Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hejsa

Mig og min kammerat har scoret 50 gule tulipaner (E) .. Men jeg har læst inde på pillreports at der er nogen som er røget i koma af at spise for mange af dem.. ved så ikke hvor mange det er .. og der står at der skulle være MDMA i kun.. Men er det sikkert at ta dem når der bliver sagt sådan noget om dem? For lyder til at de skulle være rimelig stærke :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Scoret? Mener I stjålet så? Det må man ikke..

Du snakker om ecstasy-piller og det må du i hvert fald ikke her..

Hvis du så kommer med "Man må da heller ikke tage stoffer?" så på forhånd: Nej, det må man ganske rigtigt ikke. Men der er vel for det første, hvis man tager stoffer, vel ikke nogen grund til gøre det hele værre for en selv og blande tingene sammen vel? Jeg gider fx ikke at få skide mange bøder for at tage stoffer. Har du hørt om folk der synes at det er nedtur at blive stemplet som kriminelle? Tilsyneladende ikke når du kommer og nærmest kaster, som en spydkaster "Vi har scoret 50 gule tulipaner" ud. Plz lad være med den der jargon og det der frastødende forhold til narko ( i virkeligheden er du jo bange for det, right?). Det kan gå udover så ufatteligt mange mennesker at du ikke kan få det ind i dit hoved.

Eksempel: Vi leger:
Jeg kan heller ikke få ind i mit hoved, at jeg ikke må køre hurtigere på motorvejen, for jeg kan godt klare det. Det er der bare så mange andre der ikke kan. Det er jo super nederen, for det passer da herre minus på min livsstil.
Tænker du nu at "det er godt nok et latterligt eksempel det der", så vil jeg også give dig ret. For jeg har slet ikke nævnt at vi alle har en vej hver. Hvad jeg gør, kan selvf. godt gå udover andre. Men harmonikasammenstød, begået med vilje bliver vist kun begået af terrorister der kører ind i andres biler med vilje.

Og nej, jeg har slet slet slet heller ikke fattet alt. Hvis, ville jeg jo nok ikke efterlade dig som et stort spørgsmålstegn, ville jeg? :wink: Jeg kan måske godt virke lidt mobset, men prøver at lade være..
Det er lidt svært at undgå at blande tingene sammen nemlig :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Btw er disse piller kendt fjernt om land (venner har endda prøvet dem. På nettet siges der 125mg pr pille HVILKET IKKE SKAL BETRAGTES SOM FAKTA. INGEN SIGER AT DET ER HVAD DER ER I DEN PILLE DU HAR KØBT) for deres høje indhold af MDMA, så umiddelbart (og ja, det er måske ret unfair gjort) vil jeg anklage jer for åbenlyst at reklamere for jeres lille narkobutik. Held og lykke når panserne skriver en pm og vil "skaffe nogen" og ikke nogle eller noget :lol:

godz skrev:
Men er det sikkert at ta dem når der bliver sagt sådan noget om dem?

Nej det har aldrig været sikkert at tage ecstasy-piller. kun hvis du kan tjekke indhold af stoffer og hvor meget. Så kan du både dosere og vide hvad du fylder i dig. Man kan også vælge at købe det rent, men det ved I vel?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mindre prædiken, mere information.

Har personlig testet de gule tulipaner med et komplet testkit, og der er tilsyneladende intet andet end MDMA deri (foruden bindingsmidler etc.).

Start ud med én.

Og så skal tråden vist lukkes? Vi diskuterer ikke ecstasy-piller her på Psychedelia.

Brug: http://www.pillreports.com

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Kjær skrev:
Og så skal tråden vist lukkes? Vi diskuterer ikke ecstasy-piller her på Psychedelia.

Brug: http://www.pillreports.com

Lad det være sagt...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]