Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 04:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Frugthat skrev:
Jeg synes det lyder som en overdosering, og at du måske skulle tage at skære lidt ned på forbruget. Hvis du tog kex i onsdags er det ret tidligt at gå i krig med MDMA igen. Hold en pause og indtag nogle lavere doser.

Som sagt burde der stadig have været en effekt, selvom du måske har en rimelig høj tolerance, men kunne det være, at du bare har været for utålmodig med at det skulle virke?

Overdosering? Nej det holder ikke helt. Har før taget meget høje doser MDMA/kiks som jeg ikke vil nævne her. Så tivler stærk på det kan være overdosering. Jeg spiste kiks i onsdags ja, men det var også mere for at finde ud af om det var mig eller knarken der var noget galt med. Det har så vist sig at det må havde været den rene MDMA, som har været noget galt med.

Jeg smider resten af "MDMA'en" ud da jeg ikke ønsker at andre skal opleve det samme som mig.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

TATP skrev:
smid lortet ud... det lyder ikke særlig rigtigt

Præcis. Men entelig ville det være ret interresandt at finde ud af hvad det så kunne være hvis det ikke var MDMA?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
FlÆmMinG skrev:
Præcis. Men entelig ville det være ret interresandt at finde ud af hvad det så kunne være hvis det ikke var MDMA?

Det lyder da som om du har fået en eller anden form for psykedelika. Hvad med at købe et EZ test kit og analysere det? Så dyre er test kits heller ikke...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tamara9k skrev:
FlÆmMinG skrev:

Det lyder da som om du har fået en eller anden form for psykedelika. Hvad med at købe et EZ test kit og analysere det? Så dyre er test kits heller ikke...

Ja har os en mistanke til at det kan være et psykedelia måske lidt 2cb ala piperazin. Det jeg husker bedst er at for satan det gjore nas at sniffe. Intet jeg har prøvet før har gjort så ondt.

Titel:
Medlem

Du har taget 280 mg MDMA (hvis det nu er MDMA der er tale om) oveni 100 og 150 mg oralt. Vil du bilde os ind, at det ikke er overdosering? 280 mg insuffleret er en kæmpe dosis i sig selv. Bare fordi du har gjort det før, betyder det ikke at det ikke er en overdosering.

Jeg forestiller mig at du ikke mærkede de første to doser pga. tolerance - og når kroppen nægter rusen, og du oveni insufflerer så kæmpe en dosis, kommer det da på ingen måde bag på mig at du fik det sådan.

Mht. de visuelle forstyrrelser, så er det normalt at opleve det du har oplevet, når der er tale om så store doser MDMA. Intet grundlag for løftede øjenbryn.

Jeg håber du har lært noget af det og vil passe på dig selv en anden gang. Lyt til din krop, for den ved altså bedre end dig selv.

Senest rettet af encephalon 08 apr 2007 18:56, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
har du drukket samtidig eller inden?

har oplevet mdma være meget mystisk hvis jeg har fået lidt alkohol os' ;)

Titel:
Insane psychedelia user!

Det underlige er, synes jeg, at du ingen effekt har kunne mærke ved 100 mg + 150 mg. Tager du noget medicin til daglig?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ConfusioN skrev:
har du drukket samtidig eller inden?

har oplevet mdma være meget mystisk hvis jeg har fået lidt alkohol os' ;)

Jeg havde kun drukket en øl. Drikker normalt ikke når jeg tager MDMA.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Treasure skrev:
Det underlige er, synes jeg, at du ingen effekt har kunne mærke ved 100 mg + 150 mg. Tager du noget medicin til daglig?

Nej tager ingen medicin. Jeg forstår det nemlig heller ikke at jeg ingen effekt har fået af de andre 2 doser. De første 2 indtog jeg oralt.

Titel:
Insane psychedelia user!

Mulighederne er at du enten har en eller anden naturlig tolerance for MDMA (med mindre du har prøvet det før, hvilket du vel har?), at dit stof har været virkelig slemt cuttet op og/eller urent eller at det slet ikke har været MDMA.

Jeg har hørt fra folk der har oplevet forsinket effekt ved indtagelse af MDMA, men hvis det er rent og du har indtaget det oralt og ventet i over 5 timer efter første dosis, så burde du ihvertfald have kunnet mærke et eller andet. Man kan kun gisne om, hvad der kan have været tilfældet hos dig - kun en kemisk analyse vil give dig svaret på om det er stoffet der har været noget galt med.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Treasure skrev:
Mulighederne er at du enten har en eller anden naturlig tolerance for MDMA (med mindre du har prøvet det før, hvilket du vel har?), at dit stof har været virkelig slemt cuttet op og/eller urent eller at det slet ikke har været MDMA.

Jeg har hørt fra folk der har oplevet forsinket effekt ved indtagelse af MDMA, men hvis det er rent og du har indtaget det oralt og ventet i over 5 timer efter første dosis, så burde du ihvertfald have kunnet mærke et eller andet. Man kan kun gisne om, hvad der kan have været tilfældet hos dig - kun en kemisk analyse vil give dig svaret på om det er stoffet der har været noget galt med.

Jo jeg har prøvet MDMA/kiks et utal af gange for. Jeg ved ikke hvad det har været jeg har indtaget. Men resterne af der ryger hvertfald ud.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Flæmming fik lige mindet mig om, at jeg rent faktisk prøvede MDMA'en, dagen efter. Kan ikke uddybe det så meget lige nu.. Men jeg fik det også lidt underligt, der var dog helt sikkert en serotonin påvirkning / MDMA effekt!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Entheo skrev:
Flæmming fik lige mindet mig om, at jeg rent faktisk prøvede MDMA'en, dagen efter. Kan ikke uddybe det så meget lige nu.. Men jeg fik det også lidt underligt, der var dog helt sikkert en serotonin påvirkning / MDMA effekt!

Ja, har lidt en tendens til at tro det evt kunne være en blanding af forskellige piperaziner og evt MDMA?

BTW Enthoe brækkede sig ud af vinduet i en bil med 100km/t. Nok det mest klamme jeg har set til dato :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
tror det har været mdma der har været cuttet op med et ikke virksomt stof eller forsinket virkning..

har førhen prøvet at der gik 3-4 timer før jeg fik virkning af mdma? ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ConfusioN skrev:
tror det har været mdma der har været cuttet op med et ikke virksomt stof eller forsinket virkning..

har førhen prøvet at der gik 3-4 timer før jeg fik virkning af mdma? ;)

Har aldrig prøvet hvor der gik længere tid end 1½ time. Normalt hvis jeg spiser kiks går der mellem en halv til en hel time.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]