Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: ghb noget
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Hey jeg har fucking hash abstnenser , min første dag med pause i et godt stykke tid.

Jeg har så noget GHB til at ligge. Ville det ikke kunne hjælpe med at kunne falde i søvn og ikke sidde og være så negativ ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Det ville da være dumt!? Så udskyder du jo bare det hele.. prøv, prøv, prøv at sov.. og find noget der kan opmuntre dig :)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Det ville bestemt være en hjælp.. Det er indlysende, men problemet ligger mere i, at du jo helst ikke skulle erstatte ét misbrug med et andet. Sig evt. til dig selv at du kun må gøre det de første 2-3 nætter efter stoppet og skriv gerne dette ned. GHB har et STORT misbrugspotentiale, især i forbindelse med søvnløshed og et små nedtrykt humør!

Du burde bestemt klare det uden, men hvis du ikke føler at dette er en mulighed og du er sikker på at du ikke bare erstatter det ene misbrug med et andet, så lad gå da. :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er bare i aften jeg gør det. Kan godt holde den i morgen. Det er altid lige den første aften den er helt gal ! heh.. såå..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
T.... skrev:
Det er bare i aften jeg gør det. Kan godt holde den i morgen. Det er altid lige den første aften den er helt gal ! heh.. såå..

... Hvad med at droppe det hele mens du har pause? det nytter ikke at bytte det ene misbrug ud med det andet, på et eller andet tidspunkt skal du jo stoppe alligevel, så hvorfor ikke nu?
Det går ikke bare at tage noget andet i en overgang.
Tag lidt ansvar for dig selv.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Khazim skrev:
T.... skrev:

... Hvad med at droppe det hele mens du har pause? det nytter ikke at bytte det ene misbrug ud med det andet, på et eller andet tidspunkt skal du jo stoppe alligevel, så hvorfor ikke nu?
Det går ikke bare at tage noget andet i en overgang.
Tag lidt ansvar for dig selv.

Rolig nu!

Jeg er 20 og elsker hash/pot/skunk og grunden til jeg tager den her uges pause med rygeren er fordi jeg ikke for en ordenlig skævert ud af at ryge.

Det er ikke noget med jeg bytter hashen ud med noget andet, det er bare stille og roligt lige den her første aften hvor jeg virkelig har svært ved at falde i søvn, plejer ikke være så galt igen resten af ugen.. Har holdt de hersens pause massere af gange, nu har jeg bare lige tilfældigvis GHB liggende og tænkte det ville hjælpe :-)

Vil forsikre dig jeg ikke tager det igen i morgen, heller ikke sikkert jeg tager det i aften..

Såååå deeeeet :-]

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Entheo skrev:
Det ville bestemt være en hjælp.. Det er indlysende, men problemet ligger mere i, at du jo helst ikke skulle erstatte ét misbrug med et andet. Sig evt. til dig selv at du kun må gøre det de første 2-3 nætter efter stoppet og skriv gerne dette ned. GHB har et STORT misbrugspotentiale, især i forbindelse med søvnløshed og et små nedtrykt humør!

Du burde bestemt klare det uden, men hvis du ikke føler at dette er en mulighed og du er sikker på at du ikke bare erstatter det ene misbrug med et andet, så lad gå da. :wink:

:yeah: Entheo said it!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

nååååååhh der gik jo ikke mere end små 2 timer før jeg faldt i søvn ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
vil man endelig skal have pause på et stof, synes jeg IMO at det er lidt dumt at bare bruge et andet alternativ. :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
At tage GHB i et par dage pga. den søvninducerende effekt, vil jeg mene er ganske tilforladeligt, og ikke et substitut for tjalden. (Medmindre man da kun ryger den fede for netop at falde i søvn)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
T.... skrev:
Jeg er 20 og elsker hash/pot/skunk og grunden til jeg tager den her uges pause med rygeren er fordi jeg ikke for en ordenlig skævert ud af at ryge.

Er en uge virkelig nok til at gøre din krops tolerance over for thc lille nok til du vil få en større oplevelse ud af det når du så ryger igen?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Psycheholic skrev:
T.... skrev:

Er en uge virkelig nok til at gøre din krops tolerance over for thc lille nok til du vil få en større oplevelse ud af det når du så ryger igen?

JA uden tvivl

Men jo længere du venter, jo bedre. Hvis du plejer at ryge 3+ joints om dagen så tager det et stykke tid at få den fulde effekt igen

Btw. så skal man lade være med af vane at smide ligeså meget i mixet som før man holdt pause, det kan godt give en heftig "overdosis" :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Psycheholic: Jup!

Xp3rt: Ja man skal passe lidt på der, har prøvet hvor jeg bare røg en hel joint på en gang efter en uges pause og det var nedern, fik nærmest nedtur på og nøjeren.. euuha!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Nice, så er jeg da lykkelig over at jeg valgte at holde cannabis rygningen til weekenderne i stedet for hele ugen, som jeg plejede. :D

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg fatter ikke den små hysteriske, pseudo puritanske holdning som visse medlemmer giver udtryk for i denne tråd. Hvor det helt klart er fornuftigt at advare imod substitutionsmisbrug, er der ingen grund til at male fanden på væggen og sky alle hjælpemidler i en svær situation. Nogle mener også at "cold turkey" er den eneste måde at slippe ud af et opiodmisbrug, men faktum er at faktisk er en del lettere, hvis man først substituerer med et langtidsvirkende opiod som buprenorphin og derefter trapper ned. Det er selvfølgelig ikke anbefalelsesværdigt at bruge GHB på denne måde, men at anvende det til at falde i søvn på en enkelt aften eller to ser jeg ikke noget problem i (så længe det altså ikke fortsætter.)

Mvh. Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]