Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 20:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mdma
Junior medlem

Jeg tænkte på, hvordan kan man se om det ER mdma det man har købt... Altså om det er ægte?
Er der nogle måder at tjekke det på, unden at indtage det?

Måles mdma også i % efter hvor rent det er - ligesom kokain, eller er mdma altid 100% rent??

Titel:
Tidligere holdmedlem

stil dig selv følgende spørgsmål "Hvis jeg har et stof X, og blander det med stof Y, vil X så forblive 100%" ?

Så læs dit eget spørgsmål igen

Insane psychedelia user!

Ja, du kan jo lave en IR og NMR analyse, hvis man er til den slags. Et stof vil sjældent være 100% rent medmindre det er produceret af den farmaceutiske industri, og selv industrielt kan det være problematisk at producere stoffer af den renhedsgrad. Biprodukter, udgangsstoffer og isomerer er nogle kællinger!

Titel:
Tidligere holdmedlem

og du kan teste om det er mdma med et Marquis mdma test kit

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Dr. Phibes skrev:
Ja, du kan jo lave en IR og NMR analyse, hvis man er til den slags. Et stof vil sjældent være 100% rent medmindre det er produceret af den farmaceutiske industri, og selv industrielt kan det være problematisk at producere stoffer af den renhedsgrad. Biprodukter, udgangsstoffer og isomerer er nogle kællinger!

Personligt ville jeg nok foretrække GC-MS eller HPLC-MS hvis jeg skulle teste renheden af mit narko... Det har alle jo stående hjemme i kælderen!

En Marquis-test (EZ-test) vil kun give et farveudslag hvis prøven indeholder MDMA/MDA/MDE - men det kan være i varierende indhold, og er derfor ikke en garanti for renheden.

Titel:
Junior medlem

okay. Tak fr jeres svar.
Tænkte nu på om der var nogle små tricks til at tjekke om det var mdma det man har købt og ikk bare noget andet hvidt pulver...

Ligesom man med kokain siger det er godt er at tage en lille smule mellem tommel og pege finger og gnide mod hinanden hvis det forsvinder er det godt! Man kan os tage lidt på pegefingeren og kører den under læben så skal du helst blive føelsesløs!

Findes der også sådanne tricks til mdma?

Titel:
Medlem

Du kan jo starte med at se om krystallerne er ensartede, f.eks. drysse dem ned på et stykke papir( se om de falder ens), cut middel er som regl nemt at få øje på i.f.m mdma (hvis det da ikke lige er et brunt pulver) tit er der to slags krystaller nogle på et par mm og noget pulver, du kan evt smage på om det smager ens eller endnu bedere teste dem begge (hvis der er 2)det som dex er inde på via ez-test. men lige som cocain kan du vel også godt free base det det og veje basen(husk de 10-11% forskel på hcl og oh), kommer til at koste minst et ½gram. men det billigste er vel bare at æde det og se hvad der sker !!
en god regl er at det for det første ser rigtigt ud alså lidt off hvid og gerne så store krystaller så muligt. rigtige krystaller vel og mærket ikke sådan noget fusk der er blevet opløst og indampet på en plade, således at de ser ud som små pandekager eller flager.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

PiNkiE! skrev:
Ligesom man med kokain siger det er godt er at tage en lille smule mellem tommel og pege finger og gnide mod hinanden hvis det forsvinder er det godt! Man kan os tage lidt på pegefingeren og kører den under læben så skal du helst blive føelsesløs!

Bliv du bare ved med at tro på det...

Lidokain og sukker ville opføre sig på akkurat samme måde!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Nu har jeg siddet og gnedet sukker imellem min pege- og tommelfinger i 5 min, der sker sgu ikke noget. Så den må du lige uddybe.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hvis man har svedige fingre, vil puddersukker (ikke sukkerkrystaller) blive opløst nøjagtigt ligesom de fleste hydrochlorid-salte.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland, Stevns
Nu vi er i mdma området vil jeg så spørge... ca hvor stor en streg skal der ligges op? har aldrig haft mdma i pulver.. men det er jo en rar oplysning at have, hvis nu dagen kommer..
altså.. sådan eksemplar som.. 1 tændstik eller 2 eller 3.. :)

nogen der ved det..? hvad svarer til et ca indhold af en kiks?

srr for OT

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Jeg tror det var dex eller tjille der skrev det på et tidspunkt - og det holder stadigvæk: hvis du har råd til narko, har du også råd til en vægt ffs

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland, Stevns
hvor meget skal jeg så tage i vægt? :?

Titel:
Admin
Brugeravatar

Prøv at søg lidt før du spørger om sådan noget en anden gang. Men jeg har nu fundet det til dig alligevel: http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml

Mvh.

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]