Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa jeg kom til at tænke på om amf "oralt" indtaget i en relativt lille dosis ikke kunne gøre at man ikke resikerede at blive "træt af tripet" og der ved får et bad trip, jeg syntes udfra det jeg har læst her på nettet at det er den hypiste årsag til dårlige oplevelser på den type trips..

eller er det en farlig kombo man skal holde sig fra !?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg tror ikke komboen er disideret farlig, men hæng mig ikke op på det.

Dit svampetrip bliver jo ikke længere eller kortere af du tager amfetamin, så forstår ikke helt hvor du vil hen med det eller hvorfor du vil blande de to ting :?:

EDIT: Efter et svampetrip føler mange sig afkræfet, pga. hjernen har været på arbejde, så det ville nok være en god idé ikke at blande de to ting for en sikkerhedskyld :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Mol skrev:
Jeg tror ikke komboen er disideret farlig, men hæng mig ikke op på det.

Dit svampetrip bliver jo ikke længere eller kortere af du tager amfetamin, så forstår ikke helt hvor du vil hen med det eller hvorfor du vil blande de to ting :?:

Prøv at læs igen.. tror han mener at han bliver træt under sit svampetrip, hvis han så indtager amf vil han derved undgå denne træthed. Han mener nok ikke`, om trippet bliver længere, bare at han ikke bliver træt under sit trip :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Dansk Elg skrev:
Prøv at læs igen.. tror han mener at han bliver træt under sit svampetrip, hvis han så indtager amf vil han derved undgå denne træthed. Han mener nok ikke`, om trippet bliver længere, bare at han ikke bliver træt under sit trip :wink:

Ja, selvfølgelig hehe. Så må manden sku da bare drikke en kop kaffe de par timer det vare! :P

Kunne forstå hvis det var meskalin eller LSD og så ikke alligevel :roll:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
puha jeg vil nærmere sige at amfetamin ogpsykedeliske stoffer er grunden til mange af de badtrips jeg har hørt om eller haft.
Det er voldsomt irretende at være stimuleret mens man egenligt bare gerne ville sumpe i sit trip, og det er endnu mere irretende ikke at kunne sove når man er på comedown, især vis man har haft et skid trip bare mine 5 cents

Titel:
Flueknepper kongen

Hvis du kører stimulanser på psykedelika kræver det depressanter i den anden ende, ellers bliver du for grindy-hyper-irriteret-aargh-agtig.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg ville passe lidt på hvis du ikke er erfaren med begge dele.
Jeg så engang en ung fyr der havde hænderne fulde med sit første lsd-trip indtage mere og mere amfetamin fordi han mente at det ville "rette trippet op"...
Han endte med at sidde med de mest udstående øjne jeg nogensinde har set og kæber der var igang med at æde sig selv, smukt syn.
Så tog han noget mere syre...

Watch out.

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: værdens navle + lidt nord
Jeg syntes også det lyder som en sinsyg blanding :shock:

De virker jo totalt forskældigt og jeg tror også der er rimelig vigtigt at man ER udhvil og har spist godt før man tager svampe nettop for ikke og blive så træt i hodet af det også tror jeg da også det her gælder i hvertfald for mig, jeg tar svampe for og slappe av og hygge mig max :D

Speed kan man jo tage og løpe rundt i dages vis hvis man vil..

Så tror jeg alstå at der er meget støre sjangse for og få bad trip på den mix, siden amf har øger hjerte rytme og tankerne meget...

Personligt syntes jeg ikke de to stoffer har noget som helst og give hinanden, What so ever :idea:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Levose skrev:
Hvis du kører stimulanser på psykedelika kræver det depressanter i den anden ende, ellers bliver du for grindy-hyper-irriteret-aargh-agtig.

:yeah:

Titel:
Junior medlem

Northen skrev:
Jeg syntes også det lyder som en sinsyg blanding :shock:

De virker jo totalt forskældigt og jeg tror også der er rimelig vigtigt at man ER udhvil og har spist godt før man tager svampe nettop for ikke og blive så træt i hodet af det også tror jeg da også det her gælder i hvertfald for mig, jeg tar svampe for og slappe av og hygge mig max :D

Speed kan man jo tage og løpe rundt i dages vis hvis man vil..

Så tror jeg alstå at der er meget støre sjangse for og få bad trip på den mix, siden amf har øger hjerte rytme og tankerne meget...

