Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Doserne er vel det samme som når du lammer dig.. Jeg opnår i hvert fald ikke nogen erotisk stimulering ved mindre at jeg har taget nok til at blive småp pjattet

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
SpuN- skrev:

Men synes nu stadig det er det værd, så må man jo bare have lidt rygrad, og evt en lille benzo til at sove på, hvis man fx har lammet sig lidt for meget i en juleferie ;)

Ja klart så tager man jo bare en anden substans med et måske ENDNU højere misbrugspotentiale for at modvirke de abstinenser man har fået fra det 1. :roll:

Titel:
Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Jeg har gjort dig den tjeneste et søge i Erowids arkiv over triprapporterne udfra søgekriterierne, at rapporten indeholder ordet "sex" og, at det var en 'glowing experience'. Jeg ved godt at det er lidt bredt, og rapporterne i nogle tilfælde ikke er repræsentative for majoritetens oplevelser med stoffet, men jeg håber der er noget inspiration og interessant læsestof anyway.

Erowid experience Vault: Glowing experiences (indeholdende ordet 'sex').

Titel: Re: New Highs
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Freud skrev:
Jeg har nu røget hash de sidste 4 - 5 år, mest i weekenden og i forbindelse med sex. Det har givet mig nogle fede oplevelser og fantastiske orgasmer.

Efterhånden synes jeg dog effekten klinger af og der er længere mellem de fede oplevelser og sus.

Jeg kunne godt tænke mig igen at oplevet suset og den fantastiske sex jeg tidligere oplevede på hashen. Hvad skal jeg prøve af stoffer for at igen at få disse oplevelser. Det skal dog siges at jeg til dato kun har brugt hash, da jeg har været lidt bange for de hårdere stoffer, men kom gerne med nogle forslag og triprapporter (om fede sus +sex)

Hilsen Freud

Prøv med skunk..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
DR-D skrev:
Ja klart så tager man jo bare en anden substans med et måske ENDNU højere misbrugspotentiale for at modvirke de abstinenser man har fået fra det 1. :roll:

Ok, det lød nok lidt lamt.. beklager...

Har heller ikke tænkt mig at tage benzo, men hvis man ender derude, kan det være ret effektivt, da man kan have ret svært ved at få sovet den første nat uden GHB...

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestsjælland
T.... skrev:
Freud skrev:
Jeg har nu røget hash de sidste 4 - 5 år, mest i weekenden og i forbindelse med sex. Det har givet mig nogle fede oplevelser og fantastiske orgasmer.

Efterhånden synes jeg dog effekten klinger af og der er længere mellem de fede oplevelser og sus.

Jeg kunne godt tænke mig igen at oplevet suset og den fantastiske sex jeg tidligere oplevede på hashen. Hvad skal jeg prøve af stoffer for at igen at få disse oplevelser. Det skal dog siges at jeg til dato kun har brugt hash, da jeg har været lidt bange for de hårdere stoffer, men kom gerne med nogle forslag og triprapporter (om fede sus +sex)

Hilsen Freud

Prøv med skunk..

:yeah:

Junior medlem

Lav en troldmand.

Pot,skunk og hash og fyr op for TJUBANGEN :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Og lige præcis Benzoer ville være at bruge benzin til at slukke et bål.De receptorer begge virker på ;GABA er de samme,så det er en dårlig ide.
Men faktisk er man fucked with man får abstier på de her stoffer,fordi det eneste der er tilbage man kan tillade sig at bruge,er Clorpromazin familien,og Truxal osv.
IKKE noget behageligt scenario hvis man skal til at lindre downer abs med dem. :twisted:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Freud skrev:

Det skyldes næsten helt sikkert, at du ryger for meget. Hvis du skærer ned eller holder helt op i en måned eller to vil du begynde at se ændringer, når du begynder at ryge igen. Du skal tillade kroppen at komme tilbage til den oprindelige baseline, dens "jomfruelige" tilstand.

Det er fedt at ryge, men jeg synes for tit man ser folk, der opfinder den behagelige løgn, at "det jo må være muligt altid at leve i en fed hashrus ... bare det hele tiden kunne føles sådan her". Din krop modarbejder desværre den slags, euforien aftager stille i takt med at tolerancen stiger, og endelig begynder du at synes, at du skal ryge for overhovedet at fungere.

Titel: Rygestop
Medlem

Ja du har uden tvivl ret. Til nytår besluttede jeg at holde pause en mdr. eller gerne mere og foreløbig går det ok, weekenderne er bare for kedelige, som om der mangler noget. Det bliver dog interessant at genfinde sig selv og dejligt hvis jeg igen kan få det fulde udbytte af rusen.

Jeg overvejer stadig GBL, men er stadig skepsis overfor om jeg er karakterfast nok til ikke at lade det udvikle sig til et misbrug. Er GBL fysisk vanedannende eller er det på linie med Hashen ?

Hilsen Freud

Titel: Re: Rygestop
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Freud skrev:
Er GBL fysisk vanedannende

Ja.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]