Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 02:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: nyt ecstasy?
Junior medlem

Geografisk sted: supercool
Ved godt, at det lyder totalt langt ude - men jeg har hørt fra en af mine hommies, der har rimeligt styr på kemien, at der er nyt MDMA på vej - noget med at man sætter et fluor-atom ind i molekylet, eller sådan noget lignende? Det er vist nok rimeligt teknisk, og jeg forstod ikke helt forklaringen - men det lyder da spændende?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
TFMPP er ret populært nogen steder, specielt i kombination med BZP. Det skulle give en ret god empatogen effekt - men stadigvæk ikke noget i forhold til MDMA. Desuden har specielt de flourerede piperaziner en ondsindet tendens til at give slemme hangovers et par dage efter.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
DOTFM skulle være lige så potent som LSD, altså et superphenetylamin... men jeg kan ikke huske om det er blevet syntetiseret i praksis, eller om det kun er teoretisk hvad der er blevet skrevet om det.

Insane psychedelia user!

Har nogen af jer stødt på TFMPP på gaden?

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Det hjælper vist på optagelsen hvis man præpererer (?!) et middel med fluor. Man gør det af og til med benzodiazepiner og resultatet er nogle ekstra langttidsvirkende drugs. Såvidt jeg erindrer...

-Psyko

Medlem

Han tænker på enten på trifluoromethylphenylpiperazine eller 4-(n-methyl)fluoroamphetamine.

I begge tilfælde har han læst for meget psy-fiction, for der er ingen af dem der er nogen god erstatning for MDMA. TFMPP giver nasty bivirkninger og er SKOD i forhold til MDMA. 4-F(m)A har der været spekuleret i længe, da mange mener at det er rimeligt potent(en eller anden DEA fyr har skrevet en del om det). Men for det første er det SVÆRT at lave og har været kendt så længe at det nok aldrig bliver til noget alligevel.

Under alle omstændigheder tror jeg ikke at vi skal regne med at se nogle af de nævnte stoffer på gaden!

MVH
Voorhees

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]