Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 04:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!

Nu vil jeg ikke lægge op til en sideløbende debat, der ikke drejer sig om topic, men læs lige hvad harnz skrev først:

Citat:
Prøv med meskalin.

Måske kaktussen vil svare dig på, hvorfor du æder så meget, at du bliver så fed, at du vil tage stimulanser for at blive tynd igen.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: på toppen.
jeg træner en time hver anden dag løb eller cykel .
der er ikk tale om jeg er overvægtig sådan for alvor mere bar nogen vinter kilo der skal rystes af. jeg holder mig i konstant kcal underskud på lige omkring 1000kcal så jeg forbrænder lidt mere af kroppens fedt depoter, og nej jeg styrketræner ikk lige pt. da jeg gerne vel ned i vægt, og føler det er ganske unødvendig at pumpe mig større :D .

men som sagt overvejer lidt de her piller som en kick starter, til at komme igang med at holder min kur og træning.
tror virkelig jeg ville tage det hele mere alvorligt hvis jeg efter en måned virkelig kunne se et resultat, HVIS jeg skulle begynde på de piller har jeg lavet den her aftale med mig selv kun at tage dem i en måned og ikk en dag mere.

men ja er godt klar over det er den lette vej ud af "problemet", men som sagt tror jeg det ville være en rigtig god kick-starter...
tror i det osse eller er det simpelthen for farligt at blande kur/træning med sådan et stof ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
psyteiz skrev:
jeg træner en time hver anden dag løb eller cykel .
der er ikk tale om jeg er overvægtig sådan for alvor mere bar nogen vinter kilo der skal rystes af. jeg holder mig i konstant kcal underskud på lige omkring 1000kcal så jeg forbrænder lidt mere af kroppens fedt depoter, og nej jeg styrketræner ikk lige pt. da jeg gerne vel ned i vægt, og føler det er ganske unødvendig at pumpe mig større :D .

men som sagt overvejer lidt de her piller som en kick starter, til at komme igang med at holder min kur og træning.
tror virkelig jeg ville tage det hele mere alvorligt hvis jeg efter en måned virkelig kunne se et resultat, HVIS jeg skulle begynde på de piller har jeg lavet den her aftale med mig selv kun at tage dem i en måned og ikk en dag mere.

men ja er godt klar over det er den lette vej ud af "problemet", men som sagt tror jeg det ville være en rigtig god kick-starter...
tror i det osse eller er det simpelthen for farligt at blande kur/træning med sådan et stof ?

Jeg kan love dig for at du får mange resultater, bare ved at spise sundt og ofte! jeg er gået minimum to buksestørrelser ned på to ugers tid, KUN ved at lægge mine spisevaner om, altså intet med kondition.

Titel:
Insane psychedelia user!

Min onkel, som i forvejen ikke er specielt overvægtig, har også lige tabt 13 kg på en 1½ måneds tid, ved blot at skifte bajerne efter arbejde ud med et glas vand, og aften-snacken ud med et par stykker knækbrød...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Treasure skrev:
Min onkel, som i forvejen ikke er specielt overvægtig, har også lige tabt 13 kg på en 1½ måneds tid, ved blot at skifte bajerne efter arbejde ud med et glas vand, og aften-snacken ud med et par stykker knækbrød...

Det lyder da som en mirakelkur der vil noget. :) Var slet ikke klar over at så få ting, kunne gøre så meget.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: på toppen.
jeg selv har ikk tabt mig så meget, det er bar mere energie nivuaet der er steget....
men er ret sikker på resultatet nok skal komme...
men som sagt, ville mest bar bruge det som en kick-starter til at spise sundt sådan hele livet ca. ???

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
psyteiz skrev:
jeg selv har ikk tabt mig så meget, det er bar mere energie nivuaet der er steget....
men er ret sikker på resultatet nok skal komme...
men som sagt, ville mest bar bruge det som en kick-starter til at spise sundt sådan hele livet ca. ???

Jeg står uforstående over for at du ikke har tabt dig? hvad gør du i din hverdag for at tabe dig?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]