Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 17:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har ca. taget amf i 5 år. har ca. taget med samme interval i den årrække, med i lagte månedlige pauser. på det seneste kender jeg kun en der sælger. jeg har handlet hos ham i ca. 7 måneder. men syntes efter jeg køber hos ham at det "trækker" meget mere i mig end normalt. På en helt anden måde. Det mere i min krop og mine tanker- såecielt når jeg drikker. Mit spørgsmål er så : Kan det tænkes han smider noget i der gør mig mere afhængig ? Ved godt det lyer som en gammel skrøne at din pusker fucker dig op. Han har en del stærkt smertestillende at ligge - kan det være det ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sådan har jeg det sku også med amf.. Derfor jeg holder mig fra det for tiden..

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Kunne det tænkes, at du bare synker dybere og dybere ned i amf-afhængigheden? Hvis du snakker smertestillende medicin, så kræves der somregel større mængder end man lige umiddelbart ville ønske at liste ned i amf'en, for at det skulle have nogen effekt. Der findes somregel et helt marked til smertestillende også, så jeg har svært ved at se motivationen.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Hvis du alligevel er fast kunde, giver det jo ikke mening at forsøge at gøre dig mere afhængig!

Titel:
Dedikeret medlem

Og derudover kan jeg ikke helt se, hvad der skulle kunne puttes i, som var særligt meget mere vanedannende end amf. Så vidt jeg ved, ligger amf blandt topkandidaterne på vane-listen.

Titel:
Junior medlem

Ok. ja, i har sgu nok ret. det bare mig der kan ikke indse konsekvenserne af mit misbrug. men syntes også det rammer meget hårdere, men det er jo nok kvaliteten.. tak for svarerne ihvertfald. må snart tage mig sammen og holde snuden plet fri..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Kunne det ikke tænkes at det var cuttet meth det du har fået, eller en blanding af almindeligt amf og meth?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
TheBo skrev:
Og derudover kan jeg ikke helt se, hvad der skulle kunne puttes i, som var særligt meget mere vanedannende end amf. Så vidt jeg ved, ligger amf blandt topkandidaterne på vane-listen.

Du er efter al sandsynlighed blevet offer for en (begyndende) amfafhængighed.

Amf er et lortestof, hvis man ikke har styr på sin brug af det. Det bedste råd jeg kan give: stop med at tage det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

De par gange jeg har fået meth har jeg virkelig kunne mærke at det var lækkert, og er et stof jeg har haft meget mere lyst til end normal amf.. Altså tror at desto federe et stof er, desto større chance har det for at blive til en vane..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]