Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: København
Ved du hvad? Det kan jeg ikke svare på... læs trip rapporter... også på Erowid ... læs om LSD og hallucinogeners virkning!

LSD er ikke for sjov! Det er ikke et 'nemt' stof ligesom stimulanser og empatogener... det åbner dit sind og får dine sanser til at blandes sammen i et virvar af hallucinationer... MÅSKE... fordi det virker ikke helt eens på to forskellige mennesker... og heller ikke på den samme person to gange... det forstærker det som du har i din bevidsthed/underbevidsthed på det givne tidspunkt.

Jeg synes LSD er fantastisk... men det er ikke ALLE mennesker der har brug for/lyst til at rode rundt i deres underbevidste tanker/opfattelsesmønstre... Så jeg vil råde dig til at læse grundigt op på det, før du putter det i gavflaben [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Og snak med dine venner, som lyder som om de har erfaring, og hvis det er, så tag det helst sammen med nogen som har prøvet det før.

Mvh Zonker [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Vejle
Jeg har prøvet simpson-syre to gange, og jeg må sige at jeg blev lidt skuffet. Første gang var ok, (det var også min første gang) men der gik 3-4 timer før jeg kunne mærke det. Anden gang fik jeg to mærker, (første gang var et mærke) plus ca. 15 mg. 2cb, og det var ligesom et mildt lsa trip... meget skuffende...

Titel:
Dedikeret medlem

Placebo skrev:
Jeg har prøvet simpson-syre to gange, og jeg må sige at jeg blev lidt skuffet. Første gang var ok, (det var også min første gang) men der gik 3-4 timer før jeg kunne mærke det. Anden gang fik jeg to mærker, (første gang var et mærke) plus ca. 15 mg. 2cb, og det var ligesom et mildt lsa trip... meget skuffende...

Ok, meget relevant info, i et 3 år gammelt topic ;)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Vejle
Tja, hellere sent end aldrig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]