Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hey

Nogen der har noget fornuftigt at sige for eller imod at sniffe knuste efedringtabletter? De er på 50 mg.

/laden

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Har kun prøvet efedrin en enkelt gang hvilket var nasalt, så kan ikke rigtig svare dig på hvilket er bedst.
Jeg havde en ganske fed aften med en dosis på ca. 1 gram+

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
passion skrev:
Har kun prøvet efedrin en enkelt gang hvilket var nasalt, så kan ikke rigtig svare dig på hvilket er bedst.

Det var dog et fuldstændigt lamt og uforsvarligt doseringsforslag! Jeg kender folk som har haft det RIGTIGT dårligt efter at have indtaget meget lavere mængder end 1 fuckin' gram! Og du skriver ikke engang noget om hvilken form det var på, eller hvordan det blev indtaget.
Passion, jeg gentager mig fra den post jeg skrev for en times tid siden: Lad være med at foreslå uforsvarlige ting her på siden!!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Ja men de slår meget hårdere når man sniffer dem end når man spiser dem. I hvert fald på mig og dem jeg prøvede dem med.

1g lyder også af utrolig meget i mine øre :S

Jeg sniffede nogle på en skitur til afterski, og tror ikke der har været mere end 200-300mg.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Har prøvet at sniffe ephedra ekstrakt, ikke lige nogen behagelig oplevelse. Bare den mindste mængde, og det føles som om der er en der har blæst 15g salmiakpulver op i tuden på dig :lol:

Måske er det heller ikke så smart at sniffe ekstraktet. Det indeholder kun omkring 67mg efedrin...

Prøvede at tage en hel i næsen ved et stort snirrrf, hvilket fik mig til at rode rundt på gulvet i adskillelige minutter af bare smerte. Kunne da mærke det, men ikke noget vildt

Ikke noget jeg ville anbefale. Men hvis man kunne lave et ekstrakt udaf ekstraktet, og få 67mg efedrin fra hver 850mg ekstrakt ?

Så ville det være en idé at sniffe det. F.eks. 150mg fylder ikke ligeså meget som 2,5g ekstrakt ? ;)

Er der nogen der har en opskrift til at trække efedrinen ud ?

Har søgt lidt, men kunne kun finde nogle tråde om oprensning til amf eller meth (kan ik lige huske det)

Har prøvet at få effekt så det slog, to gange, den ene en af de første gange jeg prøvede det, 2x 850mg ekstrakt (67mg efedrin) og en helvedes masse guarana. Anden gang var det med 5 stk. (man bliver tolerant utrolig hurtigt) en helvedes masse guarana ekstrakt igen, 5 genstande og nogle smøger... Var godt oppe at køre, ligesom hvis jeg havde nuppet 1g gadeamf... Bare mere glad, og ikke så rastløs. Og så kunne jeg sove ! Virkelig nice ting :lol:

Af bivirkninger var der en kraftig hjertebanken, ikke noget man skal gøre for tit. Det er nok ikke særlig venligt overfor kredsløbet :S

Btw. hvor farligt kan det egentligt være at have f.eks. 2 timer om ugen hvor ens puls er højere end normalt. Ville det så ikke være ligeså skadeligt (teoretiskt) hvis man løb et marathon ?

Hvis man altså så bort fra efedrins andre skadelige virkninger, og kun fokuserede på den højere hjerterytme og blodtryk...

Prometheus skrev:
passion skrev:

Det var dog et fuldstændigt lamt og uforsvarligt doseringsforslag! Jeg kender folk som har haft det RIGTIGT dårligt efter at have indtaget meget lavere mængder end 1 fuckin' gram! Og du skriver ikke engang noget om hvilken form det var på, eller hvordan det blev indtaget.
Passion, jeg gentager mig fra den post jeg skrev for en times tid siden: Lad være med at foreslå uforsvarlige ting her på siden!!

Tror der er nogen der forveksler ephedra med efedrin...

Ephedra eller Ma Huang indeholder efedrin, som er det aktive stof. De kapsler jeg har indeholder 8% efedrin, eller ca. 67 mg. Det anbefales ikke at tage over 100mg om dagen, eller det der vil svare til ca. 2 kapsler...

Så hvis der er nogen der har indtaget 1g EFEDRIN, og bare var lidt oppe at køre, er de enten blevet snydt, eller også så er det ephedra ekstrakt...

