Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej har efterhånden spurgt et par gange, omkring nogen forskellige ting angående BZP. Har desuden fået nogen rigtige gode svar:)
Men er lige kommet i tanke om(Og har læst) at det er en god ide at få noget at spise både før og inden. Altså vitaminer osv. for at mindske bivirkningerne.

Kan man godt nøjes med at tage en multi vitamin pille og æde et par bananer efter trippet? eller vil det ikke hjælpe.

Må man godt tage koffein sammen med(Ja det i kaffe og cola) BZP?

Og sker der noget ved, at man bliver lidt små stiv. Mens man tager BZP?

Mange takker

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Spasmo skrev:
Hej har efterhånden spurgt et par gange, omkring nogen forskellige ting angående BZP. Har desuden fået nogen rigtige gode svar:)
Men er lige kommet i tanke om(Og har læst) at det er en god ide at få noget at spise både før og inden. Altså vitaminer osv. for at mindske bivirkningerne.

Kan man godt nøjes med at tage en multi vitamin pille og æde et par bananer efter trippet? eller vil det ikke hjælpe.

Må man godt tage koffein sammen med(Ja det i kaffe og cola) BZP?

Og sker der noget ved, at man bliver lidt små stiv. Mens man tager BZP?

Mange takker

I HR øjemed er Alkohol og Benzodiazepiner en MEGET dårlig kombination

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Khazim skrev:

Jeg går ud fra at han mener benzylpiperazin og ikke et benzodiazepin, selv om forkortelserne let kan forveksles.
Spasmo> Benzylpiperazin sammen med de mængder koffein som man får med et moderat indtag gennem f.eks. kaffe eller cola, ser jeg ikke noget farligt i. Koffein i pilleform, derimod, tror jeg nemt kan blive ubehageligt - og særdeles unødvendigt.
Det lyder som en fin idé at tage en vitaminpille (selv om jeg ikke tror det gør det helt store), og hvis du kan få en banan eller to ned på slutningen af aftenen, vil det gøre underværker. Benzylpiperazin virker særdeles appetitnedsættende, så det kan godt tænkes at spisning ikke vil være hvad ligger dig først for.
Pas lidt på med alkohol; at drikke moderat ved siden af er fint nok, men benzylpiperazin kan, på samme måde som amfetamin, kamouflere virkningen så det snyder hvor beruset du er blevet - og det kommer der ikke noget godt ud af. Så meget desto værre er det at man kan få en ENORM lyst til at drikke Verden tom for alkohol når man har taget benzylpiperazin.
Må jeg spørge hvilke doser du har tænkt på at indtage?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Prometheus skrev:
Khazim skrev:

Jeg går ud fra at han mener benzylpiperazin og ikke et benzodiazepin, selv om forkortelserne let kan forveksles.
Spasmo> Benzylpiperazin sammen med de mængder koffein som man får med et moderat indtag gennem f.eks. kaffe eller cola, ser jeg ikke noget farligt i. Koffein i pilleform, derimod, tror jeg nemt kan blive ubehageligt - og særdeles unødvendigt.
Det lyder som en fin idé at tage en vitaminpille (selv om jeg ikke tror det gør det helt store), og hvis du kan få en banan eller to ned på slutningen af aftenen, vil det gøre underværker. Benzylpiperazin virker særdeles appetitnedsættende, så det kan godt tænkes at spisning ikke vil være hvad ligger dig først for.
Pas lidt på med alkohol; at drikke moderat ved siden af er fint nok, men benzylpiperazin kan, på samme måde som amfetamin, kamouflere virkningen så det snyder hvor beruset du er blevet - og det kommer der ikke noget godt ud af. Så meget desto værre er det at man kan få en ENORM lyst til at drikke Verden tom for alkohol når man har taget benzylpiperazin.
Må jeg spørge hvilke doser du har tænkt på at indtage?

/me bukker sig i støvet og siger undskyld ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Af egen erfaring vil jeg råde dig til at finde en aden stimulans da jeg ihvertfald selv virkeligt ikke bryder mig om BZP...

Giver nogle IMO ubehagelige bivirkninger, som slet ikke står mål med den positvie virkning den gerne skulle bibringe dig.

Titel:
Medlem

Jeg siger mange tak for det hele. Vidste godt at man skulle passe på med alkohol sammen med BZP. Men blev da lidt klogere nu. Vil dog alligevel give mig i kast med BZP(Har bare lært at det hedder det, rigtigt?)

Så sørgere for at koffein forbruget bliver holdt nede på et sikkert niveau.
Beskærer mit sprut forbrug.
Holder humørret højt og lytter til kroppens signalere. :)

Da det er første gang, starter jeg "kun" ud med 100mg. Hvis jeg ikke kan mærke noget. Så venter jeg til en anden god aften, med at tage det igen.

Titel:
Flueknepper kongen

Jeg kan ikke anbefale det.

Købte nogle benzylpiperazin-piller i London, og jo, de virker stimulerende. Men jeg fik skideondt i maven, kvalme, hovedpine og blev nervøs. Når BZP alligevel er ulovligt, kan man lige så godt hoppe på amfetaminvognen. :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg afprøvede 1 gram bzp sammen med fire kammerater, og vi var alle sammen enige om at oplevelsen var skuffende. Lidt mdma-grumset over rusen, men uden at peake som på mdma.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]