Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Bøh skrev:
bare tag det stille og roligt 8) Det er alligevel fedest at leje med stoffer når man har fået styr på alt andet som ungdomsliv, venner og uddannelse.

LIGEPRÆCIS!!!

Titel:
Dedikeret medlem

Okay Sushi,

Jeg troede først at du prøvede at tage røven på os, men jeg kan jo se at den er god nok...

Hvis du, efter at have tænkt grundigt over tingene, kunne tænke dig at prøve DXM, så findes der jo nok ikke nogen der kunne stoppe dig.
Og slet ikke et forum fuld af folk der interesserer sig for rusmilder :)

Iøvrigt er det jo ikke fordi at der er blevet afsløret den store hemmelighed, ved at skrive om DXM... Det ville nok ikke have taget dig mange dages googling, at finde et eller andet at tage, som ikke er svært tilgængeligt...

Hvis jeg var dig, ville jeg enten vente et år eller to, eller lægge ud med at læse så meget om det som du kan finde. Både her på sitet, men også på http://www.erowid.org som er et rigtigt godt sted at lære mere.

Tager du nogen form for medicin? DXM kan være farligt hvis det kombineres med bestemte slags medicin.

Har du Astma? DXM kan hæmme vejrtrækningen lidt, så vær opmærksom på det.

LAD VÆRE med at drikke, eller tage andre stoffer samtidigt.

Nogle mennesker kan være særligt overfølsomme for DXM. Det er ikke noget du kan vide i forvejen, så start aldrig med at tage en fuld dose. Tag to-tre stykker, for at se hvordan du reagerer på det først.

Og hvis det er muligt, så tag mens du er sammen med nogen andre. Gerne nogen der har erfaring med den slags

Medlem

Geografisk sted: Kolding, Danmark
Sushimåtte skrev:
Hey, hvis man nu står i en situation uden penge, og man gerne vil ha det sjovt eller fedt på en eller anden måde.

Findes der så ikke nogle ting som fx. panodiler, osv som alle og enhver har i hjemmet, eller er lette og få fat i?

Og hvis der gør, hvad er virkninngen så :)?

mvh. Sushimåtteeeeeee

Køb nogle HWBR frø og krydder den op med lidt skunk? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Vasco skrev:
Sushimåtte skrev:
Hey, hvis man nu står i en situation uden penge, og man gerne vil ha det sjovt eller fedt på en eller anden måde.

Findes der så ikke nogle ting som fx. panodiler, osv som alle og enhver har i hjemmet, eller er lette og få fat i?

Og hvis der gør, hvad er virkninngen så :)?

mvh. Sushimåtteeeeeee

Køb nogle HWBR frø og krydder den op med lidt skunk? :)

Hold din fucking kæft! Læs lige tråden igennem, LSA er nok lige en tand for hårdt din abe!

Titel:
Junior medlem

Eleusis skrev:
Okay Sushi,

Jeg troede først at du prøvede at tage røven på os, men jeg kan jo se at den er god nok...

Hvis du, efter at have tænkt grundigt over tingene, kunne tænke dig at prøve DXM, så findes der jo nok ikke nogen der kunne stoppe dig.
Og slet ikke et forum fuld af folk der interesserer sig for rusmilder :)

Iøvrigt er det jo ikke fordi at der er blevet afsløret den store hemmelighed, ved at skrive om DXM... Det ville nok ikke have taget dig mange dages googling, at finde et eller andet at tage, som ikke er svært tilgængeligt...

Hvis jeg var dig, ville jeg enten vente et år eller to, eller lægge ud med at læse så meget om det som du kan finde. Både her på sitet, men også på http://www.erowid.org som er et rigtigt godt sted at lære mere.

Tager du nogen form for medicin? DXM kan være farligt hvis det kombineres med bestemte slags medicin.

Har du Astma? DXM kan hæmme vejrtrækningen lidt, så vær opmærksom på det.

LAD VÆRE med at drikke, eller tage andre stoffer samtidigt.

Nogle mennesker kan være særligt overfølsomme for DXM. Det er ikke noget du kan vide i forvejen, så start aldrig med at tage en fuld dose. Tag to-tre stykker, for at se hvordan du reagerer på det først.

Og hvis det er muligt, så tag mens du er sammen med nogen andre. Gerne nogen der har erfaring med den slags

Okay tak for rådene.

Jeg tager intet medicin, og jeg har hvertfald ikke tænkt mig at indtage andre former for rusmidler, hvis jeg nu alligevel skulle indtage nogle dxm.

Jeg har heller ikke tænkt mig at tage dem alene hvis det er, helst i trygge omgivelser, hvis der nu skulle ske noget!

men tak for rådene. :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Det var da så lidt :wink:

Vi har alle været 15-16 år... Personligt startede jeg ikke på andet end hash før jeg var 17-18, men der er jo ikke noget i vejen for at interessere sig.

Bare hold dig fra lightergas, opløsningsmidler osv. Så er ting som DXM nok sundere. Det ødelægger ihvertfald ikke dine hjerneceller på samme måde.

Titel: .
Junior medlem

Jeg har heller ikke tænkt mig at sniffe lightergas, har prøvet at sniffe, men ikke nok til at virke rusen, og vil jeg heller ikke rigtig.

Jeg er enlig os mest til bare at ryge en fed lige nu. Ecstacy og alt det andet får jo ikke så go omtale, og det er lidt for farligt syntes jeg :wink:

hvertfald indtil videre (: .

Så venter nok de år.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Det lyder rigtigt godt Sushimåtte :) Så håber jeg bare at du mener det...

Titel: Re: .
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Sushimåtte skrev:
Jeg har heller ikke tænkt mig at sniffe lightergas, har prøvet at sniffe, men ikke nok til at virke rusen, og vil jeg heller ikke rigtig.

Jeg er enlig os mest til bare at ryge en fed lige nu. Ecstacy og alt det andet får jo ikke så go omtale, og det er lidt for farligt syntes jeg :wink:

hvertfald indtil videre (: .

Så venter nok de år.

Kan sagtens forstå din facination af rusmidler (ja, ellers var jeg nok ikke her på psy.dk).. Syntes du lyder til at være fornuftig nok! Det er langt de fleste herinde også - set bort fra lamme kommentarer fra folk der KUN vil lamme sig.. Jeg syntes en vigtig del af rusmidler er informationen om dem, du finder sgu ikke oprigtig info særlig mange steder ud over her, fra brugere såvel som misbrugere.. folk vil dig kun det bedste og kan måske se lidt længere ud i fremtiden end du på nuværende tidspunkt kan!? Gør dig selv den tjeneste og vent de år!

Titel: .
Junior medlem

Tak fordi at i ka give mig gode råd osv.

Og at i bekymre jer om mig, hvis man kan sige det sårn :wink:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Så fik du det sidste ord, Sushimåtte.
Vi bekymrer os om alle brugere herinde. Vær derfor rar ikke at indtage noget, som du senere vil fortryde :wink:

:closed:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]