Elektra aka. dance2trance skrev:
Udfra dit indlæg lyder det som om du ikke har meget erfaring med sovemidler. Jeg vil derfor råde dig til at starte med en enkelt, måske bare en halv. Det er efterhånden lang tid siden jeg lammede mig, (eller bare åd sovepiller for at sove efter fest) men jeg husker tydeligt første gang:
Her er lidt om mig, og min medicinhistorie

Jeg har faktisk en del erfaringer med Valaxona og Valium (Diazepam), men det nogle år siden, så jeg ville lige up-to-date m.h.t. dem, og det er jeg kommet her i forummet, så tak for det.
Jeg ligger på sygehus med et kompliceret benbrud og skal være her længe (måneder), så jeg kan ikke lige kombinere med alkohol eller lign. der ellers før har virket dejligt på mig.
Og jeg har brug for at hygge lidt, for det er sgu kedeligt at ligge så længe på sygehus, selv om det er det bedste sted i verden jeg er. Jeg har det bare SÅ godt og hyggeligt her, og personalet, er bare fantastiske, og jeg har internet på stuen! Helt vild service!
Men alligevel ville jeg jo gerne stene lidt sjovt, men når man bare har Diazepam, er det jo ikke det store der sker.
Jeg får to OxyContin om dagen som jeg kan tygge eller snorte, og få en god fornemmelse ud af dem, og kan nasse mig til en Oxynorm der faktisk godt kan sniffes og give lidt hygge også.
Men det er jo mest downere jeg har adgang til, jeg har købt en del Ritalin som jeg håber kommer. Jeg har også købt 2 X 60 10 mg. Valium mere, for jeg skal vist ha' et stash af det, når jeg skal trappe ud en gang.
Så er jeg på Mirtazapin 'Alternova' og Cipralex (kan virkelig anbefales), man får bare så meget overskud til at klare dagligdagen, uden at være påvirket eller sløv/skæv/oppe/nede. Man er sig selv, men med overskud og glæde. Kan virkelig anbefales!
Jeg får Lyrica for noget kriller i foden, de kan give lidt eufori, skal have prøvet at samle et par stykker og ta' på en gang.
Todolac kan man vist ikke få sjov ud af.
Imozop må jeg få til at sove på, men dem stener man bare ud på, eller kan de bruges til noget sjov?
Så må jeg få OxaZepam men dem vil de næsten aldrig gi' mig. Jeg siger jeg har uro i kroppen, men de er svære at få ud af personalet, men jeg har jo også mine egne Diazepam hvis det er.
Er der nogen der har gode idéer til at få noget sjov ud af ovenstående? Det jeg mest savner er en streg cola eller godt amf, bare en sjælden gang, men det kan man jo ikke købe pr. postordre. Vel?