Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Levose skrev:
Dansk Elg skrev:
Levose skrev:
Legit skrev:
Jeg kender ik til alt det krystal og hva der ellers er :? Sorry ! :)

MDMA er som oftest på saltform. De fleste salte danner - ganske ligesom bordsalt - krystaller. Det gør MDMA-salte også.

OG så er der jo også lige det med at ku opsnuse ren mdma, det er ik lige til.. det er kiks, men det skal vi ik diskutere trods alt :D

Og piller er nemmere at insufflere fordi du skal have lyserødt/blåt/gult/flerfarvet snot uden særligt meget aktivt stof?

MDMA rent nasalt river lidt, men dine næsebor får ikke samme farve som en telletubbie...

insufflere? er det i næsen? for d ville jeg da ik gøre med en pille, den skal da bare i skrutten.. d skal jo være nemt, men nok om d!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Forhelvede Dansk Elg.. Insufflerer vil sige at sniffe det, ja.

Som der bliver sagt kan den rene MDMA jo også sagtens indtages oralt, du kan jo bare proppe det i kapsler eller i en bombe.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fair nok, men det er stadig svært at få fat i ! Men kender ik ik alle der der smarte gloser og vendinger, bær over med mig :)

IMO - hva betyder det f.eks.? det ser jeg også tit herinde..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Her kan du se de mest nødvendige forkortelser: http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... rkortelser

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Super :D Alle de forkortelser har aldrig været mig, så det er skam nok derfor man ik aner det

Titel:
Medlem

Er det ikke bare fordi de roder rundt i de der thaipiller til træning, også ecstasy? Må indrømme jeg aldrig selv har set nogle thaipiller til træning, men har hørt mange sige de lidt ligner E-piller. Synes generelt det virker som en lidt rodet artikel, der ikke helt har styr på fakta. Synes ihvertfald det der som er under grifo linket, lidt er noget rod.

Vil da ihvertfald sige at jeg har svært ved at tro de røde hjerter jeg fik i sommers, ikke var ecstasy i den ene eller anden form. De fleste synes det var gode piller, og så da ingen der var mere rundt på gulvet end man normalt er på ecstasy. Og skal da også lige siges jeg fik sovet 6 timer om natten efter de røde hjerter, normalt skal jeg bare kigge på en bane amf så sover jeg ikke før næste aften. så hvis meth er stærkere end almindelig amf, så hænger det da ikke sammen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

M-D skrev:
Er det ikke bare fordi de roder rundt i de der thaipiller til træning, også ecstasy? Må indrømme jeg aldrig selv har set nogle thaipiller til træning, men har hørt mange sige de lidt ligner E-piller. Synes generelt det virker som en lidt rodet artikel, der ikke helt har styr på fakta. Synes ihvertfald det der som er under grifo linket, lidt er noget rod.

Vil da ihvertfald sige at jeg har svært ved at tro de røde hjerter jeg fik i sommers, ikke var ecstasy i den ene eller anden form. De fleste synes det var gode piller, og så da ingen der var mere rundt på gulvet end man normalt er på ecstasy. Og skal da også lige siges jeg fik sovet 6 timer om natten efter de røde hjerter, normalt skal jeg bare kigge på en bane amf så sover jeg ikke før næste aften. så hvis meth er stærkere end almindelig amf, så hænger det da ikke sammen.

Der har været to forskellige piller kaldet "røde hjerter". Så du har nok fået fat på de rigtige! :D

Titel: thai piller
jeg pr'vede 2 roede hjerter i sommers og den ene var akkurat magen til nogle thai piller min kammerat havde og den anden virkede meget kraftigere men man kunne godt sove paa dem.. men mange af mine bekendte havde en mistanke om at der var meth i men er det saa muligt at sove paa dem...?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

oOMagicOo skrev:
er det saa muligt at sove paa dem...?

Åbenbart :lol:

"Mit energiske trip blev så uendeligt kedeligt at jeg faldt i søvn?"

Det lydder mærkeligt ...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]