Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 17:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens, Danmark
Hvis man nu har x antal Diazepam, og gerne vil ha' en blæser på, hvad ville I så gøre:

- Knuse x antal 10 mg. tabletter og sniffe det.

- Knuse x antal 10 mg. tabletter og blande op med hvad?

- Sluge x antal 10 mg. tabletter og vente på en virkning :)

- elller ... gode råd modtages.

hvor x er et antal tabletter.

Jeg keder mig, og har kun et læs Valium :-)

Savner noget cola eller det billige :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Jeg ville putte dem i en zipbag og sætte en markat på, hvor der stod "Diazepam", og arkivere det i mit stash under "D", indtil jeg engang havde seriøse søvnproblemer..

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

TimeKiller skrev:
Jeg ville putte dem i en zipbag og sætte en markat på, hvor der stod "Diazepam", og arkivere det i mit stash under "D", indtil jeg engang havde seriøse søvnproblemer..

Tja, så må vi jo skabe de søvnproblemer 8)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Hvis du vil have en meget ligeglad og dum stener-aften, kan du spise 10-20 mg og ryge et par joints igennem aftenen.
Læg dig så og se Simpsons, Family Guy, American Dad osv..

Jeg synes ikke, du skal spise valium/diazepam, hvis du studerer - ihvertfald ikke dagen før en skoledag. Man fatter ikke så meget næste dag. Plejer også at sove længere.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det lyder virkelig til at være spændende, fornyende og nice.. eller..

Titel:
Diazepam har den kedelige egenskab at det bare ikke er ret stærkt IMO - dette betyder dog ikke at du skal æde 10 piller :lol: - dog vil jeg sige at hvis du ikke har prøvet dem før skal du nok nøjes med de 1-2 der bliver snakket om - personligt spiser jeg aldrig mindre end 30mg diazepam når det nu skal være....... og helst det dobbelte og så noget bong til at pynte på det hele...... Ender godt nok altid med at vågne op næste dag på sofaen - små forvirret og ude af stand til at huske hvilken rækkefølge tingene skete i dagen før..... det kan være vold sjovt (hvis man suger noget mere bong) og temmelig trist hvis det lige var at man havde siddet og lavet lektier.......

Men start med 10-20mg hvis du ikke har prøvet diazepam før (stesolid, valium etc etc)

God stener der

Titel:
Junior medlem

Hmm i betragtning af mine tidligere indlæg kan dette indlæg måske opfattes som trash, ikke desto mindre er det ment seriøst.

Valle virker OK med jays, men med en halv til to flasker rød drue giver det altså value for the money. Totalt stener og bonghjerne men meget hyggeligt.

Problemet er så bare at man er hooked efter ganske få dage (mine bekendte gjorde ihvertfald). Man er skide uoplagt i dagtimerne, og kroppen kan seriøst have brug for en "morfar" i tide og utide....

Efter 3-4 dage kan man så ikke sove UDEN valle og alkohol, og en kold tyrker medfører de allerdejligste influenza-symptomer.

Bare mit input, jeg ville ihvertfald ikke "lalle på valle" hvis jeg studerede.

Smoker

Titel:
ehm nervemedicin og alkohol er BAD COMBINATION.... Hold dig til den fede og hvis Jay ikke er nok kan du altid opgradere til bang,chillum eller bong..... Jeg har ihvertfald kun dårlige erfaringer med alkohol og nervemedicin.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
tommyknockers skrev:
Hvis man nu har x antal Diazepam, og gerne vil ha' en blæser på, hvad ville I så gøre:

- Knuse x antal 10 mg. tabletter og sniffe det.

- Knuse x antal 10 mg. tabletter og blande op med hvad?

- Sluge x antal 10 mg. tabletter og vente på en virkning :)

- elller ... gode råd modtages.

hvor x er et antal tabletter.

