Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 02:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

plejer kun at skulle give 400-500 så ja lidt

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Man betaler vel også for kvaliteten... Jeg har godt set de omtalte krystaller der er i omløb - fandme fucking imponerende store.
Kan få enhver kemiker til at creme i bukserne! :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland/Hundested
gælder mig til i morgen.. :) så skal der lammes MDMA ;)

mvh kermit

Titel:
Medlem

Geografisk sted: dk
Dex: har også set nogle at de helt store krystaller. Og ja, de er sku fascinerende - på størresle med en bordtennisbold...:)

tox

Titel:
Dextrose skrev:
Man betaler vel også for kvaliteten... Jeg har godt set de omtalte krystaller der er i omløb - fandme fucking imponerende store.
Kan få enhver kemiker til at creme i bukserne! :P

Dem vil jeg godt se, er godt nok ikk kemiker, men komme i bukserne kan man altid!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Sådan her ser sådan en krystal ud. Undskyld for det dårlige billede. Men det gir en ide om hvordan rent mdma ser ud.

Her er ca. 1g og har fået at vide det skulle være over 95& rent.

Billede

Edit > Fucking spam brugere

Mvh Mikkel

Titel:
Medlem

Hmm nu har jeg altid fået mit Mdma gennem kiks, og har det har jeg egenlig haft det godt nok med. Men kan det virkelig betale sig at købe det ren?

For er personligt ret træt af den ekstremt svingende kvalitet på kiks, men har bare lidt svært ved at se at et gram 95% rent Mdma kan betale sig. Og det vel næsten også kun når man er heldig, man dår det så rent.

Og er der nogen forskel i rusen, altså det burde der jo ikke være. Men der var da en der nævnte han ikke havde det så skidt dagen efter, men det har vel bare noget at gøre med der normalt også er proppet andre ting i kiks eller?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Prisen for 1 g. MDMA er normalt 500-700 kr.
1 g. MDMA = 7 - 10 gode trips. Mit gæt er, at der gennemsnitligt er ca 40-60 mg. MDMA pr. pille og prisen er omtrent 40-50 kr. pr. pille.

Altså får man mere for pengene, et bedre trip og et renere produkt, når man har ren MDMA. Det svære er bare, at få fingrene i det.

BTW - dejlig krystal!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
M-D skrev:
Hmm nu har jeg altid fået mit Mdma gennem kiks, og har det har jeg egenlig haft det godt nok med. Men kan det virkelig betale sig at købe det ren?

For er personligt ret træt af den ekstremt svingende kvalitet på kiks, men har bare lidt svært ved at se at et gram 95% rent Mdma kan betale sig. Og det vel næsten også kun når man er heldig, man dår det så rent.

Og er der nogen forskel i rusen, altså det burde der jo ikke være. Men der var da en der nævnte han ikke havde det så skidt dagen efter, men det har vel bare noget at gøre med der normalt også er proppet andre ting i kiks eller?

Jeg vil til hver en tid fortrække ren MDMA, kan kun give dig ret i at kixekvaliteten er alt for svingende! Desværre er jeg ikke faldet over noget ren MDMA det sidste års tid, og da slet ikke været i nærheden af noget der er 95% rent, snøft snøft. :cry: Jeg synes rusen er meget "renere" og ofte mindre visuel, imo. Jeg har mindre hovedpine dagen efter ren MDMA, end kix, det må jeg nok tilskrive alle det "ting og sager" der bliver proppet i kiks nu til dags? men en dag eller to skal du stadig sætte af til at komme helt oven på. :wink:

bubbles

Titel:
DoYouSpeakWak?? skrev:
Sådan her ser sådan en krystal ud. Undskyld for det dårlige billede. Men det gir en ide om hvordan rent mdma ser ud.
Her er ca. 1g og har fået at vide det skulle være over 95& rent.
Mvh Mikkel

SPLAT!

Titel:
Medlem

Ja okay, hvis man regner med indholdet i pillerne er så lavt. Må indrømme jeg altid har fået at vide det lå mellem 80-120 mg, og så ville det jo ikke helt betale sig så godt. Men det kommer jo an på pillen, det også det jeg er sygt træt af. Også at jeg efterhånden har hørt rygter om ikke bare dårlige, men også farlige piller.

Men må så også indrømme jeg aldrig har kunne få fat i det ren, har hørt om nogle rimelig langt ude i vennekredsen der engang fik noget. Men har aldrig selv fået fingrene i noget, er heller ikke blevet tilbudt det. Kunne godt være man skulle spørge lidt rundt omkring, for gad da godt at få fat i den krystal der er billed af :twisted: .

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
Man bør os lige ha for øje hvilken kilde det kommer fra, vis plastisk rocker brian cutter i dit MDMA er det jo klart det ik er som det skal være..og så kan helt klare rene MDMA krystialer jo os knuses til fint pulver.. hvilket nok er bedst for din næse at administere end at putte det op et vist sted :peace:

ARK

Titel:
In our memories
Brugeravatar

M-D skrev:

De seneste kvartals analyser af kex, viser at langt over halvdelen af dem indeholdt MDxx og (meth)amfetamin.

DoYouSpeakWhat > Nice krystaller! :)

Det er meget fristende at sniffe ren MDMA, men en (ordentlig) oral dosis til at starte med og evt. en nasal redosering er at foretrække.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland/Hundested
er også, ligesom Dex, til oral dose først og derefter en lille eller 2 nasalt ;)
Var på den krystal MDMA her i weekenden.. Damn good shit! rent MDMA er klart at foretrække frem for kEx, kEx er nasty imo :S

Kermit

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Ku ikke være mere enig. oral først

HAr været så heldig at have nogle god ven som har ku skaffe ren så har aldrig prøvet kix. Vil jeg heller ikke. Så heller vente de par md indtil der er noget rent at få fat i.

Mvh Mikkel

Titel:
Medlem

Dextrose er det fra Danmark de undersøgelser? Eller hvor er de fra og evt. link ville være nice?

At der er mange feta piller på markedet ved jeg skam godt, men piller med methamfetamin troed jeg alligevel ikke der var. Er det ikke en del mere potent og har en del flere bivirkninger end almindelig amfetamin? Eller er det mig der er helt galt på den?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

M-D skrev:
Dextrose er det fra Danmark de undersøgelser? Eller hvor er de fra og evt. link ville være nice?

At der er mange feta piller på markedet ved jeg skam godt, men piller med methamfetamin troed jeg alligevel ikke der var. Er det ikke en del mere potent og har en del flere bivirkninger end almindelig amfetamin? Eller er det mig der er helt galt på den?

Yes... Her er et direkte link til Sunhedsstyrelsens 2. kvartals rapport fra 2006: http://www.sst.dk/publ/Publ2006/CFF/Ecs ... _jul06.pdf

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]