Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: underligt
Medlem

For stykke tid siden spiste mig og en kammerat nogle røde LV'er .. Min ven fik det der med øjnene hvor de går amok .. og ikk så lang tid inde i trippet stopper hans trip BRAT .. siger han .. Det stoppede bare og så var hele virkningen bare væk.. Kan det godt ske sådan noget? vi havde spist 2 og det er meget lang tid siden på daværende tidspunkt at min ven har taget Ecstasy før.. Lyder sku lidt underligt at det hele bare stopper

Hvad siger i til det? :S

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Du må ikke diskutere piller herinde... Men ja følelsen kan vel forsvinde hvis der opstår en nødsituation, altså hvor man blir hurtigt ædru. Desuden har jeg dårlige oplevelser med den pille du nævner.. Ingen virkning.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Rusen kan godt forsvinde, hvis der er ting i ens omgivelser, der ændres. Jeg har oplevet MDMA-effekterne forsvinde fra det ene øjeblik til det andet, ved at der kom nogle nye mennesker(som egentlig er mine venner, men var i en noget anden sindsstemning end jeg) ind i det rum jeg sad i.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det er ikke ualmindeligt. Nogen gange vare comedown noget tid, andre gange stopper virkningen brat. Det har meget med hvordan man indtager pillerne at gøre. Hvis i bare har slugt dem hele så burgte comedown dog vare længere end hvis man feks indtager dem nasalt,bomber, opløst i væske osv.

Stemingen har også meget at sige. Har selv prøvet at spise piller i naturen. Da vi så kom tilbage på et halvmørkt værelse uden musik eller noget at lave forsvandt virkningen bare brat.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har flere gange prøvet at de ekstatiske følelser forsvinder pga. ændring i set&setting, men har dog aldrig prøvet at hele virkningen forsvinder...

Disse piller er ret skod imo!

Jeg oplevede at virkningen gik op og ned hele natten, meget irritabelt!!

Folk er ret imponerede af LV pillerne, jeg syntes at der er noget klamt over dem. Jeg har på fornemmelsen at de indeholder mdma og amfetamin, jeg havde i mange timer efter rusen var forsvundet ubehagelige søvnproblemer og nedtursagtige tanker...

Mit råd: Hold jer fra dem!

Mvh. Visias

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvad er det lige der sker for de pilletopics? Fat nu at vi ikke gider se på diskussioner om specifikke piller! Denne tråd bør imo lukkes snarest.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
yeti skrev:
Hvad er det lige der sker for de pilletopics? Fat nu at vi ikke gider se på diskussioner om specifikke piller! Denne tråd bør imo lukkes snarest.

VI? jeg synes det er spændende, hehe.. Men altså, synes også det er helt fair det ik skal diskuteres! SÅ BARE FÅ DEN HER TRÅD LUKKET NU! :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hans Nissen skrev:
yeti skrev:

VI? jeg synes det er spændende, hehe.. Men altså, synes også det er helt fair det ik skal diskuteres! SÅ BARE FÅ DEN HER TRÅD LUKKET NU! :wink:

"Vi" er os der har været her længe nok til at huske pilleforumet(ja, sådan et havde vi faktisk engang).

Titel:
Dedikeret medlem

men forum er ikke lukekt, så jeg vil gerne lige have ordet 5 mins. jeg smutter, skal lave mad

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hold nu op...

Det er en mærkelig pille! Og det fremgår ikke særlig tydeligt på pillreports. Der står godt nok at MAN SKAL PASSE PÅ, fordi den er kraftig. Men nu har jeg hørt om så mange tilfælde hvor folk føler at der er noget galt med pillen!

Og det er vel iorden at diskutere hvor vidt om en pille er farlig?

Hvis den indeholder mdma+amfetamin er det jo heller ikke god HR at spise den...

Og at godz ikke har læst regelsættet betydder jo ikke at psychedelia vil blive overfyldt med TrAmPe-K3Xe-topics (jeg er enig i at det ville være grimt at se på)

Godz'z spørsmål var reelt nok, og at denne tråd gik lidt offtopic tager jeg gerne en del af skylden for :roll:

Mvh. Visias

Titel: 80
Junior medlem

Citat:
"Vi" er os der har været her længe nok til at huske pilleforumet(ja, sådan et havde vi faktisk engang).

Hvordan kan det være det blev lukket yeti?

Titel: Re: 80
Medlem
Brugeravatar

Raoul Duke skrev:

Hvordan kan det være det blev lukket yeti?

Se denne tråd. Opsummering: folk var for lamme at høre på.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Visias + godz > Næste gang jeg ser jer diskutere ecstasy-piller, ryger i ud... Vi har et fucking regelsæt - FØLG DET! :evil:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]