Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 19:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ketogan
Medlem
Brugeravatar

Hey Allesammen.
Skal på bustur imorgen i 20 - 30 timer, og ville lige vide lidt om ketoganer!
- Hvor mange skal man spise?
- Ser man "mærkelig" ud når man har spist dem?
- Føler man sig dejlig afslappet?

Fortæl om dem :)

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det kommer jo an på hvor mange mg de er på.. Og så er det tilladt at søge bare en smule selv..

Jeg bryder mig ikke specielt om at spise dem, mht at 'se mærkelig ud'.. Synes jeg kommer til at se for lam ud/føle mig for lam, til at jeg synes ret meget om at være sammen med for mange..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Start med at tage 3,og evt tag en til en time time senere alt afhænghig af rusen,det skullle kunne klare det.
Med hensyn til at kunne se det..ja det kan man vel,men hvis det var mig ville jeg bare tage et par smarte solbriller på.Det gør folk jo selvom det er regnvejr.Vær cool... :D

Titel:
Insane psychedelia user!

3 er da mange, så kommer man til at sidde og savle ned ad sig selv. Specielt hvis man ikke har prøvet før.

Jeg ville sige, start med en enkelt, og tag en til lidt senere.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Frugthat skrev:
Det kommer jo an på hvor mange mg de er på.. Og så er det tilladt at søge bare en smule selv..

Jeg bryder mig ikke specielt om at spise dem, mht at 'se mærkelig ud'.. Synes jeg kommer til at se for lam ud/føle mig for lam, til at jeg synes ret meget om at være sammen med for mange..

Ketoganer fås så hudt jeh hvisker kun i en størrelse i Danmark.Med 5 mg Ketobemidon og 25 mg antispasmolytikum.
Med hensyn til dosen er det vel smag og behag,men okay jeg har altid godt kunne lide at mærke slaget fra stoffet,men måske på en flyvetur ville 2 være nok (ihvertfald til at starte med).Efter min mening er det meget subjektivt hvor meget folk har brug for,for at opnå den ønskede virkning.Mit forslag var baseret på mange års brug selv,men også hvad jeg ved andre bruger. :?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Treasure skrev:
Jeg ville sige, start med en enkelt, og tag en til lidt senere.

Det er sikkert et meget godt udgangspunkt for at teste eventuelle allergiske reaktioner, men det er tvivlsomt at det er nok til en ordentlig rus. Prøv at følge Treasures eksempel inden du skal afsted på turen, Bluedove, og tilpas så dosis til selve turen efter dit "test-ride."
Mit umiddelbare bud er at 2-3 ketoganer (dvs. 10-15 mg.) burde være nok til første gang. Jeg tog selv 4 første gang, og det var lige i overkanten...tror måske stadigvæk, at min "triprapport" ligger her på siden.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Psyko skrev:
...tror måske stadigvæk, at min "triprapport" ligger her på siden.

http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=395

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Frugthat skrev:
Det kommer jo an på hvor mange mg de er på..

Ketogan fåes kun i Danmark i tabeletform 5 mg ketobemidon og 25 af det andet muskelafslappende. Der findes også stikpiller der er på 10 mg ketobemidon og 50 mg af det muskelafslappende..
Jeg vil sige, start ud med 2 og byg dig op derefter..

Titel:
Insane psychedelia user!

5 mg kan godt gøre en rimelig tummelums, men det er altid en god forholdsregel at starte lavt og så redosere op til en passende dosis. En passende hyggedosis for mig har været på 10 mg. Med 15, 20 og 25 mg synes jeg at jeg bliver for langt væk.

Omvendt ville folk nok synes det er lidt mærkeligt at man sidder og guffer ketoganer i en bus.

Titel:
Dedikeret medlem

Gonzo skrev:
Med hensyn til at kunne se det..ja det kan man vel,men hvis det var mig ville jeg bare tage et par smarte solbriller på.Det gør folk jo selvom det er regnvejr.Vær cool... :D

X2

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]