Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 20:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle,

Jeg kunne sådan set bare godt tænke mig at høre nogle erfaringer med brug af dexofan som euforiserende stof. Hvilke virkninger har det, og hvor farligt er det?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Her er en dexofan guide skrevet af Levose AKA Veritas

http://veracis.org/dxm_oss.html

Titel:
Flueknepper kongen

Alternativt kan

HR-wikien varmt anbefales :)

Titel:
Junior medlem

Orv. Det var godt nok nogle gode svar! Tusind tak.

Grunden til, at jeg spørger, er fordi en af mine venner er begyndt at eksperimentere med det. Selv har jeg enorm respekt for euforiserende stoffer, og jeg har faktisk ikke prøvet andet end alkohol.

Hvis nu, en DXM-påvirket person stopper med at trække vejret, går jeg ud fra, at kunstigt åndedræt vil være brugbart. Jeg har bare aldrig haft erfaring med kunstigt åndedræt på mennesker ved bevidsthed. Nogen, der har noget info omkring dét?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis en person stopper med at trække vejret, vil vedkommende hurtigt blive bevidstløs, og du kan udføre mund-til-mund.

Men jeg mener nu ikke at huske at DXM udgør nogen speciel fare for respirationen.
Men sørg for at din ven holder sig til kun at tage DXM, uden at blande det med alkohol.

Titel:
Flueknepper kongen

Dextrose skrev:
Hvis en person stopper med at trække vejret, vil vedkommende hurtigt blive bevidstløs, og du kan udføre mund-til-mund.

Men jeg mener nu ikke at huske at DXM udgør nogen speciel fare for respirationen.
Men sørg for at din ven holder sig til kun at tage DXM, uden at blande det med alkohol.

Nah. Sigma og NMDA-aktiviteten kan være respirationsdepressiv, men det bliver det først rigtig når det er i kombination med andre depressanter :) Generelt skal man være forsigtig da man kan blive bevidstløs af høje doser af det.

Titel:
Junior medlem

Dextrose skrev:

Nå, okay? Så man stopper helt med at trække vejret? Jeg troede bare det var ligesom folk med søvn-apnø, at de bare holdt nogle LANGE pauser mellem åndedragne, og at de evt. ikke var særligt "gennemførte".

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
jeg har taget en del dxm(dexofan). Jeg har faktisk været afhængelig af det, til sidst kunne jeg kun nyde efterbrænderen. Jeg synes du skal læse en gammel trip-rapport jeg har skrevet. http://www.psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=124 . Men da "skræmme propaganda" ikke virker, og til tider virker tillokkende vil jeg bede dig og din kammarat læse DXM FAQ'en: http://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq/dxm_faq.shtml før han tænker på at fortsætte. Der er masser af god narko derude, deriblandt ikke dxm.

Titel:
Junior medlem

PsyForce skrev:
Der er masser af god narko derude, deriblandt ikke dxm.

OH YEAH.. Mærk dig disse ord og tænk tilbage på dem når du klør huden til blods i dit trip!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]