Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 140 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Yes, det er jeg jo nok - en halv i hvert fald. Og vi ses i hvert fald ikke til techno fest.
Totalt langt ude sted for mig at indtage noget som helst andet end vand :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland, Danmark
banisteriopsis skrev:
Yes, det er jeg jo nok - en halv i hvert fald. Og vi ses i hvert fald ikke til techno fest.
Totalt langt ude sted for mig at indtage noget som helst andet end vand :lol:

Hold da oooooop :)

Vi andre indtager da oss masser af vand ;D grin

Titel:
Medlem

Moonage daydreamer skrev:
Du kunne skide 13-taller ud af røven og jeg ville stadig synes at du var dum at høre på hvis du blev ved at udtale dig reaktionært. For mig er man ikke klog hvis man er god til matematik eller laver fejlfrie diktater, men derimod er man klog hvis man kan sætte sig ud over egne behov og finde ud af at opføre sig godt overfor andre.

Hvis det er dit kriterie for at være klog, så forstår jeg ikke hvorfor jeg skulle kaldes dum. Synes ikke min udtalelse var reaktionær, kan ikke se hvor du får det fra. Men sådan som jeg læser det du har skrevet, så er man altså dum hvis man ikke deler samme livssyn som dig? Trist holdning du har så, har tit mødt mennesker som jeg har fundet intelligente men slet ikke har delt holdninger med.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Man *er* ikke dum, hvis man er højreorienteret, jeg synes bare at man er dum hvis man er højreorienteret, fordi man i så fald efter min mening ikke har fattet noget af hvad det hele går ud på. Andre synes at jeg er dum at høre på, du er en af dem kan jeg næsten fornemme, og det kan de jo bare blive ved med. De der synes du har ret i at kvinder burde tøjle sig selv for at glæde drengene holder nok med dig og synes du er klogere end mig og omvendt.

Jeg har da også mødt mange intelligente mennesker som jeg synes har været dumme at høre på.

Desuden har jeg også allerede undskyldt, mere eller mindre, at mit første svar i denne tråd var lidt ussel.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Har intet imod piger der nyder rusmidler, det kommer bare meget an på personen. Det kan være skidesmukt at trippe med en pige men lige pt. vil jeg ikke ønske min kæreste tager ting og sager. Det har hun dog heller ikke lyst til og jeg har holdt ca. 1 måneds pause lige nu.

Hmmmm.... Måske det har noget at gøre med at begge svigerforældrene arbejder ved politiet :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Arj i er sku sarte, hvaså om piger får lige sjove ansigtsudtryk i ny og næ af mdma?

Man kan fanme få fede samtaler ud af 2 personer i en mdma koger :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
Resist skrev:
Arj i er sku sarte, hvaså om piger får lige sjove ansigtsudtryk i ny og næ af mdma?

ja, specielt hvis begge to, konstant glemmer hvad man snakker om, for bare at kigge på hinanden og sige "hva fa'en var det vi snakkede om", for derefter bare at gå i gang med et nyt emne, som er glemt inde for 20 sekunder

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
HendeDenSlemme skrev:
JEG har faktisk dådyrøjne, og drengene snakker ikke om andet end mine øjne når vi sidder og har det sjovt.
Deter faktisk lidt sødt, de sidder og kigger på dem i timevis og er helt facineret af dem.

Men altså .. emnet var, om I ikke synes piger har ligeså meget ret til at udforske ?

Jeg må som Psychedelias frække dreng kræve et billede af dig!

Og der sgu ikke noget, man bliver så dum og grim af - uanset køn og alder - som MDMA / kix!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: 348 Skridt syd for månen
Alle tøsebørn som har lyst til synes jeg da bare burde gøre det, hvorfor skal der være forskel?? Det bliver jo nok også lidt steneren hvis der sidder en god flok drenge/mænd i et lille lokale og sveder tran og ser underlige ud? eller er det bare mig? :P ville skuda synes det var toppen hvis der kom lidt damer når jeg blæser. :) Så kan man jo også sidde og koge godt på dem hvis de ser godt ud :D :roll:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: 348 Skridt syd for månen
Resist skrev:

:yeah:

Citat fra mig og min ven i en kikse koger da vi SERIØST kogte og gloede på psykedeliske billeder

"C : Fuuuck man se, der er en indianer i træet - Mig : ÅÅÅH HVAD MAN DER ER ØJNE OVER DET HELE - C: Ja det er for sygt det der - Mig : Tjek det! er det en grøn dinosaur eller en alien eller sådan noget?"