Personligt syntes jeg ikke de to stoffer har noget som helst og give hinanden, What so ever :idea:

Takker det var også kun en skør ide jeg gerne ville høre lidt komentare på..

jeg er på ingen måde fan af at blande stoffer.. bare en skør tanke inspireret af et andet toppic..

godnat :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder godt nok som om du har fået det ud af denne tråd, som du ville 55F, men jeg tillader mig altså alligevel at komme med min egen oplevelse:

Jeg har en enkelt gang indtaget både amfetamin og svampe. Der var tale om et halvt gram svampe, af ukendt art, og et par eller tre baner amfetamin intaget ca 20-30 min efter svampene.

Jeg kan ikke rigtigt sætte en finger på, hvordan det påvirkede trippet, men jeg kom ud af det, med en stærk følelse af at trippet pga. amfetaminen havde været usædvanligt "fokuseret" - stålsat er et ord der dukker op. Jeg har meget svært ved at forklare det nærmere, det er også ved at være et stykke tid siden, men effekten var i hvert fald interessant.

Jeg opleved under trippet nogle meget virkelighedstro høre-hallucinationer, hvilket var rigtig ubehageligt - hvorvidt dette havde noget med speeden at gøre kan jeg dog ikke sige.
Denne ubehagelige oplevelse skyldtes dog nok nærmere, at jeg tidligere på aftenen, da trippet var ved at ha' nået sit højeste, undlod at ta' min telefon, da én jeg ikke lige havde lyst til at snakke med i den tilstand ringede - det var den samme jeg troede sad udenfor mit telt i lejren og svinede mit stofindtag under trippet.
At jeg kravlede ind i telte var nok også et skdt idé til at starte med - der er lidt for mange uklare lyde på så'n teltplads på Roskilde.

Så alt i alt vil jeg ikke konkludere noget om kombinationen udfra denne oplevelse - udover at jeg er fristet til at prøve lykken igen, i omgivelser jeg bedre kan kontrollere. Mht. at blive for "grindy-hyper-irriteret-aargh-agtig", så var det ikke noget jeg oplevede, men det var jo også en ganske lille dosis speed, og jeg fik vist også røget en hel del hash.

Men er der andre der har nogle erfaringer med komboen?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
tror komboen er meget op til den enkelte person.
mange ville foretrække at slappe af og bare nyde trippet.
men hvis du gerne vil op og køre imens, så er det da bare at springe ud i det. :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Jeg har engang ladet mig overtale til at sniffe amfetamin under påvirkelse af svampe (~30g Golden teacher, friske). Det var på comedownet, hvilket jeg sjovt nok havde held med. Jeg følte mig desuden tilpas afklaret med at trippet var overstået. det gav amfetaminrusen et twist, og det (hvilket jeg ellers syntes er sjældet for amfetamin) gav en interessant rus. En noget ustabil tilstand, men i de rette omgivelser kan det om meget muligt være vellykket. Jeg vil dog som de andre understrege at nok ikke er den fedeste idé at indtage det under selve trippet, men kun når man er ved at være "sig selv" nok til at man fx ville kunne håndtere en telefon rigtigt og ville kunne forholde sig til at man kommunikere med en igennem en elektronisk dingenot(det er nok mere personligt end reglen). Det er nok meget individuelt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

MaroK skrev:
Jeg har engang ladet mig overtale til at sniffe amfetamin under påvirkelse af svampe (~30g Golden teacher, friske). Det var på comedownet, hvilket jeg sjovt nok havde held med. Jeg følte mig desuden tilpas afklaret med at trippet var overstået. det gav amfetaminrusen et twist, og det (hvilket jeg ellers syntes er sjældet for amfetamin) gav en interessant rus. En noget ustabil tilstand, men i de rette omgivelser kan det om meget muligt være vellykket. Jeg vil dog som de andre understrege at nok ikke er den fedeste idé at indtage det under selve trippet, men kun når man er ved at være "sig selv" nok til at man fx ville kunne håndtere en telefon rigtigt og ville kunne forholde sig til at man kommunikere med en igennem en elektronisk dingenot(det er nok mere personligt end reglen). Det er nok meget individuelt.

Lige lidt off-topic og mere MaroK/Kjær-topic: Var det dengang, du kom ud, da jeg lige havde smidt 2g tørrede GT i mig?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]