Jeg keder mig, og har kun et læs Valium :-)

Savner noget cola eller det billige :)
´

Udfra dit indlæg lyder det som om du ikke har meget erfaring med sovemidler. Jeg vil derfor råde dig til at starte med en enkelt, måske bare en halv. Det er efterhånden lang tid siden jeg lammede mig, (eller bare åd sovepiller for at sove efter fest) men jeg husker tydeligt første gang:

Jeg var meget stiv og syntes, at det kunne være spass at æde et par flunitrazepam. Jeg startede med en hel (læs. lad være med det når du også har alkohol i blodet :!: ) og spiste derefter en til :roll:. Dette resulterede i total blackout, hvor jeg husker minimalt fra jeg gik i gulvet og til jeg vågnede.. ja faktisk ingen ting. Den tur lærte mig, at sovepiller ikke bare er sjov. Herefter har jeg altid passet bedre på med dem.
Start med en lille dose, og afvent virkning :)

Titel:
Dedikeret medlem

Smokerzlounge, det er et temmeligt elendigt råd at blande alkohol med downers, eftersom det er den kombination, der får flest folk på skadestuen/i kisten, når der blandes stoffer.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Elektra aka. dance2trance skrev:

Udfra dit indlæg lyder det som om du ikke har meget erfaring med sovemidler. Jeg vil derfor råde dig til at starte med en enkelt, måske bare en halv. Det er efterhånden lang tid siden jeg lammede mig, (eller bare åd sovepiller for at sove efter fest) men jeg husker tydeligt første gang:

Her er lidt om mig, og min medicinhistorie :-)

Jeg har faktisk en del erfaringer med Valaxona og Valium (Diazepam), men det nogle år siden, så jeg ville lige up-to-date m.h.t. dem, og det er jeg kommet her i forummet, så tak for det.

Jeg ligger på sygehus med et kompliceret benbrud og skal være her længe (måneder), så jeg kan ikke lige kombinere med alkohol eller lign. der ellers før har virket dejligt på mig.

Og jeg har brug for at hygge lidt, for det er sgu kedeligt at ligge så længe på sygehus, selv om det er det bedste sted i verden jeg er. Jeg har det bare SÅ godt og hyggeligt her, og personalet, er bare fantastiske, og jeg har internet på stuen! Helt vild service!

Men alligevel ville jeg jo gerne stene lidt sjovt, men når man bare har Diazepam, er det jo ikke det store der sker.

Jeg får to OxyContin om dagen som jeg kan tygge eller snorte, og få en god fornemmelse ud af dem, og kan nasse mig til en Oxynorm der faktisk godt kan sniffes og give lidt hygge også.

Men det er jo mest downere jeg har adgang til, jeg har købt en del Ritalin som jeg håber kommer. Jeg har også købt 2 X 60 10 mg. Valium mere, for jeg skal vist ha' et stash af det, når jeg skal trappe ud en gang.

Så er jeg på Mirtazapin 'Alternova' og Cipralex (kan virkelig anbefales), man får bare så meget overskud til at klare dagligdagen, uden at være påvirket eller sløv/skæv/oppe/nede. Man er sig selv, men med overskud og glæde. Kan virkelig anbefales!

Jeg får Lyrica for noget kriller i foden, de kan give lidt eufori, skal have prøvet at samle et par stykker og ta' på en gang.
Todolac kan man vist ikke få sjov ud af.

Imozop må jeg få til at sove på, men dem stener man bare ud på, eller kan de bruges til noget sjov?

Så må jeg få OxaZepam men dem vil de næsten aldrig gi' mig. Jeg siger jeg har uro i kroppen, men de er svære at få ud af personalet, men jeg har jo også mine egne Diazepam hvis det er.

Er der nogen der har gode idéer til at få noget sjov ud af ovenstående? Det jeg mest savner er en streg cola eller godt amf, bare en sjælden gang, men det kan man jo ikke købe pr. postordre. Vel?

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg synes DZP er det væreste lorte stof.. Hvad skulle være sjovt ved det? Man falder i søvn og mister sin hukommelse.. Gerne i flere dage.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Gaia skrev:
Det lyder virkelig til at være spændende, fornyende og nice.. eller..

Ikke alle mennesker tager stoffer for at udforske deres underbevidsthed, mens de hopper rundt i skoven, krammer træer og slår på tamburiner og bongo-trommer.
Nogle foretrækker stoffer der giver dem mere energi til fester, og nogle foretrækker stoffer, der gør dem ekstra afslappede.
Jeg synes f.ex. at begge dele kan være "nice".

Sikke dog en dum, kedelig og overflødig kommentar du kom med.

For at vende tilbage til emnet... jeg synes ikke, at diazepam er svagt, det er bare subtilt. Effekten er ikke så knockout-agtig som mange af sovemidlerne, den er mere smooth.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]