Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
Jeg var i byen her den anden aften og snakkede tilfældigvis med et bandmedlem der spillede på den lokale pub.. Han var fra 60'erne og 70'erne og havde før prøvet syre osv. Han sagde først jeg skulle lade være med at prøve de ting, men da jeg sagde jeg snart skulle trippe syre, sagde han jeg bare skulle gøre det med folk jeg kunne lide i trykke omgivelser.. det var jeg dog godt klar over. Han sagde derefter at det ikke var til at få god LSD mere, da der altid var blandet noget andet i, eller at doserne på frimærkerne varierede så meget, at man ikke kunne stole på dem.
Da jeg komme fra en mindre by så kan jeg ikke snakke med så mange om dette, så jeg sprøger igen hjælp hos Psyche-rådet..
Findes der god ren LSD endnu? og er der ug man kan stole på?

Jeg ved verden har ændret sig fra hippiernes trippe verden, og er blevet mere spændt op til action, gang i den, og den fede virkning unden nogen bi-virkning... men findes den ægte vare endnu? (hvis ikke, hva kan der så være blandet i?)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, god LSD findes stadig på gaden... Jeg mener kun at have set en stigning i kvaliteten de sidste par år.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ok.. jamen det er jeg da glad for at hører.. vil jo gerne vide hva man kan komme ud for.. men hva kan der være blandet i?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Intet... Man kan vel i yderst sjældne tilfælde komme ud for at der er DOB, 5-MeO-aMT eller et andet potent hallucinogen i stedet for LSD.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ok... jamen hvordan kan kvaliteten så være dårlig? er den kemiske struktur for syre ikke altid den samme? hvordan kan den forringes eller forbedres? (du sagde jo at kvaliteten var blevet bedre..?) :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det er svært at rense LSD ordentligt op, hvilket tit resulterer i frimærker/væske med forskellige misfarvninger.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ok.. jamen så fik jeg jo svar på det :) hehe takker! For mig er farven lige meget.. bare det virker ordenligt og er til at stole på :)

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
han - ham gutten du talte med, hentyder jo til det med den svingende mængde syre, mærkerne imellem på et ark, altså at du ikke kan regne med at dig og din kammerart får samme dose...
Det problem tror jeg dog ikke er så udbredt, da et ark normalt laves ved at dyppe det i en opløsning, og derefter lade det tørre.
måske hvis man hænger arket, vil det være mere potent i bunden?
Han kan måske mene at dosen pr. enhed er faldet, og at det gør produktet ringere.

sagen er, som du er inde på, at syre er syre, og at det er et spørgsmål om dose og set&sitting.

Senest rettet af TATP 22 mar 2007 20:46, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Det er svært at rense LSD ordentligt op

Det er korrekt, men du glemmer at nævne en vigtig ting, nemlig at eventuelle tilbageværende urenheder rent faktisk kan have en indflydelse på virkningen. Normalt ville man ikke kunne mærke noget hvis man indtog disse substanser i de mængder de er til stede i på et mærke med LSD, men under indflydelse af LSD bliver kroppen og sindet mange gange mere sensitivt, og derfor kan man mærke meget mindre variationer i fysiologien og sindstilstanden end man ellers kan. Jeg tror personligt at det er dette der er årsag til at forskellige batches af LSD kan opleves forskelligt på samme måde af mange af hinanden uafhængige mennesker.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Okay, mulige urenheder i LSD kan bl.a. være Ergotamin, Lysergsyre og måske n-Ethyllysergamid... fluekneppere! :P

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
bøsserøve. hold jer til topic

Titel:
In our memories
Brugeravatar

TATP skrev:
bøsserøve. hold jer til topic

Ja, tag jer fucking sammen... Jeg er pissetræt af at slette hjernedøde posts, og endnu mere træt af at banne irriterende brugere! :evil:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]