Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Sufix skrev:
Hvis du vil have et adrenalin kick så base jump eller noget i den stil ? :roll:

Præcis, min makker prøvede bugee, og sagde at han var høj i flere timer... :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
DJPsytrance skrev:
Jeg vil gerne have det maksimale ud af det uden at det bliver livs farligt..!Xylocain Adrenalin 10mg/ml + 5mikrog/ml
20ml injekt./stungulyr står der på flasken nogen der kan forklarer det lidt mere forståeligt..?

http://www.astrazeneca.no/images/Produk ... _10mg_.jpg

på bagsiden står der lidocain hydrochlorid 10mg. er det ik bedøvelse?

Hvad tror du er "det maksimale" du vil kunne få ud af adrenalin? Der er en grund til at adrenalin ikke er kendt som rusmiddel - det er ikke hverken sjovt eller rart!
Desuden, hvad du har fået fat i er ikke adrenalinopløsning til injektion som sådan, men derimod en lokalbedøvede injektionsformulering. Lidokain til injektion iblandes ofte lidt adrenalin for at forøge den lokalbedøvende effekt. Hvad du har der, er samme form for lokalbedøvelse som mange tandlæger benytter når der skal trækkes tænder ud. Og der er nok lige så lidt sjov at hente der, som hvis du nu havde haft en "rigtig" adrenalinopløsning.

Titel:
Flueknepper kongen

Prometheus skrev:
DJPsytrance skrev:
Jeg vil gerne have det maksimale ud af det uden at det bliver livs farligt..!Xylocain Adrenalin 10mg/ml + 5mikrog/ml
20ml injekt./stungulyr står der på flasken nogen der kan forklarer det lidt mere forståeligt..?

http://www.astrazeneca.no/images/Produk ... _10mg_.jpg

på bagsiden står der lidocain hydrochlorid 10mg. er det ik bedøvelse?

Hvad tror du er "det maksimale" du vil kunne få ud af adrenalin? Der er en grund til at adrenalin ikke er kendt som rusmiddel - det er ikke hverken sjovt eller rart!
Desuden, hvad du har fået fat i er ikke adrenalinopløsning til injektion som sådan, men derimod en lokalbedøvede injektionsformulering. Lidokain til injektion iblandes ofte lidt adrenalin for at forøge den lokalbedøvende effekt. Hvad du har der, er samme form for lokalbedøvelse som mange tandlæger benytter når der skal trækkes tænder ud. Og der er nok lige så lidt sjov at hente der, som hvis du nu havde haft en "rigtig" adrenalinopløsning.

Bare for at være flueknepper, så er lidokain iblandet adrenalin for at forlænge virkningen, da lidokain ellers distribueres i kroppen hurtigt. Adrenalin trækker blodårer sammen, og så bliver den distribution langsommere.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
................

Senest rettet af Troll 10 okt 2007 12:29, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Troll skrev:
Hvis man begynder at lege med "adrenalinopløsning til injektion - IV" ... Så er man tæt på aldrig at blive normal igen.

Adrenalin bliver anvendt flere steder i medicinen - f.eks. til at behandle anafylaktisk chok, og til at facilitere igangsættelse af hjertet igen efter hjertestop. Jeg tror mange vil være uenige med dig i at man får varige mén af et skud adrenalin i sig selv.

Troll skrev:
Man kan tro på det eller ej - Men der er sgu en grund til, at jægerpiloter aldrig kan flyve mere, hvis de har brugt ren adrenalin som sidste udvej for, at gear sig selv op i nogle få sekunder en enkel gang.

Og vi taler ikke kun flyveforbud …. Kørekortet ryger også pga eftervirkninger …. Så den er gal! – Right?

Det har jeg aldrig hørt om. Har du en kilde til den information?

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
................

Senest rettet af Troll 10 okt 2007 12:29, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Troll skrev:
Der findes ingen officielle kilder…………………

:roll:

Titel:
Flueknepper kongen

Troll skrev:
Hvis man begynder at lege med "adrenalinopløsning til injektion - IV" ... Så er man tæt på aldrig at blive normal igen.

Man kan tro på det eller ej - Men der er sgu en grund til, at jægerpiloter aldrig kan flyve mere, hvis de har brugt ren adrenalin som sidste udvej for, at gear sig selv op i nogle få sekunder en enkel gang.

Og vi taler ikke kun flyveforbud …. Kørekortet ryger også pga eftervirkninger …. Så den er gal! – Right?

Jagerpiloter får dextroamfetamin. Det virker i længere tid. :twisted:

Titel:
Junior medlem

Levose skrev:
Bare for at være flueknepper, så er lidokain iblandet adrenalin for at forlænge virkningen, da lidokain ellers distribueres i kroppen hurtigt. Adrenalin trækker blodårer sammen, og så bliver den distribution langsommere.

Thats it Levose! Du har nu 100% fortjent din nye titel!

:lol:

KH Gud

Titel:
Quarrelsome sponser

................

Senest rettet af Troll 10 okt 2007 12:30, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
jeg siger ikke jægerpiloter bruger adrenalin som troll siger, siger heller ikke de ikke gør..

men hvis de er i en sådan situation at vi snakker "last fight booster" hvordan indtager de det så¨? junker de det ind i sig selv?? for mig virker det bare som om at de, lige i situationen, MULIGVIS har andet at tænke på? ELLER ?

Titel:
Quarrelsome sponser

................

Senest rettet af Troll 10 okt 2007 12:30, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Da jeg var mindre lavede vi altid ballade i håb om at blive jagtet af sure mænd eller politiet det giver det vildeste naturlige adrenalin kick :) Derfor tænkte jeg at hvis jeg kunne give mig selv et adrenalin kick uden at skulle gøre noget for det ville det da være toppen hehe men ved ik helt om jeg vil opleve det samme som som jeg før har oplevet for det er vel ligeså meget spændingen af at man bliver jagtet..

ved sq ik hvor meget man skal ligge i det med jægerpiloterne?? men altså hvis det passer det du siger vil jeg da os holde mig fra det..

er der ik nogen der har personlige erfaringer med stoffet?

Titel:
Insane psychedelia user!

DJPsytrance skrev:

Jeg gentager lige mig selv lidt: Hvad du har fået fat i virker IKKE ligesom adrenalin injektionsvæske - det er lokalbedøvelse tilsat en lille smule adrenalin for at forstærke virkningen. Der er ikke nok adrenalin i til at give nogen central virkning.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
DJPsytrance skrev:

Nej for det er ikk et stof som man kan trippe på, højst hjertebanken og svedeture..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]