Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 17:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey. Da nogle af mine venner snart skal ind og spjælle, har vi aftalt bare at give den rigtig gas fredag.
Da jeg har haft nogle meget dårlige oplevelser med tapper, bliver det amf jeg skal blæse på . Men da jeg hader at ikke kunne sove, har jeg skaffet mig nogle kethoganer.

Har bare hørt det er farligt at blande de to ting? Passer det?

Og bliver man sådan dum/tung i hovedet af ketho'r mange dage efter, som f eks på amf?

Titel:
Tidligere holdmedlem

1. Ingen interesserer sig for at at dine venner skal ind og "spjælle".
2. Lad være med at kalde MDMA tabletter for tapper, det er ikke alle der hved hvad du mener.
3. Hvis du gerne vil sove så hvorfor tage amfetamin?
4. Ved du ikke hvad ketogan er, hvorfor så købe det?
5. Det er individuelt om man føler sig dum/tung i hovedet efter, jeg syntes ikke det er mærkbart, andre gør.
6. Jeg syntes at dit valg af ketoganer til at falde i søvn er både dumt og spild af god narko.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
7. Velkommen til :)

Titel:
Junior medlem

Rex Mundi skrev:
1. Ingen interesserer sig for at at dine venner skal ind og "spjælle".
2. Lad være med at kalde MDMA tabletter for tapper, det er ikke alle der hved hvad du mener.
3. Hvis du gerne vil sove så hvorfor tage amfetamin?
4. Ved du ikke hvad ketogan er, hvorfor så købe det?
5. Det er individuelt om man føler sig dum/tung i hovedet efter, jeg syntes ikke det er mærkbart, andre gør.
6. Jeg syntes at dit valg af ketoganer til at falde i søvn er både dumt og spild af god narko.

Nu var det heller ikke for at prale, men at have et grundlag til at skyde den af på lorte amf.

Og hvorfor jeg vil sove? Jeg vil skyde den af til morgenstund, men ikke ligge rastløs hele morgenen. Og kan ikke se andre stoffer, som jeg har lyst til at tage, som har samme trip

Men sys ikke jeg fik ret meget brugbart ud af dit indlæg,

Titel:
Tidligere holdmedlem

Hvad vil du have at vide?

At du sandsynligvis ikke dør af at blande de to ting?

Det gør du nok ikke, men som sagt syntes jeg at det er spild af ketoganer, for det første er rusen dejlig i sig selv, og ikke noget der skal soves væk.
For det andet ville jeg ikke turde sove på syntestiske opioder da ved overdosering stopper man med at trække vejret, og så er det helt sikkert at foretrække at være vågen og sammen med en ven.
For det tredje er ketoganer ikke specielt søvndyssende imo.
Hvis jeg var dig glemte jeg alt om amfetaminen og hyggede mig på ketoganer alene, eller holdte mig til at tage amfetamin til at man har tiden til at springe søvnen over.

Titel:
Medlem

Den diskution om hvorvidt det er forkert at æde narko for at falde i søvn når man har været på speed en hel aften/nat er blevet taget før. Han spørger om hvorvidt der er en en risiko for at han bliver syg dårlig eller dør hvis han blander de to ting. Jeg ved ikke om detter er farligt, men jeg ved at der er flere inde fra psy der syntes det er sjovt at flame nye bruger. Han er ikke kendt her inde og prøver bare at finde ud af om han planer om amf og kettoer er farlig.

Mvh. Tom

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
klart nok vi alle har været nye her på siden....men så vil jeg sige 8 :) kik lidt rundt i de forskelige tråde, evt søg med nogen søgeord for at finde mere info.. man kan finde meget ved selv at gøre lidt men selvfølig..det mennesklige øje og hjerne kan fejle så ja..

Titel:
Insane psychedelia user!

Stesolid kan slå amfetamin rusen lidt ud.

Ellers så må man jo bare tage de 48 timer uden søvn.. Bare sørg for at du kan ligge foran fjernsynet hele næste dag.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
daffy duck skrev:
Stesolid kan slå amfetamin rusen lidt ud.

Ellers så må man jo bare tage de 48 timer uden søvn.. Bare sørg for at du kan ligge foran fjernsynet hele næste dag.

Nu er det jo så bare ketogan manden gerne vil vide noget om :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Ja, og der får han at vide, at det kan være en halvfarlig ting at bruge til at inducere søvn med, fordi opioder kan stoppe din vejrtrækning.

Desuden synes jeg, at det er fair, at Rex Mundi stiller spørgsmål 3 og 4, for det er noget han burde have spurgt sig selv om inden han postede herinde!

Titel:
Junior medlem

Jeg har haft succes efter amf med tafiler. ketogan ? ved det ikke helt...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Har du slet ikke overvejet THC til at falde ned på ?

En god stærk joint eller 3 har ihvertfald taget uroligheden og søvnløsheden de gange jeg har snortet amfetamin.

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]