Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg har lavet en ez-test af et pulver som burde være ren MDMA, men jeg er lidt i tvivl om prøvens udfald. Jeg lavede testen med 6 forskellige små krystaller fra pulveret, og de gav ikke helt ens resultat, prøv at se billedet:

Billede

Grunden er at indlægspapiret siger -
"If the reaction goes dark purple or almost black quickly, the substance contains an ecstasy-like substance."

Men den bliver hurtigt brunlig, og fader hurtigt over i sort, med dels brunlige og lilla farver i kanten.

Her 10 min efter, er det begyndt at blive grønligt i yderkanten, dog stadig primært sort.

Brun indikerer amfetamin, og grøn 2-cb - så hvad er dette? :?

Disclaimer: Alt det her er selvfølgelig strengt teoretisk, og jeg har da aldrig nogensinde gjort noget som helst ulovligt. Ulovligt? Mig? Næ-næ-næ-næ.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Mdma cuttet med amf velsagtens :P
Ved det ikke, men det vil da være mit umiddelbare gæt...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Copenhouse
Kan det mon være at det først bliver brunt fordi MDMA er et produkt kemisk beslægtet med amphetamin? Men at det at det er sort indikerer MDMA?

Eller vrøvler jeg? :oops: 8)

Det kunne være interessant at høre andres resultater med EZ-tests ...

Titel:
Medlem

du siger selv at der er grøn, lilla og sort, jammen, som du igen selv siger, så er det vel amf, mdm? (mdma lignende stoffer) og 2c-b.... men altså, med hovedparten i mdm?... selvom det er "rent" kan der jo godt være en meget lille fremkomst af alt muligt andet.... jeg tror ikke du finder et 99% rent stof medmindre du har en universitetsuddannelse + pharmaseut + et professionelt lab og kan producere lortet selv....

hvad jeg har læst om EZ er at stoffer som MDE, MDA, MDME, MDMA, MDEA alle toner frem som sort/lilla og betegnes som ecstasy...

hvis jeg var dig ville jeg dog indtage det uden bekymring (EZ testen viser jo at det er ret så rent).... måske den brune farve fordi syntesen bliver oxyderet?

hygge, og godt trip!
ob

nb: ikke bare indtage uden videre selvfølgelig, MDMA harmreduction først :D

*tager forbehold for stavefejl, da jeg er meget træt*

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
hvis jeg ikke husker helt galt så mener jeg også at de piller jeg har ez-tested for år tilbage, blev smågrønne i det når jeg lod det stå en 10-15 minutter.

Så når det skifter farve til instant sort så skulle jeg mene det er rimeligt rent mdma.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
@funkofthepink: Jeg har set hel ren MDMA, hvor det absolut eneste spor af urenhed var en lille smule safrol, men jeg tror det er helt nede i et par ppm.. Jeg ved desværre ikke hvordan det gir udslag på EZ-test.

Titel:
Medlem

det er selvfølgelig meget afhænig af hvilken ez du bruger, da der den billige og den dyre !!

den billige one size fits all, og den dyre der tester for primær og sekundær amin. Når den dyre bruges syntes jeg som oftes ikke at der er tvivl ifm. sekundære aminer som f.eks mdma,meth. Men i forbindelse med amf og mda (primær amin)syntes jeg som oftes at udslaget er underligt.

Der til kommer også, at da de beholder ez kommer i er så pisse dårlige at det er umuligt at styre hvor dråberne lander og hvor meget der kommer, (der skal bruges 2 forskellige flasker i den dyre) og der for må man nok regne med lidt underlige resultater.

swim plejer at få mørkeblå og sorte udslag i fbm. sekundær amin.
ved primær amin burde den blive rød, gør det dog også ifb. mda men med amf, bliver den tit svag rød og så efter 5-10min lidt blålig selv om produktet er oppe omkring de 80% , men jeg har aldrig prøvet at den reagere på begge test. Har aldrig prøvet på piller.

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Det er den test med kun én reagent-væske der er blevet brugt.

Er der ikke nogen der kender testen og har brugt den selv der kan fortælle, om det ser godt eller skidt ud på billedet?

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg ville ikke betænke mig et sekund, så pas på dit stash :(

Titel:
Medlem

det ser fint ud spis det så !!!

prøvede en gang, med den samme test på mdma, der blev det sort og røg, og hvor det bare blev sort tror det er ok. ellers kan du prøve at op rense en smule, og køre test igen. for at se om der er nogle ændring

Junior medlem

Geografisk sted: sjælland
Drupe skrev:
Jeg har lavet en ez-test af et pulver som burde være ren MDMA, men jeg er lidt i tvivl om prøvens udfald. Jeg lavede testen med 6 forskellige små krystaller fra pulveret, og de gav ikke helt ens resultat, prøv at se billedet:

Billede

Grunden er at indlægspapiret siger -
"If the reaction goes dark purple or almost black quickly, the substance contains an ecstasy-like substance."

Men den bliver hurtigt brunlig, og fader hurtigt over i sort, med dels brunlige og lilla farver i kanten.

Her 10 min efter, er det begyndt at blive grønligt i yderkanten, dog stadig primært sort.

Brun indikerer amfetamin, og grøn 2-cb - så hvad er dette? :?

Disclaimer: Alt det her er selvfølgelig strengt teoretisk, og jeg har da aldrig nogensinde gjort noget som helst ulovligt. Ulovligt? Mig? Næ-næ-næ-næ.
mdma er er blot et eksra led på den kemiske formel for amfetamin....måske mdma er gået lidt i opløsnig og der ved af spejler dens grund stof....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

gehena skrev:
det ser fint ud spis det så !!!

prøvede en gang, med den samme test på mdma, der blev det sort og røg, og hvor det bare blev sort tror det er ok. ellers kan du prøve at op rense en smule, og køre test igen. for at se om der er nogle ændring

Hvordan gøres det? (i korte træk)

Andree >
Kan MDMA gå i opløsning? Hvad er holdbarhedsdatoen? :lol:

Titel:
Junior medlem

hey, så en dokumentar på tv2 : en eer anden hot doks, med en far der er væk på e sammen med hans søn- de for testet deres piller og den bliver sort straks. de siger så det fordi det det bedste af det bedste, , men der findes måske en del forskelige test - præperater ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ikke så vidt jeg ved. Europa har EZ-test og USA har et andet brand - men de to tests er vist ens i funktion :P

Jeg så også godt den dokumentar. Kunne ikke lade være med at tænke at TV-producerne mente det som et program om hvordan ham farens liv røg helt ned i rendestenen. Jeg syntes egentlig bare at han var anderledes end normalen. Han var glad for trance og E - og passede ellers sine ting.

... Men moren syntes det var noget fy.

Og til sidst så man så at den "dumme" af sønnerne; ham som lammede sig med faren, kom på god kurs, og stort set droppede drugs, mens at "familiens håb" - sønnen som var i militæret, kom ud i noget snavs. Kan ikke huske om han blev dømt for vold eller tyveri. Der kan man bare se.

Anyway - ADAM ligner vist god kval :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem

Hvor kan man købe EZ-tests henne? Jeg prøvede at kigge lidt på nettet, men jeg synes kun lige, jeg fandt en side fra Australien, som ikke sendte internationalt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

http://www.eztest.com/

- men de kan købes billigere her,

http://www.bluelight.nu/eztest/

- du skal oprette dig som bruger først - men det er gratis;-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]