Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Som overskriften antyder omhandler det blandingen mdma + hash eller cigaretter. Er der nogen fysiologisk forklaring på hvorfor jeg, og en del andre, synes at det at ryge er helt fantastisk lækkert under påvirkning af mdma?

Håber nogen ved det, og tak forhåbentligt!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Tja jeg synes/tror de fleste downere (til sin tid) er utrolig lækre på MDMA - GHB og valium er i hvert fald også et hit i min bog.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Og så skal vi ikke glemme at hash i sig selv er halvpsykedelisk og euforisk. Det har altid været et hit at blande hash med diverse andre psykedelika (inkl. MDMA), både for at forstærke rusen, men også for at sætte gang i de visuelle forstyrrelser og kropseuforien.

Cannabis kan frit benyttes til nærmest alt :P Bare nederen man ikke kan sniffe det.

Titel:
Dedikeret medlem

Tror i misforstod mig begge to :)

Som jeg skriver drejer det sig både om joints og cigaretter - det er altså ikke selve stoffets effekt som jeg finder fantastisk lækkert, men nærmere den måde røgen penetrerer kroppen og lungerne. Det føles på en måde mildere end normalt.

Gav det mere mening?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
Johndeere: kan du ikke bare også tage det med de andre har svaret på? det gør da det hele mere interresant :P

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

På MDMA har jeg en gang røget så mange smøger så hurtigt at jeg brækkede mig. Det eneste der kan få smøger og joints til at smage sucky, er 2C-I. For et par uger siden tog jeg 36mg, og fy for helvede hvor jointsne smagte af lort. Som at ryge en joint med våd labrador rullet ind den store søndags avis.

Selv dagen efter smagte de ad helvedes til

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

På MDMA har jeg en gang røget så mange smøger så hurtigt at jeg brækkede mig. Det eneste der kan få smøger og joints til at smage sucky, er 2C-I. For et par uger siden tog jeg 36mg, og fy for helvede hvor jointsne smagte af lort. Som at ryge en joint med våd labrador rullet ind den store søndags avis.

Det ska så osse sige at jeg var så lam, at min joint var fyldt med aberøve og høvdingehoveder.

Selv dagen efter smagte de ad helvedes til

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Psychedelia Sponsor

--

Senest rettet af Hr. Andersen 28 nov 2005 16:14, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
simpzon skrev:
Jeg synes alt er lækkert på MDMA :D

inkluderer det gaysex?

Titel:
Dedikeret medlem

Sekstoi: Nu var det jo ikke var det jeg spurgte om :P

Titel:
Medlem

Ja jeg kender godt det der med at det er lækkert at fylde lungerne med røg, når man er påvirket af mdma. Men jeg har det nu på samme måde når jeg drikker eller tager amf.

Titel:
Junior medlem

ja det er sq vildt så meget at man begynder at ryge. hehe Har også en røget så meget at jeg brækkede mig hehe.. Festen var lidt mystisk hehe så jeg gav mig til at kæderyge*GG* En apkke smøger på to timer:-S

Titel:
Psychedelia Sponsor

--

Senest rettet af Hr. Andersen 28 nov 2005 16:14, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Mangler der ikke en smiley, simpzon? Selvom vi ikke er i fuck, må vi vel gerne have det lidt sjovt...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
har ikke prøvet MDMA endu,men i næste uge regner jeg med at have prøvet :wink:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Odense
For lige at vende tilbage til John Deeres spørgsmål, har jeg en teori. :idea:

Der er ingen videnskabelig baggrund på der her og har ikke den store forstand på det så, correct me if i'm wrong! :)

Min lille teori bygger på at når man nu har indtaget MDMA, amf, hash, alkohol whatever, er man i en mere euroforisk sindstilstand, der påvirker éns sanser, hvilket resulterer i at berøringer, musik, indtagelse af røg og andre substanser føles anderledes (hovedsaligt mere dejligt).

Så efter min vurdering burde det være løsningen på mysteriet.. :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]