Okay Sushi,
Jeg troede først at du prøvede at tage røven på os, men jeg kan jo se at den er god nok...
Hvis du, efter at have tænkt grundigt over tingene, kunne tænke dig at prøve DXM, så findes der jo nok ikke nogen der kunne stoppe dig.
Og slet ikke et forum fuld af folk der interesserer sig for rusmilder

Iøvrigt er det jo ikke fordi at der er blevet afsløret den store hemmelighed, ved at skrive om DXM... Det ville nok ikke have taget dig mange dages googling, at finde et eller andet at tage, som ikke er svært tilgængeligt...
Hvis jeg var dig, ville jeg enten vente et år eller to, eller lægge ud med at læse så meget om det som du kan finde. Både her på sitet, men også på
http://www.erowid.org som er et rigtigt godt sted at lære mere.
Tager du nogen form for medicin? DXM kan være farligt hvis det kombineres med bestemte slags medicin.
Har du Astma? DXM kan hæmme vejrtrækningen lidt, så vær opmærksom på det.
LAD VÆRE med at drikke, eller tage andre stoffer samtidigt.
Nogle mennesker kan være særligt overfølsomme for DXM. Det er ikke noget du kan vide i forvejen, så start aldrig med at tage en fuld dose. Tag to-tre stykker, for at se hvordan du reagerer på det først.
Og hvis det er muligt, så tag mens du er sammen med nogen andre. Gerne nogen der har erfaring med den slags