

En anden irriterende bivirkning er at det er umuligt at få udløsning... i hvertfald indenfor de ti timer trippet varer. Der går ca. 24 timer før det er helt ude af kroppen i store doser.

OK stof, meget underholdene, men mange der ikke kan lide det. Vil også heller tage andre ting...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
Nu må vi ikke glemme at DXM, udover de ting der allerede er blevet nævnt, mistænkes for at forårsage Olney's læsioner, som er små huller, eller læsioner i hjernen.

Det er endnu ikke bevist at der er en direkte sammenhæng mellem DXM forbrug og Olney's læsioner i mennesker, men der er så betragteligt et arkiv af rapporter, der antyder at man bliver hjerneskadet af at tage store rekreationelle doser, at det er svært at benægte at det er unødvendigt skadeligt stof. Når man opvejer egenskaberne af den rus man får ud af det, mod de skader der kan opstå, er det bare ikke det værd.

DXM har bare alle de dårlige egenskaber fra et LSD trip, uden nogle af de gode. Man bliver forvirret og mærkelig, verden virker konfus som ind i helvede, men der er ikke nogen højere mening eller samling med det til sidst.

DXM er bare dårlig narko. Lad være.

*EDIT*
Læs mere her:
http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_health1.shtml
http://www.dextromethorphan.ws/dxmguide.htm

Titel:
Det var heller ikk for at råde andre fra det.. Prøvede det bare en aften uden rigtig at vide hvad det var.. Og JEG syntes ikk det var mege ved... :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]