Hey.
Jeg har læst mig til at det er slemt at mixe DXM og antidepressiver. Fredag aften var jeg på mdma og tog 200 mg 5-htp før under og efter.
Lørdag aften fik mig og min ven den skøre idé at prøve DXM. Vi har lavet en masse research på stoffet og ville godt prøve et plateau 1 trip. Hverken plateau 2, 3, 4 eller sigma tiltalte os nemlig. For at være på den sikre side tog vi 4 dexofaner (120 mg). Den første 1½ time var meget rolig, men derefter tog det ret meget fart, og vi endte i noget der havde næsten alt tilfælles med et plateau 2 trip.
Det fik os henledt på tanken at vi muligvis var blandt de 7-8% der var overfølsomme. Ret tilfældigt at vi begge var overfølsomme? Eller havde det noget at gøre med MDMA'en eller 5-htp'en?
Rusen var bestemt ikke noget værd, men heller ikke uudholdelig.
Det eneste problem ligenu er bare at jeg stadig føler mig påvirket. Jeg har godt nok lidt ondt i halsen og det kan være en typisk halsvirus der gir mig denne svimmelhed og nedsatte hjernefunktionalitet

Jeg har læst lidt om det såkaldte serotonin syndrom, men kan ikke rigtig finde rundt i al det fagsprog osv.
Vil godt have nogen kommentarer tak