Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: bla
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
oOMagicOo skrev:
jamen ved at give ham en pille eller to for at se om der er nogen form for allergisk reaktion for han skal jo ikke komme galt afsted self..

Jeg vil mene du bør give ham mere end 1 eller 2 piller. Ellers får du sku nok ikke at se om han reagerer på dem.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Jeg vil mene du bør give ham mere end 1 eller 2 piller. Ellers får du sku nok ikke at se om han reagerer på dem.

Jeg har kun indtaget DXM 1 gang med det formål at finde ud af om mit CYP2D6 enzym fungerede + evt at få en lille virking. Jeg indtog 4 piller (120 mg) på engang og fik ingen virkning overhoved. Dagen efter var der heller ingen bivirkninger/tømmermænd så jeg går ud fra mit enzym er tiptop 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Farmand skrev:
Citat:

Jeg har kun indtaget DXM 1 gang med det formål at finde ud af om mit CYP2D6 enzym fungerede + evt at få en lille virking. Jeg indtog 4 piller (120 mg) på engang og fik ingen virkning overhoved. Dagen efter var der heller ingen bivirkninger/tømmermænd så jeg går ud fra mit enzym er tiptop 8)

Yep tror jeg også, men hvis han tager en pille mærker han ingenting.

oOmagicOo jeg vil sige 4-5 piller skal du give ham og så se om der sker noget. Hvis han ikke viser tegn på et svækket enzym (hvad de tegn så end er) kan du med mere ro i sindet give ham en ordentlig dose næste gang. Som sagt ikke samme dag :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
vis han ikke viser tegn på et svækket enzym (hvad de tegn så end er)

Så vidt jeg har forstået er tegn på et svækket CYP2D6 enzym en meget kraftigere rus end dosis relatere til. Derud over skulle trippet vare i ekstremt langtid da det jo ikke blive nedbrudt særlig hurtigt. Mener engang jeg læste en historie om en der trippede DXM i 3 døgn på 1 dosis :shock:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Farmand skrev:
Citat:
vis han ikke viser tegn på et svækket enzym (hvad de tegn så end er)

Så vidt jeg har forstået er tegn på et svækket CYP2D6 enzym en meget kraftigere rus end dosis relatere til. Derud over skulle trippet vare i ekstremt langtid da det jo ikke blive nedbrudt særlig hurtigt. Mener engang jeg læste en historie om en der trippede DXM i 3 døgn på 1 dosis :shock:

Lyder godt nok ubehageligt. Jeg tog første gang 5 piller selv. 3 timer efter mærkede jeg ikke noget specielt og redoserede med 5 mere. Jeg endte ud på 13 piller første gang og et okay trip der dog var præget af en del kløe.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror godt jeg ved hvad du mener magicfyr. Selve oplevelsen bliver stærkere ved tobaksrygning, og især hvis du ryger den fjollede slags, det gør trippet meget mere intenst.

Men af ting du kan gøre udover at tage flere stoffer har jeg følgende forslag:

Videospil og dxm skulle være en utrolig kombination. Køb resident evil 4 eller noget i den stil, tag en pakke dexofan og ryg noget god hash (ja ok stoffer kom så alligevel til at udgøre en del af mit forslag), og lad langsomt sindssygen glide ind over dig mens du spiller. Du vil på et tidspunkt begynde at glemme at du har et rigtigt liv og en rigtig krop og momentvis være overbevist om at du virkelig befinder dig inde i en hytte med zomier kravlende ind gennem vinduer alle vegne og det er en ja...hvis det ikke er stærkt nok for dig er du temmelig tough, lad mig bare sige det på den måde.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Moonage daydreamer skrev:
Jeg tror godt jeg ved hvad du mener magicfyr. Selve oplevelsen bliver stærkere ved tobaksrygning, og især hvis du ryger den fjollede slags, det gør trippet meget mere intenst.

Men af ting du kan gøre udover at tage flere stoffer har jeg følgende forslag:

Videospil og dxm skulle være en utrolig kombination. Køb resident evil 4 eller noget i den stil, tag en pakke dexofan og ryg noget god hash (ja ok stoffer kom så alligevel til at udgøre en del af mit forslag), og lad langsomt sindssygen glide ind over dig mens du spiller. Du vil på et tidspunkt begynde at glemme at du har et rigtigt liv og en rigtig krop og momentvis være overbevist om at du virkelig befinder dig inde i en hytte med zomier kravlende ind gennem vinduer alle vegne og det er en ja...hvis det ikke er stærkt nok for dig er du temmelig tough, lad mig bare sige det på den måde.

:yeah:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Selve oplevelsen bliver stærkere ved tobaksrygning

Er der nogen der kan bekræfte dette?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Farmand skrev:
Citat:
Selve oplevelsen bliver stærkere ved tobaksrygning

Er der nogen der kan bekræfte dette?

Kan hvertfald bekræfte at tobak ændrer oplevelsen på andre stoffer, måske ikke stærkere, men anderledes.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
Ja nikotin (tyggegummi kan også bruges) og hash "booster" dxm trippet, men det bedste boost er lattergas :)

Junior medlem
Brugeravatar

Er det en fair antagelse at man har et lidt svækket CYP2D6 enzym hvis man tripper i næsten 24 timer på et DXM/coke trip... Synes nemligt det var meget lang tid om at gå væk... tog 20 og vejer ca 100kg muller.???

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Xebra skrev:
Er det en fair antagelse at man har et lidt svækket CYP2D6 enzym hvis man tripper i næsten 24 timer på et DXM/coke trip... Synes nemligt det var meget lang tid om at gå væk... tog 20 og vejer ca 100kg muller.???

Du burde læse på din lektie. Det er dødelig blanding du har taget.. Det kan give serotonin syndrom.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]