Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Du skulle prøve ketoganer Eleusis. Jeg bliver selv mega speedet af dem. Jeg får bare den vilde snakker på af dem! Men jeg synes ikke at jeg får det helt ville kick ud af buprenorphin..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Holbæk
Psyko skrev:
Nogen slags piller - såsom temgesic - er bare nemme at knuse til fint pulver. Contalginer er rigtig dårlige, mens Oxycontin tilhører en mellemkategori. Hvorfor nogle ting er dårlige at sniffe, og hvorfor nogle ting er gode, ved jeg ikke.

Mvh. Psyko

Kan møllehjul (20mg metadon i pilleform) sniffes?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hole skrev:
Kan møllehjul (20mg metadon i pilleform) sniffes?

Det kan de godt men det er relativt ubehageligt.

Eleusius > Jeg er ogsaa blevet ganske speedet af Oxycodon, faktisk i en grad der var til gene for mine omgivelser, hvilket ikke forekommer lige saa ofte paa andre opioder. For mig anyways.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

brainflower skrev:
Det skal lige siges, at det er 12 år siden, men husker heldigvis den eksterm nastie nedtur meget tydeligt!

Den forstår jeg ikke rigtigt?
Så vidt jeg ved var Buprenorfin slet ikke kommet for 12 år siden?
Tror du ikke der er noget du forveksler med noget andet max? :P

Junior medlem
Brugeravatar

Morpheus skrev:
Nogen der ved hvad for nogle opiat/opiod præperater der egner sig til at blive sniffet og hvad er det der gør at man kan sniffe nogen slags piller?

Jeg har selv knust og sniffet to morfin piller og slugt to, ved dog ikke hvor meget af det aktive stof de indeholdt, men jeg blev temmelig fuckt up i hovedet :) det er grinern hvis du vil være blæst men jeg vil ikke opfordre dig til det, jeg havde det af helvedes til dagen efter.. om det så bare var pga for meget alkohol kan jeg ik fortælle dig :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

DiC3 skrev:
Morpheus skrev:
Nogen der ved hvad for nogle opiat/opiod præperater der egner sig til at blive sniffet og hvad er det der gør at man kan sniffe nogen slags piller?

Jeg har selv knust og sniffet to morfin piller og slugt to, ved dog ikke hvor meget af det aktive stof de indeholdt, men jeg blev temmelig fuckt up i hovedet :) det er grinern hvis du vil være blæst men jeg vil ikke opfordre dig til det, jeg havde det af helvedes til dagen efter.. om det så bare var pga for meget alkohol kan jeg ik fortælle dig :)

Du har altså indtaget 2 morfin piller oralt + 2 nasalt af ukendt mængde morfin + drukket alkohol? Pas på dig selv!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
DiC3 skrev:
Morpheus skrev:

Først en farlig opskrift på en skævert, dernæst skriver du, du ikke vil opfordre personen til det. Jeg synes det der er RIGTIG DÅRLIG HR.

Man sniffer jo ikke bare nogle piller, man ikke ved hvad er eller kender styrken af dem. Jeg er dybt chokeret over den holdning der. Så blander du det også lige med alkohol. Det er rigtig smart det der. :shock:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg ved det.. det var bare det eneste jeg lige kunne få fat i. Men som jeg siger lad være med selv at prøve det, jeg gør det ihvertfald ikke igen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]