Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 20:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Her på lørdag har jeg planlagt en lille sjov kombo først fråder jeg 1 g Psilocybe Cyanescens og venter en times tid der efter 2 kapsler 2-cb (40mg) på come downet hvis jeg altså kan overskue det en streg ketamin.. Nogen der har prøvet den kombo før?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Svampe og 2c-i er en ganske behagelig kombo med massere af energi hvor man stadig bibeholder svampenes dybde.
Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig, 2c-i og 2c-b minder jo en del om hinanden.

Mvh Jonas!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
DJPsytrance skrev:
Her på lørdag har jeg planlagt en lille sjov kombo først fråder jeg 1 g Psilocybe Cyanescens og venter en times tid der efter 2 kapsler 2-cb (40mg) på come downet hvis jeg altså kan overskue det en streg ketamin.. Nogen der har prøvet den kombo før?

Det lyder lige hidsigt nok i mine ører... 40 mg. 2C-B alene vil sparke de fleste meget langt ud i rummet.
Husk på at de fleste (hvis ikke alle) 2C'ere har en skarp dose/response-kurve!

Titel:
Medlem

Citat:
Svampe og 2c-i er en ganske behagelig kombo med massere af energi hvor man stadig bibeholder svampenes dybde.
Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig, 2c-i og 2c-b minder jo en del om hinanden.

Okay.. jo helt sikkert det lyder da som en meget nice kombo så

Citat:
Det lyder lige hidsigt nok i mine ører... 40 mg. 2C-B alene vil sparke de fleste meget langt ud i rummet.
Husk på at de fleste (hvis ikke alle) 2C'ere har en skarp dose/response-kurve!

Jeg har prøvet at sluge 2 kabsler før det giver et kraftigt trip men ikke for voldsomt.. hmm ham jeg skal trippe med har slugt 5 kapsler altså 100 mg så han må os ha været på månen men han fik det ik dårligt?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Citat:
Jeg har prøvet at sluge 2 kabsler før det giver et kraftigt trip men ikke for voldsomt.. hmm ham jeg skal trippe med har slugt 5 kapsler altså 100 mg så han må os ha været på månen men han fik det ik dårligt?

Noget siger mig at din 2cb-kilde måske ikke er verdens reneste... 20mg pr. kapsel lyder heller ikke specielt genialt hvis man skal redosere (der ville 5- eller 10mg intervaller nok være at foretrække).

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg har tidligere hørt om kapsler på netop 20 mg, men jeg vil nu også syntes at 1g cyanecens er nok med en stor dosis 2 cb oveni tror jeg ikke man vil havde stor lyst til ketaminen også. Min teori er nærmere at i har en høj tolerance.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*Hamp* Bid mærke i at her er tale om Psilocybe cyanescens og ikke Panaeolus cyanescens. Førstnævnte er ikke helt så potente. 40mg 2C-B lyder dog i mit hoved stadig som way overkill.

Titel:
Medlem

Citat:
Noget siger mig at din 2cb-kilde måske ikke er verdens reneste... 20mg pr. kapsel lyder heller ikke specielt genialt hvis man skal redosere (der ville 5- eller 10mg intervaller nok være at foretrække).

Så vidt jeg ved skulle det være rent men man kan jo aldrig være sikker..?? er der nogen måde at teste det på? Altså man kan jo bare skille kapslerne ad og putte den mængde i dem man har lyst til eller evt sniffe det...

Citat:
Jeg har tidligere hørt om kapsler på netop 20 mg, men jeg vil nu også syntes at 1g cyanecens er nok med en stor dosis 2 cb oveni tror jeg ikke man vil havde stor lyst til ketaminen også. Min teori er nærmere at i har en høj tolerance.

Jeg har kun prøvet 2-cb 3 gange de 2 første 1 kapsel og sidste gang tog jeg 2, så jeg kan vel ik have nået at opbygge en høj tolerence endnu? men sidste gang var det os meget voldsomt alt blev levende det var som at være inde i en tegne film ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]