1g ephedra ekstrakt er ca. 120mg efedrin hvis det var mine kapsler

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Xp3rt skrev:
Har prøvet at sniffe ephedra ekstrakt, ikke lige nogen behagelig oplevelse. Bare den mindste mængde, og det føles som om der er en der har blæst 15g salmiakpulver op i tuden på dig :lol:

Måske er det heller ikke så smart at sniffe ekstraktet. Det indeholder kun omkring 67mg efedrin...

Prøvede at tage en hel i næsen ved et stort snirrrf, hvilket fik mig til at rode rundt på gulvet i adskillelige minutter af bare smerte. Kunne da mærke det, men ikke noget vildt

Ikke noget jeg ville anbefale. Men hvis man kunne lave et ekstrakt udaf ekstraktet, og få 67mg efedrin fra hver 850mg ekstrakt ?

Så ville det være en idé at sniffe det. F.eks. 150mg fylder ikke ligeså meget som 2,5g ekstrakt ? ;)

Er der nogen der har en opskrift til at trække efedrinen ud ?

Har søgt lidt, men kunne kun finde nogle tråde om oprensning til amf eller meth (kan ik lige huske det)

Har prøvet at få effekt så det slog, to gange, den ene en af de første gange jeg prøvede det, 2x 850mg ekstrakt (67mg efedrin) og en helvedes masse guarana. Anden gang var det med 5 stk. (man bliver tolerant utrolig hurtigt) en helvedes masse guarana ekstrakt igen, 5 genstande og nogle smøger... Var godt oppe at køre, ligesom hvis jeg havde nuppet 1g gadeamf... Bare mere glad, og ikke så rastløs. Og så kunne jeg sove ! Virkelig nice ting :lol:

Af bivirkninger var der en kraftig hjertebanken, ikke noget man skal gøre for tit. Det er nok ikke særlig venligt overfor kredsløbet :S

Btw. hvor farligt kan det egentligt være at have f.eks. 2 timer om ugen hvor ens puls er højere end normalt. Ville det så ikke være ligeså skadeligt (teoretiskt) hvis man løb et marathon ?

Hvis man altså så bort fra efedrins andre skadelige virkninger, og kun fokuserede på den højere hjerterytme og blodtryk...

Prometheus skrev:
passion skrev:

Tror der er nogen der forveksler ephedra med efedrin...

Ephedra eller Ma Huang indeholder efedrin, som er det aktive stof. De kapsler jeg har indeholder 8% efedrin, eller ca. 67 mg. Det anbefales ikke at tage over 100mg om dagen, eller det der vil svare til ca. 2 kapsler...

Så hvis der er nogen der har indtaget 1g EFEDRIN, og bare var lidt oppe at køre, er de enten blevet snydt, eller også så er det ephedra ekstrakt...

1g ephedra ekstrakt er ca. 120mg efedrin hvis det var mine kapsler

Min fejl. Fik af vide det var ephedra, men troede det var det samme som efedrin.

Titel:
Insane psychedelia user!

Selv i et gram ephedra er det et mix af pseudoefedrin og efedrin. Rent efedrin virker kraftigere. 50-100mg er rigeligt!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jep, 70-140 mg pseudoefedrin rækker en hel aften for mit vedkommende.... Det er dog lidt stenet for sig selv, foretrækker det med alkohol.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
I mine kapsler når man åbner dem er der sammen med ekstraktet der har en grå nuance, nogle hvide klumper... På beholderen står der at der er 50mg standarzised i

Har så fundet en metode til at skille de to ting ad... Det passer meget godt at der er 50mg...

Når det bliver hakket til fint pulver, og sniffet, giver det en utrolig noce effekt... Ephedra ekstraktet kradser UTROLIG meget, og sammen med fugt/væske bliver det næsten som halv-tyktflydende sort snask der løber ud af næsen i store mængder og klistrer til alt...

Men med det hvide pulver så er det som at sniffe gadeamf

Har prøvet det på 5 kapsler nu, og det fungerer rigtig godt

aner ikke om det er i alle, skriver lige lidt mere i morgen, og poster et par pics :)

Titel:
Flueknepper kongen

Jeg synes det smager såvel som lugter af helvede til. Meget fedt at indtage, men ulækkert af helvede til.

Snifning er værre, især hvis det er ephedra-ekstrakt. Det bliver til sådan noget snottet, brunt, grynet snask som egentlig er ret ulækkert.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]