^^
Gad vide hvad en upåvirket person ville sige hvis han overhørte den samtale? :P

Titel:
Dedikeret medlem

m4th14s skrev:
Resist skrev:

:yeah:

Citat fra mig og min ven i en kikse koger da vi SERIØST kogte og gloede på psykedeliske billeder

"C : Fuuuck man se, der er en indianer i træet - Mig : ÅÅÅH HVAD MAN DER ER ØJNE OVER DET HELE - C: Ja det er for sygt det der - Mig : Tjek det! er det en grøn dinosaur eller en alien eller sådan noget?"

^^
Gad vide hvad en upåvirket person ville sige hvis han overhørte den samtale? :P

det der gir meget mere mening end noget af det lort jeg har hørt :D

Titel:
Medlem

Hehe... vil lige indskyde at du ikke er den eneste tøs der syntes det rykker at prøve grænser af ;) Jeg syntes, som du, at det er hamrende skægt og interessant at udforske kroppen og psyken på sjove ting. Så Du er ikke alene..

(fik jeg sagt at jeg var pige *GGG* :roll: )

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
synes nu piger på stoffer er ligeså hotte som jeg selv er :D

desuden foretrækker jeg altid en kixelam pige/kvinde frem for en stiv en ;)

hader alkohol og det stinker af røv..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Hehe det er da griner med blæste piger.. :wink: så kan de måske også bedre fatte når vi drenge render og er så mærkelige.. end de bar tænker, sikke en flok idioter.. :P (gør de måske alligevel, men det så det) haps haps.. så det jo snart week igen :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Agrimush skrev:
Hehe... vil lige indskyde at du ikke er den eneste tøs der syntes det rykker at prøve grænser af ;) Jeg syntes, som du, at det er hamrende skægt og interessant at udforske kroppen og psyken på sjove ting. Så Du er ikke alene..

Uh hvor lækkert :D
Hvilke stoffer har du prøvet, pg hvad foretrækker du? ::)

Titel:
Insane psychedelia user!

Agrimush skrev:
Jeg syntes, som du, at det er hamrende skægt og interessant at udforske kroppen og psyken på sjove ting.

Jeg har en "sjov ting", du kan udforske din krop på...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
Agrimush skrev:
Jeg syntes, som du, at det er hamrende skægt og interessant at udforske kroppen og psyken på sjove ting.

Aiii please ;S

Titel:
Medlem

Dr. Phibes skrev:
Agrimush skrev:

Hehe bring it on :twisted:

Titel:
Medlem

HendeDenSlemme skrev:
Agrimush skrev:

Uh hvor lækkert :D
Hvilke stoffer har du prøvet, pg hvad foretrækker du? ::)

Tja diverse benzo, sovemidler, morfin, Amf, Cola, DXM, Ephedrin, Hash, MDMA, Salvia og diverse svampe. - Jeg foretrækker klart svampene til hver en tid, men er i afprøvningsfacen med MDMA/E og det er nu egentlig også meget sjov. :)
Hva med dig ?

Senest rettet af Slettet bruger X 19 apr 2007 12:48, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Når den tunge bass og alle de dejlig lyde kombineret med en kraftig påvirkning af synet. Gør det nødvendigt at bevæge sig som en slange, det er ihvertfald ikke kun fyre faktisk ser jeg kun piger, men det skyldes måske en meget langvarig pubert gid den vare for evig.
Så søde de ser ud - helt båttet af med minmalt tøj og fevinger og øjne som tekopper.
Jeg kræver ligestilling på dette område. :x

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 140 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]