Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 19:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: DXM + 5-HTP
Junior medlem

Hey.

Jeg har læst mig til at det er slemt at mixe DXM og antidepressiver. Fredag aften var jeg på mdma og tog 200 mg 5-htp før under og efter.

Lørdag aften fik mig og min ven den skøre idé at prøve DXM. Vi har lavet en masse research på stoffet og ville godt prøve et plateau 1 trip. Hverken plateau 2, 3, 4 eller sigma tiltalte os nemlig. For at være på den sikre side tog vi 4 dexofaner (120 mg). Den første 1½ time var meget rolig, men derefter tog det ret meget fart, og vi endte i noget der havde næsten alt tilfælles med et plateau 2 trip.

Det fik os henledt på tanken at vi muligvis var blandt de 7-8% der var overfølsomme. Ret tilfældigt at vi begge var overfølsomme? Eller havde det noget at gøre med MDMA'en eller 5-htp'en?

Rusen var bestemt ikke noget værd, men heller ikke uudholdelig.

Det eneste problem ligenu er bare at jeg stadig føler mig påvirket. Jeg har godt nok lidt ondt i halsen og det kan være en typisk halsvirus der gir mig denne svimmelhed og nedsatte hjernefunktionalitet :D

Jeg har læst lidt om det såkaldte serotonin syndrom, men kan ikke rigtig finde rundt i al det fagsprog osv.

Vil godt have nogen kommentarer tak :)

Senest rettet af Dinjah 27 nov 2006 22:40, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Hej jeg prøvede også og tag ca. 4 første gang syns det var fedt nok men næste gang tænkte jeg at jeg ville prøve ca 9 men endte op med at tage hele pakken .. næste dag havde jeg også sindsygt ondt i halsen og nu er jeg blevet syg (Bronkitis) mega surt / :

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
HLX skrev:

Det eneste problem ligenu er bare at jeg stadig føler mig påvirket.

Prøvede selv DXM for et par år siden på roskilde festival. Der havde jeg taget 10, og endte et sted imellem 2. og 3. plateau. Det er den eneste gang jeg har prøvet det, og husker tydeligt at jeg kunne mærke eftervirkninger i helt op til 4 dages tid. Husker det iøvrigt som en ret ubehagelig oplevelse, men det gik heldigvis væk igen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]